Camping Landgoed De Berenkuil ****

8,6

327 reviews over Camping Landgoed De Berenkuil in het Nederlands

Geen 13 in een dozijn kindercamping

Shambii, 23-9-2017

Bezoek een willekeurige 5 sterren camping in Nederland en je krijgt hetzelfde recept voorgeschoteld; een overdreven happy (ingehuurd) animatieteam met typetjes waar je nekharen recht van overeind gaan staan, zo zoet en ingestudeerd. Wij zijn de camping nog niet tegengekomen met net zo'n uniek karakter als de berenkuil, niets is te gek, alles mag, een camping waar buiten de lijntjes kleuren juist wordt aangemoedigd. Ik kan me voorstellen dat dit voor conservatieve ouders schrikken is..

Op alle fronten scoort de Berenkuil een goed tot uitstekend, animatie, propere toiletgebouwen en het vele spelen buiten èn binnen springen er wat ons betreft bovenuit. Zwembad is wel aan een upgrade toe in de vorm van een glijbaan oid. Tip zou zijn om ook milkshakes en softijs te gaan verkopen bij de indoor speeltuin, verder zou daar ook meer plek om te zitten mogen komen.

We zijn er volgend seizoen weer bij, deze keer wel met hond hopelijk.

nooit meer

bert, 17-9-2017

Ruime camping in bosrijke omgeving, sanitair meestal schoon en voldoende speelmogelijkheden voor de kids zowel buiten als binnen maar de waardering van is echt te hoog. We hebben op betere campings gestaan. Ondanks de (zelf toegekende 5 sterren??) is er geen binnenzwembad (wisten we van tevoren) en alleen WiFi bij de receptie (YouTube (streaming etc) wordt geblokkeerd) dus geen WiFi op je kampeerplek! Geen zeep en handendroger na toiletgebruik, 5min douchen zonder de straal of temperatuur te kunnen regelen. Dit is voor verbetering vatbaar. Kwaliteit van patat en snacks bij snackbar slecht. Tip. Ga naar de kwalitaria in Borger. We zijn helaas niet zo positief over de animatie.. in onze eerste week was de animatie ongemotiveerd. knutselen om 10:00u is leuk (afhankelijk van het weekthema!!) maar we werden smorgens ook een keer geweigerd omdat we een paar minuten te laat waren bij de 'miniberen' (liedjes zingen) om 09:30. De deur ging op slot en we mochten er niet meer in.. savonds de Berenpret lijkt er echt op gericht om de ouders te vermaken en de oudere kids, zeker niet geschikt voor peuters en kleuters vanwege onderbroekenlol. Als je om 19:00u savonds de bloemetjes en bijtjes ter sprake brengt tijdens Berenpret terwijl er allemaal kleine kinderen zitten ben je volgens mij niet geschikt voor animatie op een kindercamping (er liepen een aantal ouders met kinderen weg).. Waarom niet gewoon minidisco met liedjes en dansen ipv allemaal geschreeuw en elkaar besmeuren met allerlei zaken?? Daarna het thema "griezelweek" met allerlei doodshoofden en overal verklede mensen/poppen van "magere hein" duivels heksen enz sloot niet aan bij de belevingswereld van onze kids (5 en 2 jr). Ze werden er bang van. Verder leek de camping wel een of ander Halloweenfestijn.. alle veldjes werden in de loop vd week "versierd" met duivels zombies heksen spinnenwebben etc echt niet normaal meer... je kon er gewoon niet meer omheen terwijl je van het thema de week ervoor (beestenboel) weinig tot niets zag. Vorig jaar scheen het nog erger te zijn werd ons verteld.. De kids hebben zich desondanks wel vermaakt maar wij komen hier zeker niet weer.

goed maar onvriendelijke service

m goeseye, 11-9-2017

heerlijke week gehad met mijn dochtertje. eerste vakantie alleen. ondanks einde seizoen ons samen vermaakt. Verblijf in de berenhut. prima te doen maar zelf nog na schoon moeten maken bij binnenkomst. erg teleurstellend dat na mijn schoonmaak bij vertrek en de eind controle verteld werd dat alles goed was. bij navraag over mijn borg vond men het pluisje op de deurmat te schokkend. sta je dan met je goede gedrag na gedweild en stofzuigen en zelfs de matrassen en de bed randen nog af gepoetst. kon naar mijn 30 euro fluiten. schandalig en zo gaat men dus om met goedwiĺige mensen. Dit maakt voor ons nooit meer en geeft een zwart randje aaneen mooie week. zal het om deze reden ook zeker niet aanbevelen.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldige camping

