Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen ****

8,9

Zoover award

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen8,7

178 reviews over Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen in het Nederlands

Mooi park in prachtige omgeving

AnnekeO, 23-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij verbleven in een boederijvilla. Ruimte genoeg, inrichting wat gedateerd. Prima ligging met voldoende privacy.

Personeel is zeer vriendelijk en staat echt voor je klaar. Ruimte genoeg om je fietsen kwijt te kunnen in de berging.

De omgeving is prachtig, je loopt of fietst zo de natuur in. Bijna overal mooie asfalt fietspaden, ook in de bossen.

Wij vonden t restaurant van t hotel niet zo byzonder. Het eten viel gewoon tegen, zeker voor wat je ervoor betaald. In Exloo zelf zijn diverse gezellige en goede restaurants. Wij hebben t prima naar ons zin gehad en komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2017

Aardig park, niet de uitstraling van bungalowpark

K vd Veen, 15-9-2017
  • Onderkomen8

Park achter Fletcher Hotel, daar ook voorzieningen. Receptie in modelwoning.Groot terrein in ontwikkeling ( al jaren ). Maakt het een beetje rommelig. Woning Borger villa ok.Rustige ligging.Prima bedden.Geen radio in woning, wel DVD met surround systeem, echter geen enkele instructie hoe en wat. Digitaal tv niet beschikbaar hoewel de receptioniste haar best deed om dit te herstellen.Bungalow lag met achterzijde onder bomen die tijdens de wind tegen de bungalow sloegen. Geen "harde"vloer maar een soort novilon welke opkrulde op sommige plekken. Geen speelplekken voor kinderen in de buurt bij de bungalows. Geen of weinig paden naar bosgebied. Overigens wel leuke dagen gehad. Veel mogelijkheden vanuit het park om dit gedeelte van Drenthe te ontdekken, bijv. Veenmuseum zeer de moeite waard.
Gereisd met partner in september 2017

Prachtig park ,Mooie natuur ,Ruimte en stilte

P van Loon, 3-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Aanrader neem je fiets mee ,en zorg dat je eerste benodigde boodschappen bij je heb . Een paar stevige wandel schoenen .

Voor kinderen beperkte mogelijkheden op het park

Wel toegang tot speeltuin en zwembad

Gereisd met partner in augustus 2017

Een paar plussen, een paar minnen

Jeffry, 13-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

Boerderijvilla, 8p.

Een ruim huis met de nodige voorzieningen, 4 toiletten, 2 badkamers! Heel fijn! Maarrr...bedden ronduit slecht (alle 8 stuks!, voor kinderen geen probleem-voor volwassenen zeker wel!), geen goed werkende wifi-verbinding (wel verbinding maar niet op internet kunnen), zwembadje op het park matig en niet verwarmd, geen animatie terwijl was aangegeven dat dit er wel zou zijn in het hoogseizoen. Op het park verder weinig te doen voor kinderen, maar dat wisten we van te voren. In de omgeving echter genoeg te doen en te beleven (bijv. Orvelte).

Helaas ook naar een huisarts moeten gaan in Exloo, dr. Manting. Ik kon dezelfde dag terecht, fijn geholpen door haar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie ruime villa met goede voorzieningen.

Marcel, 12-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Huizen staan op ruime stukken grond.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Unieke bosvilla211

Angelo Grooten, 10-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Je moet goed door de recensies heen lezen. Het niveau van de huizen op dit park varieert namelijk enorm. Het type Borger of Exloo is bijvoorbeeld totaal niet te vergelijken met een Bosvilla deluxe. Let daar goed op bij het reserveren. Wij zaten in bosvilla211. Dat is met recht een villa met alles erop en eraan. Vooral de grote badkamer met sauna en jacuzzi springt in het oog.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Weer heerlijke week gehad in Borger 174.

Johanna, 5-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Rustig park. Mooi ruim, goed onderhouden en schoon 6 personen huis met moderne inrichting. Leuke tuin erom heen. De eigenaar maakt het steeds mooier. Dit jaar een nieuwe luxe tuinset met kussens en zweef parasol. Wij hebben er dankbaar gebruik van gemaakt met het mooie weer dat wij hadden. De bedden van 2.20 m slapen heerlijk. Weer veel kilometers gefietst door de bossen, in het voorjaar ruikt het bos zo lekker. Volgend jaar komen wij zeker terug! Minpuntje is misschien de bobbels in de vloer op de beneden verdieping. Daar heb je geen last van. We hoorden dat dit de volgende klus is dat de eigenaar gaat aanpakken. Dan is de woning helemaal perfect.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk rustig park met veel ruimte.

H., 5-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Alle gemakken in woning aanwezig. Genoeg ruimte en bergruimte. Met regen droogrek in washok is wat krap. Vloeren waren helaas smerig; ws in hoogseizoen geen tijd om te dweilen. Spinraggen onder bedden. Verder op zicht wel schoon. Geen horren dus ramen open niet handig. Wat weinig haken en plek in badkamer om handdoeken en spullen kwijt te kunnen. Stoelen eethoek vielen uit elkaar. Genoeg zitruimte in woonkamer. Heerlijk openslaande deuren naar achtertuin. Zeer gehorige huizen.bedden prima maar voor mannen te zacht. Toch heerlijke week gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Rustig park in ontwikkeling

Moek, 1-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Een rustig park in ontwikkeling. Gelegen op een prachtlocatie midden in de natuur. Voor kinderen wordt er weinig georganiseerd. Althans niet in het hoogseizoen toen wij er verbleven. Een broodjesservice op het park zou misschien nog een leuke aanvulling zijn. Gezien het feit dat de dichtstbijzijnde winkel toch een paar km van het park ligt en niet alle huisjes beschikken over een combimagnetron/oven om zelf broodjes af te bakken. Het rietgedekte huisje waarin wij verbleven was rijk aan ongedierte. Die hun thuis hadden gezocht in en op het dak. Het huisje was wel prachtig vrijstaand gelegen en had een mooie tuin met voldoende privacy.
Gereisd anders in juli 2017

Fantastisch verblijf in mooie Borger villa

Ab, 25-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Mooi ingerichte en goed verzorgde villa (161). Goed schoon en opgemaakte bedden. Contact met de receptie was goed. Lekker geluncht bij het hotel (mooi terras!) en heerlijk genoten van het zwembad. Volgend jaar komen we weer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen scoort een 8.86 uit 10 op basis van 180 reviews.