Camping Zwanemeer **

8,8

95 reviews over Camping Zwanemeer in het Nederlands

Aanrader!

R.Kruijer, 30-7-2017

Prima weekje vertoefd. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Mooie ruime plekken, sanitair dikke 10!
Gereisd met partner in januari 2017

Mooie camping met prachtige omgeving.

Michel Jansen, 25-6-2017

Wij zijn 9 dagen op de camping geweest. Mooie camping. Ruime plaatsen. Net sanitair.

Omgeving is fantastisch. Elke dag hebben we met de fiets of auto iets ondernemen. Er is zoveel te doen in de omgeving. We hadden ook fantastisch weer. Dat hielp natuurlijk. Maar we hebben nog lang niet alles gezien. Dus wij komen nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer gastvrije eigenaren

Andernach, 9-6-2017

Zeer vriendelijke eigenaren. Zelden zo gastvrij ontvangen. Mooie veldjes met speeltoestellen voor de kinderen. Het is een zeer hondvriendelijke camping. Alleen jammer dat hondeneigenaren daardoor te vrij worden en hun honden los laten lopen zonder er op te letten of waar het niet mag. Wat leid tot onnodige confrontaties. Het sanitair is schoon en word ook vaak gecontroleerd. Je betaald voor de tv aansluiting dat is niet erg maar dan verwacht je wel een redelijke aansluiting. Maar hij stoorde veel en heel vaak ook helemaal geen signaal dat was erg vervelend.

We zouden hier nog wel een keer terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Super goed voor elkaar

Fam van olst, 28-5-2017

Zijn net terug van een paar dagen genieten op een Nette en gastvrije camping het zwanemeer. Mooie veldjes waar de kinderen zich prima vermaken. Ook het zwembad is mooi en sanitair netjes, en een fijne broodjes service.

Zeer aardige mensen en dus een aanrader om heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Een van de mooste plekjes van nederland

Jaap, 25-8-2016

Camping zwanemeer is the place to be. Als.je met kleine kinderen op vakantie gaat. Zwemmen paardrijden vlak bij. Vissen is heel.goed te doen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Een gastvrije camping

G. Stuitje, 5-5-2016

Een ideale camping voor rustzoekers. Betrokkenheid van de eigenaren. Prima voorzieningen en schoon sanitair.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Volgend jaar voor de 8e keer!

fam. Ligthart, 13-10-2015

Wij kamperen hier al heel wat jaar en alle jaren is het weer jammer dat we tent moeten inpakken!

wij hebben 2 kinderen van nu 5 en 3 jaar en beiden hebben zij leren lopen op deze fantastische camping! ook hebben wij twee honden die elke vakantie weer genieten van de bosrijke omgeving en natuurlijk het zwanemeer waar zij dan heerlijk in kunnen zwemmen!

als de kinderen in bed liggen genieten wij s 'avonds van de gezelligheid op het veld!

of je nu voor het eerst komt of al voor de zoveelste keer gezellig is het zeker!

na zeven jaar hebben wij nog steeds niet alles gezien in de omgeving en er zijn heel veel leuke activiteiten op de camping zowel voor jong als voor oud!

het sanitair is super schoon en ook nog eens gratis!

sinds 2 jaar gaan onze buren ook mee op vakantie met hun tent en komen ook volgend jaar voor het derde jaar terug om weer een super vakantie te hebben!

wij gaan in 2016 zeker weer heen!!!!

groeten Mike Lorena Roos en Daan Ligthart

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fijne camping.

Echtpaar 65+, 26-7-2015

Mooie camping aan de rand van het bos Zwanemeer. Prima sanitair dat goed wordt schoongehouden. De plekken zijn ruim, mede omdat er geen auto's op de veldjes mogen worden geparkeerd. Ruime parkeergelegenheid langs de velden. Springkussen voor de kinderen. Gratis toegangskaarten voor het nabijgelegen zwembad. Deze heeft wel beperkte toegangstijden, ook in het weekend. Veel kampeerders met honden op de camping. Dus als je niet van honden houdt is deze camping niet geschikt voor een langer verblijf. Geen last gehad van de nabijgelegen autoweg. Goede eetgelegenheden in het centrum van Gieten op ca 1 km afstand.
Gereisd met partner in juli 2015

Fantastisch en gezellige camping

Jeroen rotyis, 27-6-2015

Leuke camping met een mooie ligging soms wel wat hinder van de weg maar wij hebben hier niet veel last van gehad het went voor de rest een top ontvangst en het geeft het gevoel of je hier al jaren komt op elk veld iets van speeltoestellen voor de kinderen en de camping is dier vriendelijk wij zijn hier met vier honden en dit mag vaak niet op campings. Wij hebben gelijk weer geboekt voor de zomer vakantie
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Prachtig

gerard bottenberg, 1-6-2015

Bij Aernold en Greet was het waarachtig,allemachtig prachtig op plek 88;een geweldig stel ,zeer vriendelijk en gehulpzaam op deze mooie camping.

Agnes en Gerard Bottenbneg

Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zwanemeer in Gieten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zwanemeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zwanemeer scoort een 8.83 uit 10 op basis van 96 reviews.