Camping Kampeerboerderij de Broekse Hoeve

7,2

8 reviews over Camping Kampeerboerderij de Broekse Hoeve in het Nederlands

K(r)amperen in blokhut

Maaike Bosman, 5-8-2017

Dag eerder thuis als geboekt. Slechte blokhut. Slecht 2 persoonsbed. (Pallet met planken in de lengte en een matras erop) picknicktafel was aan 1 kant stuk. Vorige bezoekers hadden erop gedanst. Helaas werd na paar keer vragen en op woensdag pas de tafel gemaakt. Teiltje hebben we 2 keer een nieuwe gehad. Leverde ons kapotte in. Kregen een nieuwe kapotte terug. Dag later zei hij zelf ik heb een kapot teiltje gegeven he? Hij wist eigenlijk van alles af. Maar wij mochten wel de volle 325 betalen. Hopen nog steeds dat hij ons tegemoet komt. Hebben 3 a4tjes vol met verbeterpunten bij hem achtergelaten. Op camping zelf weinig te doen. Klein speeltuintje. Koud zwembad. Omgeving is oké.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Rustige landelijke camping

Fam. Hesselink, 21-7-2017

Prima (mini)camping met ruime plekken. Rustige omgeving, maar genoeg bezienswaardigheden in Drenthe en Groningen. Faciliteiten zijn simpel, maar schoon. Zwembad ideaal om even af te koelen. Vriendelijke eigenaar.
Gereisd met partner in juni 2017

samen met de tent kamperen op een prachtige plek

simon en marga, 2-6-2017

het was gezellig met de paarden, kalveren, ganzen en kippen, een echte boeren camping. mooie veldjes, gezellige mensen en een vriendelijke eigenaar. Voor ons een plek om terug te komen.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooie plek om te vertoeven

Geertje Vos, 9-11-2016

Leuke plek om met familie ..gezelschap te zijn..Er is veel ruimte..kinderen kunnen hier heerlijk spelen..veel mogelijk.genoeg te doen in de omgeving.

De beheerder is zeer behulpraam.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Zeer gedateerde locatie en niet schoon.

Monique van de Straat, 1-11-2016

Het was ronduit vies, moltons op bedden waren laatste keer zeker niet verschoond. Stoelen aan eettafels mochten we niet tegen de rugleuning aan zitten anders gingen ze kapot. Eigenaar was erg onvriendelijk, we mochten geen lawaai maken en toen de waterslang van de afwasmachine was geknapt moesten we maar met onze eigen handdoeken dweilen. Toen we 's avonds wat muziek op hadden staan kwam hij direct dreigen met de politie bellen in plaats van te vragen of we het wat zachter wilden doen. We hebben een top weekend gehad maar dat lag aan het gezelschap en de activiteiten buiten de locatie en niet aan de Broekse Hoeve.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Fantastische kindercamping

Familie Kugel, 1-8-2014

mooie kleine en overzichtelijke camping. ideaal om voor het eerst met kleine kind(eren) te kamperen. mooie omgeving met de kippen, kalfjes, ganzen en konijn en cavia's... genoeg te doen in de omgeving en rust op de camping. zwembad ideaal om even verkoeling in te zoeken en ligt er netjes bij. gastvriendelijk staat hoog in het vaandel bij de eigenaar. prijs en kwaliteit is ook goed! speciaal voor de kinderen is er nog een afscheidskampvuur geweest. beekje achter de camping is erg leuk om te vissen of kanoën.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijke camping met recreatiemogelijkheden

Gerard de Wit, 29-7-2014

Fijne Camping, vriendelijk ontvangst, behulpzame eigenaar, Wifi ontvangst ook achter op de camping goed (met laptop), zwembad is heerlijk om even af te koelen, de douches zijn heerlijk! De uitkijk op het weiland met de kalfjes en de ganzen is fantastisch! Kortom, een absolute aanrader!
Gereisd met partner in juli 2014

Mooi gelegen camping met kanomogelijkheden

Paul Oostelbos, 22-6-2014

Boerderijcamping met mooie grote plekken. Coulissen uitzicht.

Schoon sanitair maar een vernieuwing toe. Het WIFI-bereik, is in tegenstelling tot hetgeen op de website staat, slecht.

Vriendelijke, gastvrije en behulpzame eigenaar.

Achter de camping de mogelijkheid om een stukje te kanoën.

Op 8 km afstand ligt het dorpje Spijkerboor. Het begin van een prachtige kanotocht op de meanders van het riviertje De Hunze. Bij het café een perfecte instapsteiger.

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerboerderij de Broekse Hoeve in Gieterveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerboerderij de Broekse Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kampeerboerderij de Broekse Hoeve scoort een 7.24 uit 10 op basis van 8 reviews.