8,9

Uitstekend

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen**** bij :

170 reviews over Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen in het Nederlands

Fantastisch verblijf in mooie Borger villa

Ab, 25-7-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

Mooi ingerichte en goed verzorgde villa (161). Goed schoon en opgemaakte bedden. Contact met de receptie was goed. Lekker geluncht bij het hotel (mooi terras!) en heerlijk genoten van het zwembad. Volgend jaar komen we weer.
    Gereisd familie in juli 2017

tegenvaller

van der Aa, 18-7-2017
    • Activiteiten5
    • Onderkomen6

receptie heeft geen hart voor de zaak, niet behulpzaam.

Vorige jaar hier ook geweest, woning gaat achteruit, geen onderhoud??

Veel zwerfvuil, nooit eerder gezien, volgend jaar gaan we iets anders zoeken.

Gereisd familie in juli 2017
    Ilona Struik,

Wat vervelend, dat u uw verblijf zo heeft ervaren. Graag willen we contact met u hebben om een en ander te bespreken en te verbeteren. Wilt u contact met ons opnemen?

Wij horen graag uw reactie

Villapark de Hondsrug

Verwachtingen waargemaakt!

Pien, 24-6-2017
    • Onderkomen10

In alle rust vakantie vieren. Hier geen overdadig georganiseerde drukte, maar wel prima plek om Drenthe te ontdekken. Mooi park, dat in de komende jaren gaat groeien.
    Gereisd familie in juni 2017

Prachtig plekje in het bos

Bertha Brouwet, 18-6-2017
      • Onderkomen9

Ruime vakantiewoning in klein park op rustige plek in het bos. Eem idyllische verblijfplaats!
      Gereisd familie in mei 2017

Heerlijk rustig in de natuur

Shirley, 22-5-2017
      • Onderkomen8

Wij zijn In april een lang weekend geweest. Prachtig modern chalet, leuk ingericht en vrij uitzicht op de natuur, aan het water. Heel aardig en behulpzaam personeel. Veel activiteiten in de omgeving en genoeg eetgelegenheden. Helaas een beperkte kaart in het restaurant van het resort
      Gereisd met vrienden in april 2017

Rustige locatie

Pleun, 13-2-2017
      • Onderkomen8

Een prettige ruime villa op rustig terrein. Direct gelegen aan het bos, heide, dus je kan zo een wandeling maken of rondje rennen. De villa is van alle gemakken voorzien, wij hadden twee badkamers en een sauna. Het is wel jammer dat het functioneel is ingericht, niet echt knus of gezellig. Maar we hebben een prima verblijf gehad. Genoeg ruimte voor kinderen om te spelen in huis. Wij zaten er met oud en nieuw, er mocht voor het huisje vuurwerk afgestoken worden.
      Gereisd familie in december 2016

Een oase van natuur, rust en comfort

Ingrid, 24-1-2017
      • Onderkomen9

De huisjes zijn zeer ruim en luxe van opzet. Ons huisje (nr. 258) lag zeer dicht bij de uitgang van het park hetgeen erg praktisch was wanneer wij met de hond heerlijk in het bos gingen wandelen. Als je "bij wilt tanken" is dit park zeker een aanrader.

We constateerden bij aankomst wel een aantal zaken die niet goed waren/kapot waren/ of niet schoon. Maar nadat we dit gemeld hadden bij de receptie werd dit naar behoren opgelost.

Gereisd met partner in januari 2017

Kerstvakantie in een prachtige omgeving!

Ineke H., 7-1-2017
      • Onderkomen10

Onze boerderijvilla was super schoon, gezellig en heel compleet. Veel ruimte in en om het huisje. De inrichting was aangepast aan de Kerst, met o.a. een kerstboom. Helemaal TOP!

Wij zijn vriendelijk op het park ontvangen. Ook voor vragen konden wij tijdens ons verblijf bij het personeel terecht.

Als opa en oma sliepen wij beneden en de (klein)kinderen hadden boven 3 slaapkamers.

Wij vonden het wel link dat op de bovenverdieping de badkamerdeur recht tegenover de trap zit. Gelukkig was er een traphekje. Helaas kon de jongste van net 2 jaar na 1 1/2 week het hekje zelf openmaken.

Omdat wij het huisje voor 2 weken hadden gehuurd, was het prettig dat er zowel een wasmachine als een droogtrommel in de bijkeuken stond. De aanwezigheid van WiFi was voor ons ook een pluspunt. Zelfs 4 of 5 iPads konden tegelijk probleemloos gebruikt worden.

De omgeving is schitterend. Heel landelijk, zoals je dat in Drenthe mag verwachten. De 'shoppers' kunnen goed terecht in o.a. Emmen, Assen en Groningen!

Wij hebben samen een fantastische kerstvakantie gehad.

Gereisd familie in december 2016

Voor een kleine week genoeg te doen

Peter H., 7-1-2017

goed activiteiten, slecht restaurant
      Gereisd familie in mei 2016

Heerlijk verblijf

Anja, 11-9-2016

Mooie omgeving, via achteruitgang ben je meteen in de Hunzebossen. Fijne plek om met hond te wandelen, let wel op de runderen in natuurgebied, die houden niet van honden.

Borgervilla is erg compleet ingericht!

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villapark De Hondsrug - Landgoed Hunzebergen scoort een 8.91 uit 10 op basis van 172 reviews.