Camping Minicamping de Tuinfluiter

9,5

30 reviews over Camping Minicamping de Tuinfluiter in het Nederlands

Super

Mieke en Henk Koopman, 7-7-2017

tot in de puntjes verzorgd
Gereisd met partner in juli 2017

prachtige camping en wat een service

Mandy Miedema, 12-6-2017

we kwamen aan dinsdag laat in de middag want bij de aflevering van onze nieuwe caravan was een hoop mis gegaan. We werden vriendelijk ontvangen en vervolgens gingen wij ons installeren. Maar ach wat een pech de waterinstallatie van de caravan was defect. Balen maar de volgende dag kwam de monteur ter plaatse en maakte de aansluiting. Vervolgens een paar uur heerlijk op de camping verbleven en de omgeving bekeken, in één woord prachtig en zo schoon heb ik zelden het sanitair en douchegebouw gezien op een camping. Terug bij de caravan weer een defect en de volgende dag moesten we terug naar de dealer, kortom weg vakantiedagen. En dan gebeurd het ongelofelijke, we hoefden vanwege de pech die we hadden niets te betalen. Beste familie nogmaals heel hartelijk dank en we komen zeker terug.
Gereisd met partner in mei 2017

Absolute aanrader

Ed Glas, 31-7-2016

Ik zeg het niet graag want dan Is deze leuke kind- en diervriendelijke binnen de kortste keren vol maar dit Is zonder enige twijfel een ontzettend leuke minicamping met ontzettend aardige eigenaren!! In overleg Is er veel mogelijk en binnen auto afstand van TT terrein Assen. Wij komen zeker terug!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super camping

Willem Kooiman, 24-8-2015

heel vriendelijke mensen goed ontvangst
Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Heerlijk genoten

Fam Beens, 21-8-2015

Geweldige eigenaren die voor je klaar staan en waar de kinderen mee mogen helpen de koeien uit de wei te halen en met het voeren van de kalveren en koeien. Papa in de melkstal mee heeft gekeken.

Zelfs toen het plens regende mochten we de vouwwagen laten staan om later als het droog was hem af te komen breken.

Gereisd anders in augustus 2015

Super!

Tom Lodders, 17-8-2015

wat een heerlijke stek! Met lood in onze schoenen zijn we na drie fantastische weken weer naar huis gegaan. We hebben Lammy en Roel leren kennen als lieve, gastvrije en hardwerkende mensen. Het melkveebedrijf is voor de gasten leuk om te zien. Ik heb leren trekker rijden, koeien melken, gras inkuilen en nog veel meer! Lammy kwam elke middag de kinderen halen om te vragen of ze wilden helpen het jongvee te voeren. We hebben alle 5 ontzettend genoten!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prachtige camping!

A.J.M. Petit, 4-8-2015

Wat een heerlijke camping met uitstekende faciliteiten en vriendelijke eigenaren die hart voor de boerderij en de camping met hun gasten hebben. Er is een, deels overdekte, speelplaats voor de kinderen. Deze speelplaats is o.a. voorzien van waterpomp, trampoline en skelters. Genoeg voor uren speelplezier. In de avonduren kan je genieten van de warmte van de buitenhaard. Er is gratis hout beschikbaar en voor het wil is het een ideale plek om wat te praten met andere campinggasten. Het sanitair is uitstekend! De kinderen en hun ouders krijgen ruimschoots de gelegenheid mee te kijken op het boerenbedrijf. Zeer leerzaam voor jong en oud. Wat ons betreft een absolute aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Vriendelijk en gastvrij

S vd Weem, 29-7-2015

Op de Mini Camping de "Tuinfluiter" werden we erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. Rust en ruimte is er voldoende. Zeer aangenaam voor 50+ en gezinnen met kleine kinderen.

Een overkapping met open haard voor de kille avonden.

Zowel kinderen als volwassenen kunnen meehelpen op de boerderij met het voeren van de dieren.

Een speelveld met grote gedeeltelijk overkapte zandbak en veel speelmateriaal voor de kinderen.

Er liggen ook wandel en fietsroutes klaar.

Gereisd met partner in juli 2015

Super leuke mini camping, mooie ruime plaatsen.

fam vos, 24-7-2015

Goed schoon sanitair, leuke speelgelegenheden voor de kleintjes, met een oude waterpomp. Deels overdekt, met veel speelgoed. De kleintjes mochten lammie helpen voeren, ook de volwassenen mochten Roel helpen bij het voeren.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

prachtige minicamping

Ria Platenkamp, 29-6-2015

gastvrije ontvangst!

mooi veld,leuk ingedeeld.

keurig sanitair.

komen zeker nog een keer weer.

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Tuinfluiter in Hijken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Tuinfluiter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Tuinfluiter scoort een 9.46 uit 10 op basis van 30 reviews.