8,7

Uitstekend

319 reviews over Camping Landgoed De Berenkuil in het Nederlands

Valt tegen

Henk Snip, 23-8-2017

Als je van tokkies houd die de hele dag muziek draaien of vol met tattoos zit is dit de place to be. Lekker griezelen tijdens de griezelweek al is dit volgens mij niet zo leuk voor de kleinere kinderen. Veel gezinnen met alleenstaande ouders.
Gereisd familie in augustus 2017

Leuke camping, het geld zeker waard

Martin, 15-8-2017

Leuke camping voor de allerjongsten. Animatieteam is hartstikke vermakelijk. Alleen een buitenzwembadje wat niet zoveel voorstelt. Maar leuke speelvijver en veel leuke en grote speeltuinen. Ook de binnenspeelruimte is geweldig. Zeer naar ons zin hier!
Gereisd familie in augustus 2017

Leuk voor 1 keer..

Rene, 12-8-2017

Camping die vooral leuk is voor kleine kinderen. Op elk veldje is bijna wel een speelplek met zand en een speeltoestel. Animatie is leuk, Berenpret vond ik niet altijd goed aansluiten bij leeftijd van onze kids (4 en 2). jammer dat een camping van deze grootte geen binnenzwembad heeft. Vooral vanwege het matige weer al kan de camping daar weinig aan doen. De camping is autovrij maar de auto's die wel op de camping zijn reden erg hard. Snackbar vonden wij geen aanrader, duur en kwaliteit van snacks viel tegen.

Thuiskomen...

Peter van den Heuvel, 10-8-2017

Zodra je door de poort komt van deze geweldige camping (in ons geval nu voor de 4e keer) bekruipt je weer het gevoel van thuiskomen. Er hangt iets in de lucht dat door ons als zeer prettig wordt ervaren. De schitterende natuur, de verschillende soorten kampeerplaatsen, de relatieve rust en de mooie nieuwe binnenspeeltuin zijn pluspunten voor deze kindercamping. Wij vinden het ook prettig dat de camping autovrij is. Het valt ons op dat we veel dezelfde mensen nu al meerdere jaren tegenkomen. Dit getuigt dan het fijne gevoel dat ook wij hebben.

Als ik nog wat tips zou mogen geven dan zou ik adviseren om zeep en blowers in de toiletruimten te hangen. Het is nu niet mogelijk om daar je handen te wassen. Ook zou ik adviseren om iets meer variatie in het animatieprogramma aan te brengen. We konden voor onze vakantie al raden wat er op het programma zou staan.

Verder niets dan lof!

1 keer was voldoende

Familie, 8-8-2017

Leuke animatie en entertainment voor de kinderen

Helaas maar 1 tappunt voor warm water voor de afwas, welke vaak lauwwarm was.

Geweldige kindvriendelijke camping!

Linda, 1-8-2017

We hebben een super week gehad op deze camping met onze kinderen van 5 en 2! Het zijn mooie plekken, heerlijk veel speelgelegenheden voor de kinderen buiten zowel als binnen. Douchen was elke avond een feest door de aparte baby/kinder douche ruimte waar het lekker warm was. De jongens konden niet wachten tot ze weer onder de 'blokdouche' mochten: kinderen kunnen hoog staan waardoor je ze als ouder makkelijk kon douchen zonder zelf mee te moeten.

Er was een prachtig zwembad met een apart warmer peuterbad voor de kleintjes.

De ontvangst was uiterst prettig, het personeel vriendelijk en oplettend.

We moesten door narige onstandigheden thuis een week eerder naar huis dan gepland en dit werd direct geregeld. Dezelfde dag had ik een envelop met het bedrag van de week plus een kaart met een lieve sterkte wens.

We komen zeker nog een keer terug en ik beveel de camping aan alle gezinnen aan.

Gereisd familie in juli 2017

Perfect voor met kleine kinderen.

Mensen uot Brabant, 31-7-2017

Superleuke camping, alleen jammer dat het zwembad te koud is voor de kleinsten. Een supermooie indoor speeltuin, ondanks het kleine uiterlijk veel vermaak voor de kinderen. Hele mooie en zeer verschillende campingplaatsen, van veldjes en laantjes tot en met priveplaatsen. Altijd wel een speeltoestel in de buurt en zeker op ieder veldje.

Het animatieteam verdient een dilke 11 plus !!! Om 19u zit iedereen klaar voor de berenpret in het theater. Eenmaal naar de berenpret geweest ontkom je er niet meer aan. Ook overdag vele activiteiten en mooi verdeeld per leeftijdscategorie.

Kortom: met kinderen tot ong 11 jr heb je hier een topcamping.

Gereisd familie in juli 2017

de beste kindercamping in nederland

Jolanda berntsen, 29-7-2017

Landgoed de berenkuil ligt prachtig in bosgebied. Heeft wel 25 speelgelegenheden voor grote en kleine kinderen. Een zwembad een prachtige speelvijver met een zandstrand eromheen. Sportvelden waar de hele dag kinderen te vinden zijn. En natuurlijk elke avond om 7 uur berepret waar de hele camping jong en oud naar toe gaat in een prachtig openluchttheater. En als laatste een super recreatieteam. De kinderen vervelen zich hier echt niet. En heerlijk autovrij dus veilig zelfs voor de kleintjes

Schone en kindvriendelijke camping

Melissa Vriesema-Witting, 15-7-2017

Mooie camping, hele leuke grote speeltuin voor de kinderen. We zijn hier een midweek in maart geweest in een soort trekkershut. Deze zijn 2 jaar geleden gebouwd. Met z'n 4en was er genoeg ruimte om ons ook bij slecht weer te kunnen vermaken. Het animatieteam was echt geweldig. En zelfs overdag, was er een speurtocht en werden de kinderen vermaakt met spelletjes, knutselen, etc. Onze kinderen zingen nu nog steeds de berenkuil liedjes en willen niets liever dan er weer naar toe!
Gereisd familie in maart 2017

Tegenvallen!

Vakantieganger, 10-7-2017

Sanitair is niet schoon n zwembad is koud en liggen bladeren en zand in. Voor de tv betaal je €18 per week. Portie bitterballen. Op het terras pas vanaf 17:00 eetgelegenheid valt tegen geen ala carte. Wij komen hier niet weer jammer dat we nog 2 weken moeten staan.
Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed De Berenkuil in Grolloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed De Berenkuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed De Berenkuil scoort een 8.72 uit 10 op basis van 320 reviews.