E & I, 5-9-2017

We hebben al veel gezien maar er is toch niets wat aan de berenkuil kan tippen hoor! Genieten! Ieder seizoen weer!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Teleurgesteld

Ad, 4-9-2017

We dachten onze kleinkinderen (peuterleeftijd) een plezier te doen met een weekje kamperen op de berenkuil, niet dus.. helaas bleek het griezelweek te zijn Je kan er gewoonweg niet omheen, overal "dood zombies heksen spinnenwebben maskers en duistere zaken". Zelfs in de receptie ruimte en het restaurant hangt en staat het vol met maskers en andere troep. Onze kleinkinderen werden er bang van. Absoluut dieptepunt is de griezeltocht op donderdagavond met de hele avond geschreeuw en gegil tot ver na 22:00u. Helaas wisten we dit niet, anders hadden we zeker een andere camping geboekt. Erg jammer van het bovenstaande, wel leuke speelmogelijkheden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping voor jong en oud. Alles oke

Bruine beer, 30-8-2017

Geweldige antoerage. Perfect nieuw indoor speelpaleis. Geweldig animatie team,met elke avond een openluchtmuseum theater bommetje vol enthusaste mensen. Verder mooie kampeerveldjes met kinderspeel toestellen.

Verder raad ik mensen aan om gewoon is te gaan kijken om het vakantie gevoel te proeven.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Fantastische sfeer

Geke77, 28-8-2017

Voor de 5e keer met ons grote gezin naar de Berenkuil, we blijven ons verbazen over de gemoedelijke sfeer. De commercie druipt er niet af zoals bij andere campings.

Grolloo zelf stelt niet zoveel voor, de rust en natuur op en rondom camping zijn verbazingwekkend voor ons als stadsmensen.

Animatieteam is geweldig, alle speeltuinen ook en de binnenspeeltuin is een aanwinst, met namen onze 2 middelste kinderen waren er niet weg te slaan. Morgen na ruim 2 weken toch maar inpakken en vertrekken, de vakantie is helaas voorbij

Kan nog wat verbeterd

Cindy, 25-8-2017

Wij zijn vooraf altijd heel goed geholpen. Hadden op laatste moment omgeboekt van regenbooglodge naar campeerplek en zonder problemen ons geld terug gehad.

Dikke pluim hiervoor.

Wij zijn wel over paar dingen teleurgesteld.

De opzichters bij de tipidokki waren extreem streng. Onze kleine meid wil niks om haar pols en mocht dan ook niet de speeltuin in met dikke tranen tot gevolg. De lange glijbaan is zo stijl dat het net een vrije val is met brandblaren tot gevolg en daar klaagden heel veel mensen over. Enige reactie is dat de glijbaan is goedgekeurd dus goed....hij is levensgevaarlijk vind ik.

Ver lopen naar toiletgebouw en naar voren. We stonden op veld kampweide wat wel heel leuk veld is met kleine kinderen.

We kwamen aan en bleek het griezelweek te zijn wat voor kleine kinderen te eng thema is.

Valt tegen

Henk Snip, 23-8-2017

Als je van tokkies houd die de hele dag muziek draaien of vol met tattoos zit is dit de place to be. Lekker griezelen tijdens de griezelweek al is dit volgens mij niet zo leuk voor de kleinere kinderen. Veel gezinnen met alleenstaande ouders.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping, het geld zeker waard

Martin, 15-8-2017

Leuke camping voor de allerjongsten. Animatieteam is hartstikke vermakelijk. Alleen een buitenzwembadje wat niet zoveel voorstelt. Maar leuke speelvijver en veel leuke en grote speeltuinen. Ook de binnenspeelruimte is geweldig. Zeer naar ons zin hier!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed De Berenkuil in Grolloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed De Berenkuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed De Berenkuil scoort een 8.6 uit 10 op basis van 328 reviews.