Vakantiepark De Wolfskuylen

77 reviews over Vakantiepark De Wolfskuylen in het Nederlands

Altijd weer thuiskomen op De Wolfskuylen

Familie Van't Hof, 19-8-2017
  • Onderkomen8

Opnieuw weer een keer op De Wolfskuylen geweest. Wat is het daar toch altijd weer gezellig. Mooie contacten, leuke gesprekken, aardige eigenaars en volop dingen te doen voor onze kinderen. Veel sportieve activiteiten waar onze kids echt van genieten, en dan ook echt sportief, want iedereen mag meedoen. We zaten deze keer in een stacaravan. Wel gedateerd, maar ruim, schoon en erg knus. Bedden waren kort, maar sliepen prima. Eigenlijk hadden we een kleinere stacaravan besteld, maar omdat deze vrij was, kregen we spontaan deze grote. Top!

Kortom, weer een heerlijke vakantie op de Wolfkuylen, voor de vijfde keer (in 10 jaar). Als je daarheen gaat, heb je gegarandeerd gezelligheid en belevenissen om je heen. Voor ons was het weer thuiskomen daar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wat een fijne gezellige sfeer

Aart, 16-8-2017
  • Onderkomen9

Gezelligheid, goeie sfeer onder elkaar, eigenaren doen hun best, regels moeten gehandhaafd worden. Veel mensen met de zelfde gedachtes. Wij zaten in de Eik, lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Zeker kunnen er nog wat zaken verbeterd worden, maar we komen hier al vier jaar, dus dat zegt genoeg. Bedankt voor alles.

Helemaal top

Maarten, 14-8-2017
  • Onderkomen10

Het is nergens zo gezzelig als camping de wolfskuylen,

En ik snap niet waarom sommige mensen de camping zo afkraken...

Gereisd met vrienden in januari 2017

Eens maar nooit weer

Familie, 11-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

We waren binnen een half uur in Duitsland met een schitterende omgeving, dat was het enige positieve.

Negatief: smerig nat en muf chalet, vieze douche, overal peuken en bierdoppen, veel onkruid, muizen bij de deur!!, Polen als buren, die geen woord Nederlands spraken. Blijkbaar worden de chalets ook aan Polen verhuurd, vanwege te weinig belangstelling van de doelgroep? (Van de Polen overigens geen last gehad, maar ook geen gezelligheid.)

Gasflessen los naast de deur, geen rookmelders in het chalet.

Recreatieteam is aardig, maar weet de regels van sommige spellen niet, dus is het snel afgelopen. Voor oudere kinderen wordt er goed en graag alcohol geschonken, er wordt niet gekeken naar leeftijdsgrens.

En ten slotte: als je de auto conform de richtlijnen in het gras parkeert, wordt je terechtgewezen als een klein kind.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Het is een gezellig park in een mooie omgeving.

Annie, 29-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Gezelligheid is er volop. Voor de kinderen zijn er over het gehele terrein speeltoestellen. In de zomer is er een recreatieprogramma voor jong en oud.

Ook is er een zwembad met een zonneweide. Voor de opgroeiende jeugd is er veel te doen en in de kantine zijn altijd wel mensen- jong en oud- voor een praatje. Het is een christelijke camping en daarom is de kantine op zondag gesloten.

Wel wordt er op zondagavond een uur samenzang gehouden, voor liefhebbers van zingen een aanrader. Er is voor elk wat wils.

Gereisd met partner in juni 2017

Afrader en Afknapper

Gerard, 22-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Helaas kloppen eerdere negatieve beoordelingen volledig.

Het park ligt mooi in de bossen. De entree is rommelig, overal ligt tussen de bomen zooi en bijv. gastanks. De verkeerssituatie is onoverzichtelijk en het terreinonderhoud is matig. Het was een modderput.

De stacaravan stond tussen kniehoog onkruid. Wat een enorme afknapper. Vies, Klam, Goor. Voordeur sloot niet goed, schimmel in de douche, loslatende kitranden overal vocht (zelfs je kleding in de kast vochtig) ongedierte overal en als toetje een naaktslak in de klerenkast!

