Vakantiehuis Vakantieboerderij Volharding

Vakantieboerderij Volharding

10 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij Volharding in het Nederlands

het was goed

H.Knol, 19-9-2017

het is rustig geen winkels in de buurt
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldige locatie en compleet ingerichte boerderij

Ilse, 9-7-2017

Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad met onze 2 kinderen van 3 en 1 en opa's en oma's. Er was genoeg ruimte en comfort voor iedereen. De volle spellenkast en de tafelvoetbaltafel heeft voor veel vertier gezorgd. In de buurt zijn ook veel leuke uitjes voor kleine kinderen. Zeker een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Meteen weer geboekt voor volgend jaar!

Tineke Heida, 15-6-2017

De bevlogenheid, zorgzaamheid en hartelijkheid van de eigenaren is overweldigend. Zelfs een lekker brood in de diepvries, voor als er nog geen boodschappen gedaan kunnen worden. We hebben niet iets kunnen bedenken dat er niet was. Heel bijzonder vonden we het welkomstpakket met verantwoorde streekprodukten. Wat een heerlijk rustige stek midden in de natuur is dit. Alle mogelijke spelletjes (zelfs een sjoelbak), boeken en nog veel meer. Je kunt , zoals iemand al schreef, volstaan met het meenemen van een toilettas en wat kleding.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk

Familie, 31-5-2017

Veel ruimte in en om de boerderij.
Gereisd met vrienden in april 2017

Super!!

Familie Stremler, 21-4-2017

Echt vakantie. Het ontbreekt je aan niets, je kan het zo gek niet verzinnen of het is er! Alleen kleding en toilettas mee en het genieten kan beginnen. De eigenaren zijn zo zorgzaam! Wij hebben nog nooit zoiets bijzonder gehuurd....wij komen graag nog eens terug!!
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Grote boerderij met een gastvrije ontvangst!

Marleen, 30-12-2016

De Volharding is een perfecte locatie voor als je met meerdere personen bent, er is veel ruimte op deze boerderij, binnen en buiten. Ook de slaapkamers zijn groot en hebben allemaal een zitje en een wasbak.

We zijn heel gastvrij ontvangen door Annie en haar man (en ook weer uitgezwaaid), ook stond er een flink gevulde mand met Drentse lekkernijen op tafel, je voelt je echt welkom.

Boerderij de Volharding in Gieterveen is zeer aan te raden!

Gereisd met vrienden in december 2016

Het was echt fantastisch in deze boerderij!

Ad Vis, 25-12-2016

Ik was voor zaken in deze prachtige boerderij. Het biedt plek aan grote groepen/families, maar het tarief was zo aantrekkelijk dat ik het ook alleen kon betrekken. Wat mij aansprak was vooral de mooie rustige ligging in een geweldig natuurgebied. Van alle gemakken en luxe voorzien. Maar toch behoudt van de historische kenmerken van deze monumentale boerderij. In de toekomst wil ik management bijeenkomsten met mijn collega's organiseren. Deze plek geeft veel rust en inspiratie. Zelfs een jeu de boules baan is in de schitterende tuin aangelegd.
Gereisd alleenreizend in november 2016

rustgevend, weids, comfort & authenticiteit

Francoise, 22-8-2016

Wij, twee volwassenen met drie kinderen van vijf, vier en twee hebben genoten op Boerderij de Volharding in Gieterveen. We verbleven er in de zomer en de tuin was dan ook heerlijk om te vertoeven. Wij zaten op bankjes onder de parasol en de kinderen speelden op het klimtoestel of met de stepjes en wagentjes uit het schuurtje. Ook waren de jeu-de-boules baan en het zandbakje een succes. Het uitzicht en de rust zijn uniek. Er was niemand om ons heen en we keken uit op een aardappelveld en een wei vol paarden. Annie en Albert hebben een BBQ, dus dat zorgde voor lekkere etentjes buiten. De boerderij zelf is heel bijzonder. De woning is ontzettend ruim en ingericht met spullen uit grootmoeders tijd. Zo staan er oude serviesjes en meubeltjes en er is zelfs een bedstee om in te slapen. Tegelijkertijd is de boerderij wel voorzien van alle hedendaagse gemakken. De bedden waren dik in orde, er is een wasmachine en een droger en de badkamer is ook te gebruiken voor mensen met een lichamelijke handicap. Een heerlijke locatie in een prachtige omgeving. Wij komen zeker een keertje terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

heerlijke korte vakantie genoten in Gieterveen

H.L. Gans, 11-8-2016

Vakantieboerderij Volharding heeft heel veel ruimte, waardoor iedereen goed z'n eigen gang kan gaan. Wij waren er met een gezelschap van 69 jaar tot een half jaar en iedereen had het naar zijn of haar zin. De huiskamer en woonkeuken zijn goed uitgerust en gezellig, dus daar kom je graag samen. Alle slaapkamers zijn ruim en licht. Er zijn heel veel spullen aanwezig voor alles en iedereen, inclusief babies. Een klein biljart en een tafelvoetbalspel en voor goed weer een jeu de boules baan, een zandbak voor de kleintjes, allerlei zitjes met zon op verschillende momenten van de dag. Gieterveen op fietsafstand voor de boodschappen en allerlei mogelijkheden voor wandelingen en fietstochten. De gastheer- en vrouw tenslotte ontvingen ons zeer hartelijk. We voelden ons oprecht welkom!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Fantastisch: ruim en lux

Paul en Amandy, 9-8-2016

Zeer gastvrije ontvangst. De boerderij is van alle gemakken voorzien. Ook zeer geschikt om met twee (kleine) huishoudens te verblijven. Heerlijk rustig met mooie natuur in de nabije omgeving. Wij zijn er een week geweest maar hadden er graag nog een week aangeplakt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij Volharding in Gieterveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij Volharding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vakantieboerderij Volharding scoort een 9 uit 10 op basis van 12 reviews.