Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen
Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen
8,5

Score uit 1962 reviews

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen bij:

1961 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen in het Nederlands

Twijfelgevalletje

Jaap, 8-10-2017

Paar keer geweest...

Op het personeel is helemaal niets aan te merken; vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Het hotel is mooi gelegen. De kamers zijn wat oudbollig maar verder oké. Ik slaap er prima en vind ze niet gehorig. Neem zelf wel je shampoo of badschuim mee als je dat zou willen gebruiken want er is alleen zeep uit een dispenser om je te wassen. Het ontbijt is wat mij betreft ook in orde. Maar wat eigenlijk echt niet kan is het diner. Het restaurant is een grote ongezellig ingerichte ruimte. De gerechten op de kaart lijken oke...maar in de gemiddelde snackbar wordt het eten met meer liefde op je bord gelegd. Volgens mij werkt hier geen echte kok hoor. De laatste keer werden we er zelfs lacherig van. Volgens mij komt alles uit een potje/zakje/pakje en de rest uit de diepvries. De risotto leek wel een opgewarmde Iglo-maaltijd? Bij een ander gerecht dreef de sla in de peper-roomsaus. De prijzen zijn wat mij betreft werkelijk buitensporig voor wat er in het restaurant geboden wordt. Dus; hotel is prima...maar het restaurant is wat mij betreft echt een afrader.

Gereisd zakelijk in oktober 2017

Komen zeker keertje terug

Jolanda Bruggink, 8-10-2017

De ligging is mooi.

De kamers gewoon goed.

Dankzij mantelzorgarrangement heerlijk in de watten gelegd.

Mij valt op dat het onderlinge verschil erg groot is met fletcher hotels.

Deze steekt er met nog een paar andere 4 * van Fletcher bovenuit.

Enige minpunt was de vegapasta maar smaken verschillen

Gereisd met vrienden in oktober 2017

uitstekende locatie

anna, 7-10-2017

De kamer was ruim en de badkamer ook, mèt vergrotingsspiegel.

niks mis mee.

Gereisd met partner in oktober 2017

Prima kamer.

Martin, 17-9-2017

De kamer was lekker ruim en schoon. Niks mis mee.

Het diner, a la carte, was niet Ok en erg duur. We hadden familie uitgenodigd om te komen eten, ook zij waren niet tevreden met het gebodene .

Voorbeeld: het nagerecht: aardbeien met ijs en een aardbei krokantje.

9,50 euro.. één aardbei in tweeën gesneden met wat ijs en aardbeien saus en twee stukjes aardbeien krokant van nog geen vierkante cm.

Gereisd met partner in september 2017

Uitstekend

Hilda, 12-9-2017

Prachtig gelegen mooie kamer. Arrangement met 2 x diner. Was prima. Voldoende keus en lekker. Ontbijt uitstekend wel iedere dag hetzelfde maar ruim voldoende. Vrolijk personeel. Zou zo weer gaan.
Gereisd met partner in september 2017

prima verblijf

Yvonne, 10-9-2017

vriendelijk personeel, doet alles om het je naar de zin te maken. zwembad en sauna erg fijn en vrij toegankelijk als je in het hotel logeert. het was er lekker rustig. op de kamer is een waterkoker niet standaard aanwezig. Er is een klein balkon bij de kamer. Douchen in het bad of achter een gordijntje, dat voelde niet zo luxe. mooi hotel, rustig gelegen. ontbijt was goed, alleen echte sinaasappelsap in plaats van limonade was fijner geweest.
Gereisd met partner in augustus 2017

Prima

Marga, 4-9-2017

Mooie grote kamers met balkon, rustig gelegen, goed restaurant met buitenterras
Gereisd met vrienden in juli 2017

fantastische locatie en prima keuken

Willem Miggelbrink, 25-8-2017

Ligging is prima, het eten is uit de kunst, het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Het is niet voor niets, dat we hier al 9 keer zijn geweest!
Gereisd met partner in mei 2017

helemaal prima

fam.wijnen, 24-8-2017

we hebben een fijne 2 dagen gehad bij dit hotel.

Kamer was erg ruim, is inderdaad wat verouderd, en behang laat wat los, maar het is schoon, wat ik belangrijkste vind. Wij hadden een familiekamer, dat bestaat uit 2 grote kamers, met vier bedden, en een badkamer met douche en bad. en een ruim balkon, echter deze was open dmv een trap, en dat hadden wij niet gezien, en waren op tijd bij onze dochter van bijna 2 voordat ze er vanaf viel.

Binnenzwembad was fijn, niet groot, maar prima, ook sauna.

er is ook een buitenzwembad aanwezig, dit vonden wij wat te koud, dus niet lang geweest, wel weinig stoelen of gras om op te liggen.

avondeten geen gebruik van gemaakt, ivm prijs en ook de reviews, sorry..

ontbijt was prima, en werd ook op tijd bijgevuld. Er waren ook maar 2 lieve meiden aan het werk, die het niet aankonden, naar mijn mening, ivm drukte in ontbijtzaal. Maar alles werd prima bijgevuld, en alles was ruim aanwezig. het valt niet mee om het iedereen naar de zin te maken..wij waren ruimschoots tevreden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Slechte herinnering

San, 1-8-2017

Slechte herinnering omdat alles goed was tot dat er voor uitchecktijd en bordje niet storen een medewerkster na 1 keer kloppen zo onze kamer in kwam om te zeggen dat het tijd was om uit te checken! Dit blijft mij bij , we waren nog zo'n 10 minuten voor uitchecktijd. Dit op onze trouwdag...
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen scoort een 8.53 uit 10 op basis van 1962 reviews.