8,9

Uitstekend

170 reviews over Camping De Berken in het Nederlands

Harm en Truus Jonkers, 16-7-2017

Wij hebben alleen maar positieve ervaringen op Camping de Berken.

Wij zijn zeventigers met een vouwwagen en hebben weer op een prachtige plaats gestaan met prive sanitair.

Een camping met hele lieve eigenaren in een prachtige omgeving in Drenthe.

Wij hebben twee en een halve week weer genoten.

mooie schone camping

J.Vermeulen, 14-7-2017

Ruime plaatsen schoon sanitair en vriendelijk ontvangst door eigenaresse wat wil je nog meer?

En wat kan je lekker fietsen in Drenthe

Super camping. Komen al jaren minimaal 1x p/j

Erna en Fred SMIDT, 7-7-2017

Mensen zijn zeer gastvrij op de Camping en Brasserie.

Mooie ruime plaatsen met prive sanitair.

Goed Wifi bereik.

Gelegen in mooie omgeving en een paar stappen zit je in het bos of op de heide.

Echt een aanrader!!!!!!!!!

Gereisd met partner in juni 2017

Bij leven en welzijn volgend jaar weer.

De kampeerders, 24-6-2017

Een geweldige camping met ruime plaatsen en privé sanitair.

Ontvangen door een uiterst vriendelijke eigenaresse die met je mee denkt over de plaats die het meest aan je wensen voldoet.

Een rustige camping zonder disco en zwembad, een aanrader voor iedereen die wil genieten van rust en de natuur.

Vanuit de camping loop je direct het bos in en wacht je een fijne wandeling over de heide met een schapenkudde.

Net buiten de camping is een brasserie waar je op een vriendelijke manier wordt geholpen en een eenvoudige maar smaakvolle maaltijd kunt gebruiken of even take a way met een patatje en een snack.

Op 5 km afstand in de dorpen - Borger en Gieten - zijn alle bekende winkels te vinden.

Gereisd met partner in mei 2017
J.C. van der Weide,
Beste gast, bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn dat uw verblijf bij ons naar het zin is geweest. Wij wensen u een goede gezondheid en hopen u natuurlijk volgend jaar weer te zien.

Een heuse aanrader en baby vriendelijk

Yvonne Huijser van Reenen, 12-6-2017

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf op camping de Berken. We hebben gekampeerd met een camper en de plekken waren erg ruim en toegankelijk voor de camper. We hebben gekampeerd met ons 3 maanden oude zoon en de sanitaire faciliteiten waren helemaal geweldig voor baby's. De toilet gebouwen waren verwarmd en het baby badje was super. Het maakte kamperen met een baby heel gemakkelijk. De ligging is prachtig en we hebben genoten van de wandelingen door het bos en over de heide. De brasserie had heerlijk eten en de persoonlijke benadering van de eigenaren maakt het helemaal af. Een heuse aanrader!
Gereisd familie in mei 2017

Het was weer geweldig.

Harrie en Corrie, 6-6-2017

Mooie omgeving met vele mogelijkheden, rustige camping, met mooie ruime plaatsen en net eigen sanitair, maar ook nette sanitair gebouwen.

De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij. Groot voordeel is de aanwezigheid van de brasserie waar je heerlijk kunt eten. Wij komen hier al een aantal keren en komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping met vriendelijke beheerders.

Hans Bekke, 8-5-2017

Vorig jaar hebben we een recensie geplaatst. Was toen een fantastisch verblijf. Dit keer wederom tot volle tevredenheid 2 weken gekampeerd op deze mooie camping met ruime plaatsen, goede sanitaire voorzieningen (zelfs privé) , goede speelgelegenheden voor kinderen en erg vriendelijke beheerders. Je wordt zowel op de camping als in de Brasserie naast de camping (h)erkend als gast. Kortom: een aanrader en wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in april 2017

Erg fijn mede dankzij privé sanitair.

Henk Oosting, 9-1-2017

Gastvrij en actief personeel, ruime plaatsen in schitterende omgeving met veel wandel - en fietsmogelijkheden!
Gereisd met partner in juni 2016

prachtige camping en omgeving

Familie Dol, 7-1-2017

Heb niets kunnen vinden wat niet goed was .Een dikke 9 voor deze camping.
Gereisd met partner in juni 2016

Het was weer geweldig ! Tot volgend jaar !

H.Roesink-Bakker, 19-10-2016

Voor het vierde jaar weer een fijne vakantie op "DE Berken" gehad; nog lang niet uitgefietst. En wat de camping betreft: vriendelijke mensen, prachtig speelpaleis voor de (klein)kinderen en schoon sanitair.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Berken in Gasselte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Berken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Berken scoort een 8.91 uit 10 op basis van 170 reviews.