Bed and Breakfast 't Rond Bargie

Bed and Breakfast 't Rond Bargie
't Rond Bargie
9,8

13 reviews over Bed and Breakfast 't Rond Bargie in het Nederlands

Het was voor ons beide een onvergetelijke ervaring

Okke en Fredy Dijkhuizen, 15-8-2017

Het verblijf in 't Rond Bargie heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen. Veronica is een gastvrouw uit duizenden die er alles aan doet om het naar je zin te maken. Het heeft ons dan ook aan niets ontbroken: een geweldige kamer met een comfortabele zithoek, dito bedden, een overheerlijk ontbijt, en dat alles in een zeer rustige omgeving. Nogmaals onze hartelijke dank voor een onvergetelijke week!

Culemborg, Okke en Fredy Dijkhuizen

Gereisd met partner in augustus 2017

gastvrijheid ten top

familie boer, 17-9-2016

rust en ruimte en een geweldige tuin
Gereisd met partner in september 2016

uitstekend verzorgd

art, 17-5-2015

B&B, gaat om het bed en het ontbijt. Beiden zijn heel goed, het ontbijt werd legendarisch door de gastvrouw Veronica. Zowel voor de kinderen als de groten, een feest op de vroege morgen. de gastheer heeft het verhaal van de gfeschiedenis van Bargi paraat en verteld het op levendige wijze
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Fantastische plek

Birgitta de Zee-Veersema, 27-4-2015

Fantastische plek en mooie omgeving. Zeer hartelijke ontvangst door Veronica. Het heeft ons aan niets ontbroken. Fietsen geregeld, kamer super, bedden heerlijk en lekker rustig. Tja, dan het ontbijt, overheerlijk alles erop en eraan.

We hebben genoten.

Birgitta en Jaap de Zee

Gereisd met partner in maart 2015

Fantastische plek

Wim en Idie de Hoog, 19-9-2014

Verblijf van 13 sept t/m 19 sept 2014

Een geweldig verblijf in een schone kamer met een gastvrouw die je het gevoel geeft 'Thuis" te zijn. Heerlijk ontbijt. De gezamenlijke ruimte is van elk gemak voorzien. Een aanrader voor de fietsliefhebber die gesteld is op gastvrijheid.

Gereisd met partner in september 2014

t Rond Bargie is fantastisch

M.H. Hofstee, 24-6-2014

Wij hebben 3 nachten gebruik gemaakt van B&B t Rond Bargie. Een zeer goede, gezellige en prima B&B. Zeer vriendelijke ontvangst door de gastheer en -vrouw. Mooie kamer, zeer goede bedden en heel schoon. Een ruim uitgebreid ontbijt met een gezellig praatje erbij. Er is hen niets teveel.

Het is zeker een aanrader om hier te overnachten.

Gereisd met partner in juni 2014

Wat een prachtige locatie

johnofeach, 1-6-2014

De locatie is geweldig. De natuur, wandel- en fiets mogelijkheden en toeristische omgeving is voor ieder wat wils. De ontvangst en de service is zeer vriendelijk en de kamers zijn mooi netjes en goed ingericht. Het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgt. Tja zeg het maar......... in een woord, perfect. Nog een keer? Zeker weten. Ps het mooie zwembad is niet op de locatie maar vlakbij.
    Gereisd met vrienden in mei 2014

Fantastisch!

Mirjam, 27-10-2013

Prachtige accommodatie! Erg rustig gelegen middenin het groen. Mooie en ruime kamers en goed schoon. Zeer vriendelijke gastvrouw en goed ontbijt. Heerlijke bedden. Ideaal dat de kamers een perfecte zithoek hebben zodat je tv kan kijken vanuit een fauteuil of bank i.p.v. vanaf je bed, zoals op sommige hotelkamers het geval is. In de algemene ruimte kun je gratis koffie/thee zetten en gebruik maken van de koelkast en magnetron. Als we nog eens naar Drenthe gaan, dan komen we zeker hier terug!
    Gereisd met partner in oktober 2013

Geweldige plek om er tussen uit te gaan.

Henk Kollee, 11-10-2012

Prachtige B&B met alles erop en eraan. Wij waren hier met acht volwassenen, en hadden dus het hele onderkomen voor ons zelf. Geweldige grote kamers met allemaal eigen sanitair. Een algemene ruimte met een keukentje, helemaal compleet, en koffie en thee voorziening. In een woord TOP. Eigenaars zijn ook geweldige open mensen. Teven fietsen gehuurd bij t Rond Bargie. Helemaal goed. Wij zullen hier nog lang over na praten zo leuk was het.
    Gereisd met vrienden in oktober 2012

Geweldige plek

Henk Kollee, 11-10-2012

Wij waren hier met acht volwassenen en hadden het hele rijk voor ons alleen.

Prachtige ruime kamers, allen voorzien van eigen sanitair. En heerlijk rustig.

Fantastische uitvalsbasis basis om stukken te fietsen. Ook hier te huur. Een echte aanrader. Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad. De eigenaars zijn hartstikke leuke lui.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor 't Rond Bargie bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Rond Bargie in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Rond Bargie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast 't Rond Bargie scoort een 9.78 uit 10 op basis van 13 reviews.