Vakantiehuis Groepsaccommodatie Exloo Christiaanshof

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Exloo Christiaanshof
Groepsaccommodatie Exloo Christiaanshof
8,5

56 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Exloo Christiaanshof in het Nederlands

Ruim ingerichte accomodatie voor grote groep

Sander, 30-6-2017

Met een voetbalteam hebben we een mooie tijd gehad in deze accommodatie. De ontvangst was hartelijk door de camping-eigenaren. De accommodatie zelf biedt voldoende ruimte voor een grote groep (met 20 volwassenen zal het overigens te krap zijn..). Buiten is voldoende ruimte voor een BBQ of wat kleine spellen. De keuken kent een grote koelkast en een kleine (met diepvries) waar alles prima in opgeborgen kan worden. De badkamers zijn heel erg ruim en verkeren in goede staat. Zeker een aanrader voor een grotere groep!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooie boerderij en zeer gastvrije eigenaren

Marnix, 10-6-2017

In mei met een groep studenten hier een weekendje doorgebracht. Alles was goed geregeld, van het contact vooraf en de ontvangst (met taart!) tot het afscheid. De verhuurders zijn erg behulpzaam en denken graag met je mee. De boerderij is van alle gemakken voorzien, met verschillende zithoeken en genoeg tafels en stoelen, slaapkamers, schattige bedstedes en lekker veel ruimte buiten. Het is even een eindje rijden vanuit de Randstad, maar ik kan de Christiaanshof aan iedereen aanbevelen. Chris en oma Dorie, bedankt voor de goede zorgen!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima vriendenweekend gehad

Jeroen Stolte, 31-5-2017

Was prima zo. Genoeg ruimte, alles aanwezig. Mooie landelijke ligging.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Superleuk!

D. Thole, 16-5-2017

Het huis is mooi en ruim. Je ligt in de meest authentieke bedstee (zeer comfortabel) en de tuin is ook mooi en ruim. Dit huis is zeer geschikt voor groepen!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Grooven in de Christiaanshof

Jop, 11-5-2017

Ons jaarlijkse bandrepetitie-weekend was ditmaal in de Christiaanshof! Gastvrije ontvangst met taart. Fijne sfeervolle accomodatie, van alle gemakken voorzien. En, niet onbelangrijk voor een band, we mochten naar hartelust en op volume spelen. Beheerder Chris kwam zelfs even langs en deed spontaan een dansje. Uniek en onvergetelijk. Er kan geen twijfel over bestaan: volgend jaar weer grooven in de Christiaanshof!
Gereisd met vrienden in maart 2017

Gezellig!

Ramaker, 21-4-2017

Een leuke sfeervolle vakantieboerderij. Ik heb een weekend doorgebracht met een groep jongeren van een musicalgroep. Iedereen vond het een mooie boerderij. Er stonden zelfs gebakjes voor ons klaar!

Enig minpunt vond ik dat er veel dubbele bedden zijn die niet uit elkaar gehaald kunnen worden. Voor sommige jongeren was dat even slikken.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Trainingsweekend GZG heren 1

GZG heren 1, 27-2-2017

Wij waren het eerste weekend van februari in de Christiaanshof op trainingsweekend met het hockeyteam. Super leuk ontvangst door de eigenaar Chris met koffie en taart. Is meestal wel anders als je als sportteam met 18 mannen komt, dan staat in plaats van koffie en taart een verhoogde borg aangezien je een risicogroep bent. Chris was erg relaxed hierover. Het huisje was dikke prima voor ons. Mooie omgeving waar we een goede bosloop konden doen en genoeg ruimte in het bos voor krachttraining. Huisje is lekker authentiek, leuk met de bedstedes. In andere reviews stond dat de energiekosten en schoonmaak van de borg af wordt gehaald en dat er zo maar 1/3 van de borg overblijft. Dit klopt, maar wordt duidelijk door Chris van te voren benoemd, dus was voor ons geen probleem!

Chris bedankt voor een geslaagd weekend!

Christiaanshof is wat ons betreft een aanrader voor sportteams die op trainingsweekend willen gaan.

Wie weet tot volgend jaar!

Gereisd met vrienden in februari 2017

leuke boerderij

Elberse, 21-1-2017

Hou er in de winter rekening mee dat met name de energiekosten een behoorlijk deel van je borg wegnemen, tel daar ook even de eindschoonmaak en de toeristenbelasting p.p. bij en je bent 2/3 deel van je borg kwijt :(

Verder twee toiletten in de twee behoorlijke grote douchegelegenheden, aparte toiletten zou beter zijn zeker bij een grote groep van 20 personen.

Gereisd zakelijk in januari 2017

Schitterende originele boerderij.

Ria Barto, 12-11-2016

Authentieke boerderij met bedstee, geweldig voor jonge kinderen. Boven bed is wel lastig in te klimmen. Genoeg leuke dingen te doen voor jong en oud. Met heel jonge kinderen even oppassen met snoeren die langs de grond en muren lopen.

Bij aankomst staat de koffie met gebak klaar!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Fantastische plek voor familiefeest.

Paul Geritan, 12-10-2016

Christiaanshof was om ons 45 jarig huwelijk te vieren met kinderen en kleinkinderen De juiste plek. Een ruime accomodatie die autentiek is maar ook zeer schoon en voorzien is van uitstekende bedden was volledig afgestemd op ons feest.Twee ruime badkamers zorgen ervoor dat de wachttijd ondanks ijdele kleinkinderen beperkt bleef.

De uiterst vriendelijke,klantgerichte leiding, Dorien en Chris, heeft er echt iets moois van gemaakt.

Wij hebben echt genoten en zoals mijn jongste kleinkind zei: "opa, ik vin dit schrikkeljaar leuk!"

Groep: Oma,opa, kinderen, schoonkinderen en 9 kleinkinderen dus totaal 17 personen.

Gereisd met vrienden in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Exloo Christiaanshof in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Exloo Christiaanshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Exloo Christiaanshof scoort een 8.5 uit 10 op basis van 57 reviews.