Vakantiepark Roompot Hunzepark ***

• Activiteiten6,8

230 reviews over Vakantiepark Roompot Hunzepark in het Nederlands

Echtpaar zonder kinderen, 21-10-2017
  • Onderkomen8

Heerlijke week in een schitterende luxe villa aan het water met veel privacy verbleven. Schitterende omgeving.

Restaurant/snackbar op het park matig, we moesten erg lang ons eten wachten van matige kwaliteit

Gereisd met partner in oktober 2017

Fijn en rustig park.

J. Segeren, 6-10-2017
  • Onderkomen9

Prettige en ruime accommodatie in een rustig mooi villapark. Van alle gemakken voorzien en heel gezellig. Het villapark ligt apart van de rest van het Hunzepark. Voor faciliteiten als receptie/restaurant ed moet je wel een eindje rijden of binnendoor fietsen. In de buurt is er voldoende te zien en te doen. Een aan te raden vakantie.
Gereisd met partner in oktober 2017
Roompot Vakanties, Kwaliteit, 11-10-2017

Hartelijk dank voor de feedback! Fijn te vernemen dat u dit verblijf zo prettig heeft ervaren! Wij zien u graag nogmaals terug op dit park of op één van onze andere parken!

Groeten Marcia

ontspannen vakantie in Drenthe

Thea, 16-9-2017
  • Onderkomen7

voldoende kinderanimatie

vriendelijk ogend (glooiend terrein)

aan water, doorlopend naar rivier de Hunze

goed, ruim openlucht zwembad

minder goed:

caravan wat oud

één speeltuintje, op het aangrenzende/bijbehorende villapark, niet op de camping zelf

Op grens bos- en veen gebied

(voor kleine kinderen minder geschikt vanwege het water)

veel mensen die graag vissen

wat klein terrein

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je verblijf naar wens verlopen is.

De opmerkingen zullen wij doorgeven aan de de betreffende personen ,om zo de mogelijkheden tot verbetering te bespreken.

Aanbevelenswaardig verblijf

Rita, 10-9-2017
  • Onderkomen7

Servicegericht. Maar maak wel gebruik van aanbiedingen want anders echt te duur voor de accommodatie

Cijfer voor prijs/ kwaliteit: hangt af van of het een aanbieding is. Bij een aanbieding neem je genoegen met een wat simpele accommodatie. Zonder korting vinden wij de chalets te eenvoudig dus te duur. Alle waar naar z'n geld is hier van toepassing.

Gereisd met partner in september 2017

Bedankt voor je bericht.

Fijn om te lezen dat je verblijf geheel naar wens verlopen is.

Wij hopen je nogmaals te mogen verwelkomen op Hunzepark.

Groetjes Corine

Prachtig, goed onderhouden park!

W. Koppens, 9-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Accomodatie perfect! Eetgelegenheid kan beter: wel heel vriendelijk personeel!
Gereisd met partner in september 2017

Bedankt voor je feedback.

Wat fijn om te lezen dat je accommodatie geheel naar wens was.

De opmerking over het restaurant zullen wij doorgeven zodat er mogelijkheid tot verbetering besproken kan worden.

Graag tot ziens!

Geen pierenbadje en speeltuintjes

Angelique, 30-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Sanitair keurig schoon ,personeel van de horeca onduidelijk en niet correct

Animatie team erg aardig

Park wel leuk maar jammer dat er voor animatie betaald moet worden en dat de horeca on 20.00 al dicht is

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Bedankt voor je feedback.

Wij zullen je opmerkingen doorgeven en de mogelijkheden tot verbetering bespreken.

De activiteiten zoals de kano's die moeten tegen betaling , alle koos konijn activiteiten zijn gratis .

Wij hopen de de rest van je verblijf wel geheel naar tevredenheid verlopen is

Groetjes Corine

Super locatie en veel leuke activiteiten.

Cindy Davina, 29-8-2017
  • Onderkomen9

De locatie en uitzicht is echt super en wat minder is als je een buitenlamp het niet doet dat je daar 3 keer voor langs moet gaan om te vragen of ze het willen maken en als ze wel geweest zijn en het niet konden maken mogen ze dat doorgeven aan de huurders

Bedankt voor je review.

Wat fijn om te lezen dat je vakantie geheel naar tevredenheid verlopen is.

wij vinden het jammer dat je 3 keer moet melden van de buitenlamp,soms is het erg druk en kan het wat langer duren voor er iemand langskomt . Ons excuus daarvoor.

Tegenvaller

Milka van Putten, 29-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

De activiteiten die worden aangeboden op de website , doet denken dat alles erbij hoort. Niets is minder waar. De activiteiten moeten betaald worden en zijn maar 1 of 2 x p.w beschikbaar. Voor een half uur of 2x heen en weer. Tokkelen is er al heel lang niet maar wordat wel aangegeven. Dat is de rede waarom wij deze camping hadden geboekt. Terleurstelling voor de kids dus. Zwembad is niet verwarmd. Personeel is stuk op het meisje van de receptie na. Ijs is duur. Toiletten en douches worden wel 3x p.d. gedaan. Deze camping is niet geschikt voor kinderen vanaf 7 jaar. De ligging is prachtig !
Roompot Vakanties, Kwaliteit, 20-9-2017

Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent over je verblijf. Wij zullen je feedback intern bespreken, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Indien je niet helemaal tevreden bent over je verblijf kun je dit altijd bij de receptie melden, zodat er naar een passende oplossing kan worden gezocht.

We hopen je toch nog eens te mogen verwelkomen op één van onze parken!

Groetjes,Corine

Net als vorig jaar een hele fijne vakantie gehad!

F Hopman, 27-8-2017
  • Activiteiten8

Mooie camping, niet duur. Een heel leuk animatieteam, voor de allerkleinste zou een speeltuintje wel leuk zijn. Onze kinderen van 9 en 14 hebben die niet gemist en zich dagelijks prima vermaakt in het zwembad.

Bedankt voor je feedback.

Leuk om te lezen dat jullie verblijf naar wens is geweest, en je kinderen het zo leuk gehad hebben.

Graag tot ziens !!

Niet als gehoopt

Diana, 24-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Het personeel vond ik erg aardig. En het animatie team ook. De dingen die er te doen zijn is voor jonge kinderen. Buren waren eerder naar huis gegaan. Omdat het koud was en het park niet naar verwachting was. Wij zijn alleen gebleven omdat we dichtbij een ander park stonden waar wevdevweek er na naar toe zouden gaan. De wc en douches en afwas ruimte is ook niet echt super te noemen. Wil je veel rust als ouder iemand zonder kinderen is dit park wel een aanrader. Want is er erg rustig.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Bedankt voor je review.

Wij betreuren het dat je verblijf niet geheel naar wens was.

Wij zullen je opmerkingen doorgeven aan de parkleiding , zodat de mogelijkheden tot verbetering besproken kunnen worden.

Wij hopen dat de rest van je verblijf wel geheel naar tevredenheid verlopen is.

Graag tot ziens op een van onze parken

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Hunzepark bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Hunzepark in Gasselternijveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Hunzepark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Hunzepark scoort een 7.39 uit 10 op basis van 232 reviews.