Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord

De Bakkerij Frederiksoord
9,5

26 reviews over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord in het Nederlands

Otten, 18-8-2016

Deze B&B is een echte aanrader.

Annemarie en Frans: nogmaals bedankt voor het geweldig verblijf in De Bakkerij.

De Weerribben, Giethoorn zijn zeer de moeite waard. We hebben genoten.

We komen zeker nog eens terug!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

geweldig

fwiegmans, 5-7-2016

Alles zeer goed

Niets slecht

Gereisd met partner in mei 2016

Aanrader

Withaar, 18-6-2016

Thuis gevoel...netjes en zeer schoon!!!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Heerlijke ruime groepsaccomodatie!

Familie Hakkers, 15-6-2016

Heel gastvrij ontvangen! Wat een vriendelijke mensen!

We waren met 6 volwassenen en 7 kinderen in de leeftijd van 0 tot 6.

De woonkamer is niet heel kindvriendelijk ingericht maar we mochten alles verplaatsen en zo was het in een mum van tijd helemaal kindvriendelijk. Mooie tuin erbij en je loopt zo het bos in.

Zeker als groepsaccomodatie ook een echte aanrader! De kinderen konden heerlijk spelen op de grote conferentiezaal!

De enige tip die wij konden bedenken was eventueel mobiele traphekjes. Zodat de allerkleinsten niet van de trap kunnen vallen/de trap op kunnen.

Jullie hebben een prachtige accomodatie in een heel mooi gemoedelijk dorp!

Dikke aanrader

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Een warm welkom en een perfecte verzorging

Kees, 11-6-2016

De service op deze locatie staat op een hoog peil

Annemarie en Frans doen hun uiterste best om het je naar het zin te maken

Het ontbijt is uitgebreid en van zeer goede kwaliteit

De kamers zijn gezellig ingericht,ruim en voorzien van prima boxsprings douche en toilet

We hebben een paar heerlijke dagen gehad ,en zullen zeker nog een keer terugkomen om ook weer te genieten van de prachtige omgeving

De Weerribben is een aanrader !

Gereisd met partner in juni 2016

Genieten!

Marijke, 29-5-2016

Onze eerste B&B ervaring, maar deze accommodatie is meer een klein hotel.

Iedere kamer een eigen douche en toilet, een keuken waar je gratis koffie en thee kunt zetten, een gezellige woonkamer, een eigen buitenruimte, en iedere morgen een heerlijk ontbijt met streekproducten. Wij hadden geen idee dat de kamer naast ons ook bezet was, zo geluiddicht is het wat wij erg op prijs stellen. Prima slaapkamer met zitje, ruime toeristische informatie aanwezig, mooi terras, fietsen te huur, kortom een compleet aanbod om er een weekendje of helemaal uit te zijn.

Gereisd met partner in mei 2016

Een weekend om nooit te vergeten

Ineke, 28-5-2016

Met onze vriendengroep van 9 gingen wij voor ons 16e gezamenlijke weekend dit keer naar B&B de Bakkerij. We boeken altijd een vakantiewoning met minstens 5 slaapkamers, maar deze keer hadden we ook ieder onze eigen badkamer en toilet, omdat je deze B&B ook kunt huren als vakantieverblijf, met alle gemakken van een hotel. Zo hadden wij het ontbijt erbij geboekt, van alles stond er op tafel, van een lekker eitje tot yoghurt. Een avond mee-eten-met-de-pot van Frans, een avond bbq, waar aan alles was gedacht . Vlees, sauzen, stokbrood, salade, rauwkost, alles compleet voor ons geregeld door Frans en Annemarie . Die dag hebben we ook een fietstocht gemaakt op e-bikes, weer allemaal georganiseerd door deze twee lieve mensen. Een van ons kwam ongelukkig ten val, een telefoontje naar Frans, en zij werd met fiets en al opgehaald, en meteen door naar de dokter. Gelukkig niks gebroken. De service van deze twee mensen gaat echt ver. En nu heb ik het nog niet eens gehad over de heerlijke sorbets, de verjaardagstaart die besteld was voor een van ons, de fietsspeurtocht, de avond sterrenkunde..... Wij hebben een topweekend gehad. Wij komen zeker terug, en als je het gastenboek leest, zijn wij niet de enigen die er zo over denken.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Wat een luxe

Elly, 9-5-2016

We hebben met familie de hele B&B een lang weekend gebruikt. Prachtige kamers, heerlijke bedden en wat een luxe dat elke slaapkamer zijn eigen douche en wc heeft. Alles is aanwezig in de keuken en woonkamer. Het terras is voldoende en voorzien van een luxe BBQ en een terraskachel. Deze B&B is een echte aanrader.
Gereisd anders in mei 2016

Prachtige, gastvrije, luxe groepsaccommodatie

Mirjam, 18-4-2016

De B&B in dit monumentale pand is ook als groep af te huren, waardoor je voor 10 personen 5 badkamers hebt. De eigenaren Frans en Annemarie zijn erg gastvrij en verzorgen een prima uitgebreid en afwisselend ontbijt. De slaapkamers zijn groot en luxe en ook de woonkamer mag er zijn. Het dorpje Frederiksoord en nabijgelegen dorpen zijn mooi en interessant door het verleden van de kolonie, gesticht door Johannes van den Bosch. Met recht genomineerd voor werelderfgoed. In de omgeving zijn Giethoorn, Blokzijl en Nationaal Park de Weerribben de moeite waard om te bezoeken.
Gereisd met vrienden in april 2016

Een B&B van "Weldadigheid"

KoMaNo, 11-4-2016

Wij hadden het genoegen een paasarrangement te boeken bij de B&B De Bakkerij van Annemarie en Frans in Frederiksoord. Normaal verblijf je 1 of 2 nachtjes in een B&B maar voor ons was dat 4 nachten En ook 4 uitstekende ontbijten En 4x heerlijk slapen in goede bedden in een mooie, schone, frisse en ruime kamer op de beg.grond. Ook op de inbegrepen High Tea-Bier-Wijn !! was niets aan te merken. En altijd de gezelligheid van Annemarie en Frans die met regelmaat vroegen of alles naar wens was.

In de gang van de B&B hangt terecht een award van Zoover met een waardering van 9,4. Een hoge score.

Toch willen wij daar graag een 9,8 van maken.

Annemarie en Frans: nogmaals bedankt voor het "weldadige" verblijf in De Bakkerij.

Gereisd met partner in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord in Frederiksoord, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Bakkerij Frederiksoord scoort een 9.51 uit 10 op basis van 26 reviews.