Camping De Berken ****

De Berken

182 reviews over Camping De Berken in het Nederlands

Geweldig!

Degenaar, 17-9-2017

De camping is erg netjes en het privé sanitair is geweldig

Een heel klein beetje jammer vinden wij dat ze niet open zijn tot eind oktober maar ik snap het ook wel weer

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig !!!

H.Roesink-bakker, 6-9-2017

Voor het vijfde jaar weer enorm genoten van een mooie camping, mooie omgeving en vriendelijke mensen. Deze camping is echt een aanrader voor wie van rust en fietsen houdt.
Gereisd met partner in augustus 2017

Overzichtelijke gezinscamping

Familie, 30-8-2017

Camping de Berken is een super nette camping; allereerst het mailcontact, vervolgens de aankomst, de plek, het sanitair. Prima voor elkaar. De kinderen (1, 2 en 4) hebben zich prima vermaakt. Er zijn overal kleine speelveldjes, waarvan de meesten met een waterkraan; water en zand is altijd dikke pret. Verder is de binnenspeeltuin goed bezocht door onze muiters en ook door het animatieteam worden leuke dingen georganiseerd. In de omgeving is genoeg te doen; wandelen, fietsen, zwemmen, boomkroonpad, kabouterland, drouwenerzand, etc. Kortom: een supercamping voor gezinnen met (kleine) kinderen.

Kindvriendelijk en prachtige omgeving

Anne, 16-8-2017

Kindvriendelijk, overzichtelijk en ruime plekken. Gezellig, gemoedelijk, erg fijn gehad in de stacaravan.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

mooie en leuke camping

s kuipers, 15-8-2017

je zit over al dicht bij assen ,Emmen. Er is genoeg te doen in de buurt camping animatie is ook goed .We zijn er voor de 2x geweest SUPER
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kinderrijke camping, zeer schoon!

Edith, 12-8-2017

Door de eigenaar naar de plek begeleid. Schone sanitaire voorzieningen. De vele ontmoetingplekken en hoeveelheid kinderen op de camping waren super voor onze 6 en 8 jarige kinderen. De omgeving is prachtig en het was heel prettig om met de kinderen op de fiets boodschappen te kunnen doen of te kunnen eten en drinken. Zoals AH, ijssalon, pizzeria, bakker en snackbar. Voor de camping is ook een brasserie, zeker aan te raden. Verder hebben we met plezier deelgenomen aan de meeste activiteiten van het recreatie programma. We waren maar een week maar in de nabije omgeving was nog veel te doen zoals naar de boswachterplaats in het bos, zwemmen enz. Zeer ruime plaats met veel privacy. Door de speeltuintjes op het veld, maken de kinderen makkelijk contact. Rond om de camping is een bos, waar ook de hond genoten heeft, op 3 km fietsafstand ook een losloopgebied. Camping is super overzichtelijk en veilig voor kinderen om zelf te gaan. De binnenspeeltuin viel ook erg in de smaak!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk voor jonge gezinnen, prachtige omgeving.

Thielsch, 12-8-2017

Leuke camping voor jonge gezinnen. Wij waren met 3 kids van 1,3 en 5.

Veel kleine speeltuintjes, leuk en enthousiast animatieteam, binnenspeeltuin viel ook in de smaak.

Kleine en overzichtelijke camping, waardoor de oudste 2 alleen de camping over konden. Ruime campingplaats met groot en schoon privesanitair, op een leuk klein veldje met eigen speeltuintje.

Aanrader: ga eten bij de brasserie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super leuke campeer vakantie gehad!!!

H., 6-8-2017

Gemoedelijk sfeer, voldoende ruim sanitere voorzieningen. Werd goed bijgehouden en daardoor netjes en schoon. Voor de kinderen aparte douchegelegenheden en kleine wastafels, ideaal. We stonden op het tentveld achteraan. misschien daardoor wc's wat verder maar mag de pret niet drukken. Kinderen hadden meteen vriendjes. En wij een groen uitzicht. Ook leuk een kleine bibliotheek waar je boeken kan lenen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk

Marian, 5-8-2017

Super schone kindvriendelijke, natuurlijke camping in een toffe omgeving. Vooral het tentenveld is super. Daar mogen geen auto's komen. Helaas op de rest van de camping wel, dat is dan ook gelijk het enige minpunt...

Top camping

Vincent Peters, 4-8-2017

Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten bij de brasserie. Hele mooie camping en schoon sanitair
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Berken in Gasselte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Berken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Berken scoort een 9.01 uit 10 op basis van 182 reviews.