Verder enorm ongezellig ingericht en waardeloze verlichting.

De volgende dag het op een vriendelijke manier gezegd. Dit dreigde binnen 30 seconden in een vervelende discussie om te slaan en deze dus maar niet aan gegaan.

Recreatievijver is leuk, maar de wandeling erheen gaat langs een stinkende vuilnisbult en dat is jammer. Glijbaan in het zwembad splintert. Alle speelattributen kosten geld. De wifi is langzaam en ook nog eens erg duur.

Niet kunnen pinnen is niet meer van deze tijd. En dat wij het publieke sanitair op ons veld niet hoefden te gebruiken was uit gezondsheidsoogpunt nog niet eens zo slecht...

Voor 600 euro per week was de prijs/kwaliteit helaas behoorlijk zoek.

Kinderen hebben zich ondanks dat toch vermaakt en dat is fijn.

Misschien maar een tip: De plek heeft mogelijkheden zat. Verkoop het terrein aan de overkant van de weg, saneer de rest en maak er een kleine camping met zwembad van wat jullie wel kunnen overzien en onderhouden. Dan denk ik dat zowel eigenaar als gasten er een mooie tijd kunnen hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Dit geen 2e keer!

Fam.Overeem, 11-8-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Luxe chalet besteld. Niks geen luxe te bespeuren! By aankomst zeer schrikken, brandnetels staan zelfs kniehoog in de tuin en gras hoog. Overal mengkranen (gevaarlijk met kinderen), geen magnetron/oven, verlichting kapot, stofzuiger kapot en ga maar door. Slordigheid alom. Geen wifibereik en je moet er nog fors voor betalen ook. Zelfs betalen voor voetbaltafel en pooltafel in kantine.

Onderhoud vd camping is slecht w.b groen en straat. Heeft het wat geregend, dan 1 grote modderbende dagenlang, alles wordt smerig o.a kinderen, fietsen, auto's.

Animatie was chaotisch en kids van 5-10jr vallen overal buiten, of is kinderachtig of voor kids v 12jr en ouder.

Geen aanrader dus deze camping en plaats Hertenweide 9.Erg jammer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Gezellig, mooie omgeving en plezierige sfeer

Simons, 4-10-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooie plek. We hadden een blokhut. De kinderen vonden het fantastisch! Stapelbedden en een knus huisje. Het is niet nieuw of picobello, maar dat vonden wij juist heerlijk dat kneuterige. Eigenaren lieve mensen en erg hulpvaardig. Kinderen hadden erg veel te spelen. Ze gingen naar buiten en we hoorden ze niet meer. Overal konijnen. In de avond en ochtend waren ze overal. En ook vrij tam. Zo leuk! Ook een kinderweide waar voor de kinderen wat te zien is.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Nooit meer

JH, 15-9-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

heel oude caravan die goed is voor de brandhoop, vreselijke bedden alles oud en vies ongedierte loop er oorwormen enz.ramen kunnen niet open keukenkast deuren hangen er uit koelkast verroest en kapot .vochtig . geen stoelen ,geen afzuigkap, keuken inventaris ontbreekt van alles tv kapot geen wifi ontvangst geen telefoon ontvangst moet je naar buiten .enz afvoer van de gaskachel afgesloten met emmertje dus erg gevaarlijk als je hem aan doet klam en vochtig enz, van meerdere mensen gehoord nooit meer beheerders waren erg onvriendelijk en voor een christelijke camping behandelen ze je onchristelijk want je moet tevreden zijn met wat je krijgt zeggen ze dan.
Gereisd met partner in juli 2015

Fantastische plek

Dirrie de Jong, 13-8-2015
  • Onderkomen10

We komen hier al 5 jaar en vinden het super gezellig.

Voor de kinderen wordt er veel gedaan.

Lekker in het bos. In een woord GEWELDIG.

Kees en Dirrie de Jong

Streefkerk

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Wolfskuylen in Gees, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Wolfskuylen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Wolfskuylen scoort een 7.02 uit 10 op basis van 77 reviews.