Vakantiepark Hesselte ***

Fantastisch Landhuis

/h. Mosterman, 29-9-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij hebben een heerlijke week gehad in 1 van de prachtige rietgedekte Landhuizen (74). Netjes, modern ingericht vakantiehuisje, met ruime tuin, 3 grote slaapkamers en beneden en boven doucheruimte, moderne televisie, gratis internet, eigen fietsenstalling bij het huisje inclusief elctrische oplaadplek voor onze elektrische fietsen.

Wij zijn erg tevreden en komen zeker weer, een echte aanrader voor een heerlijk weekje Drenthe.

Gereisd met vrienden in september 2016

Mooi onderhouden park op rustige plek

Marlies, 25-6-2016
  • Onderkomen8

Ik heb afgelopen (mid)week in een Canadese bungalow (nr. 26) gezeten op dit park. Ik vond het een fijne bungalow, mede dankzij ligbad en vaatwasser. De bungalow kijkt uit over een grasveld. Je hebt de ruimte en zit niet op elkaars lip. Ik had de bungalow via veiling geboekt voor 99 euro. Wat me opviel was dat sommig meubilair versleten is (eetkamerstoelen, bank). Dat maakt een wat armoedige/sjofele indruk, en ik was dan ook blij dat ik niet de hoofdprijs had betaald (bijna 300 euro voor een midweekje). Om de auto bij de bungalow te parkeren (op de daarvoor bestemde plek) moet je wel over enige rijkunst beschikken. Jammer van de buren in huisje nr. 52 dat ze hun hond alleen lieten een aantal uren. Hij heeft aan één stuk door geblaft. Dat hoort niet op een park waar mensen komen voor hun rust. Verder: aardig personeel, duidelijke regels en alles voldoende aanwezig. Een klein welkomstpakketje zou wel aardig zijn(zoals een vaatdoek, rol wc papier, doosje lucifers, zoiets). Het was nu rustig, maar pal achter de bungalow ligt een kinderspeelplek, dus wees gewaarschuwd, mocht u niet van gillende kinderen gediend zijn.
Gereisd alleenreizend in juni 2016

Weekendje rust in het hart van Drenthe

René van Stekelenborg, 29-2-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Als je even weg wilt van alle hectiek en kiest voor een bosrijke rustige omgeving, dan is Vakantiepark Hesselte in Havelte een ideale bestemming. Kies een unieke vrijstaande bungalow uit (wij kozen een van de twee Canadese bungalows) die voorzien is van alle moderne gemakken (inclusief stoom/douchecabine en ligbad).

De hunnebedden en de Schaapskooi liggen op enkele minuten loopafstand in een bosrijk gebied.

Ga shoppen in Havelte of Uffelte, ook handig voor je dagelijkse boodschappen.

Onze bungalow was voorzien van een keuken met combi-oven, kookplaat, waterkoker, koffieapparaat en vaatwasser! En als je geen zin hebt om te koken, ga dan naar De Rand Van Havelte.

Het restaurant: De Rand Van Havelte heeft een eenvoudige maar kwalitatief goede kaart met streekproducten; prima eten en drinken voor betaalbare prijzen en een correcte, vriendelijke bediening.

Gereisd met partner in februari 2016

Heerlijke vakantie gehad.

Kim, 28-7-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Deze camping is zeer geschikt voor stellen die van rust, fietsen en wandelen houden. Mooi nieuw toilet gebouw: Klein maar fijn. Super restaurant waar je heerlijk kan eten. Leuke, vriendelijke bediening.

Het park is niet echt geschikt voor gezinnen met kinderen (weinig te doen voor kinderen)

Gereisd met partner in juni 2015

Prachtige bungalow op heerlijk rustig park!

Marie-Josee, 6-8-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij zijn eind juli een week op dit park geweest in 1 van de 2 Canadese bungalows. Dit huis was nog mooier dan dat ze op de foto's lijken! Ruim, gezellig en erg compleet. Het is een rustig park, er is geen kant en klaar vermaak, maar dat weet je van te voren. Wij vonden de rust die er heerst heerlijk, er was veel ruimte voor onze zoon om lekker te fietsen en te spelen. De eigenaren waren erg vriendelijk en in het restaurant op het park kun je echt lekker eten voor een normale prijs, ook daar is de bediening erg vriendelijk!

In de omgeving is vanalles te doen, het gevangenismuseum in Veenhuizen vonden wij erg leuk en Orvelte en Giethoorn zijn ook niet ver weg.

In Havelte zelf zitten allerlei winkels waar je alles kunt krijgen wat je nodig hebt, het openluchtzwembad ligt dicht bij het park zelf.

Wij gaan er graag nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Super gezellige bungalow

Gonny Reijnders, 30-12-2013
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Wij hebben een weekend van in bungalow 25. De ontvangst bij de receptie was vriendelijk en gastvrij. Alles zag er keurig en schoon uit. De bungalow is top, gezellig ingericht en werkelijk alles wat je maar nodig kan hebben was aanwezig en zeer belangrijk, schoon!!!

Klein probleempje met de douche, na een telefoontje, werd dat direct verholpen. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in december 2013

Gereisd met partner in januari 2013

geweldige week gehad.

de zeeuwen :-), 29-7-2013
  • Onderkomen8

Fijn park gerund door fijne mensen met aandacht voor hun klanten.

We voelden ons welkom en de canadese bungalow was erg knus!

Activiteiten zijn er niet op het park maar dat was ons van tevoren verteld en die zoek je dan zelf in de omgeving. Er is een geweldig openluchtzwembad op nog geen km afstand. Verder is er genoeg te doen en havelte heeft voldoende voorzieningen ! Namens ons bedankt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Uitstekend voor mensen met een beperking

Ramakers, 24-7-2013
  • Onderkomen8

Op dit park is er een huisje voor mensen met een beperkingen. Dit huisje ligt in de buurt van de receptie en is rolstoeltoegankelijk. Voorzieningen: 2 hoog-laagbedden, aangepaste keuken en aangepaste douche, tillift.

Het huisje is niet heel gezellig ingericht, maar is doelmatig en schoon.

Toen wij er waren (begin juli 2013) was net het nieuwe receptiegebouw met restaurant klaar. Mooi ingericht, gezellig en vooral ook lekker en betaalbaar eten (ontbijt, lunch, diner).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

mooie lokatie!

Jan, 20-6-2013
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Vakantiepark Hesselte is een aanrader voor rustzoekende mensen. Omgeving park zeer geschikt voor mooie fietstochten in een prachtige omgeving.Personeel is klantvriendelijk en heeft goede tips over de omgeving en uitgaansmogelijkheden. Canadese bungalow is de prijs dubbel en dwars waard.Park heeft binnenkort ook een nieuw onderkomen voor een kantine en restaurant.
Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hesselte in Havelte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hesselte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hesselte scoort een 7.74 uit 10 op basis van 49 reviews.