8,5

Uitstekend

Score uit 1953 reviews

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen**** bij :

1952 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen in het Nederlands

Slechte herinnering

San, 1-8-2017

Slechte herinnering omdat alles goed was tot dat er voor uitchecktijd en bordje niet storen een medewerkster na 1 keer kloppen zo onze kamer in kwam om te zeggen dat het tijd was om uit te checken! Dit blijft mij bij , we waren nog zo'n 10 minuten voor uitchecktijd. Dit op onze trouwdag...
Gereisd met partner in augustus 2015

Vergane glorie

Esther, 30-7-2017

Zoals al eerder beschreven door meerdere gasten is het eten echt om te huilen. Diner is ronduit slecht, slappe vette patat en vlees is uitgedroogd en vet. Ontbijt zeer minimaal en wordt amper tot na veelvuldig vragen aangevuld.

Het hotel ligt prachtig en dat is dan ook t enige positieve helaas... kamers verouderd en slecht schoongemaakt, minibar die niet koelt... geen fletcher meer voor ons....

Gereisd familie in januari 2017

Restaurant

S.Pereira, 23-7-2017

Zoi jammer, prachtig hotel, prima wellness, kamers goed, maar...het restaurant is waardeloos. Dit is de 2de keer dat we hier komen en het restaurant was nog slechter. Ontbijt: slappe vette croissants en het diner was im te huilen. Spareribs: droog hard en totaal geen smaak, 3 hapjes salade en voiral veeel patat.

De leuke kleine gasten flesjes met shampo, douchegel en conditioner zijn er niet alleen 2 uni drukflessen met zeep (??) Wij betaalden voor 2 pers.2 nachten met intbijt €226,00

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke plek!

Kimberley, 10-7-2017

Nachtje weggeweest in dit prachtige hotel, straalt luxe uit. Heerlijk gegeten en ondanks dat er iets mis ging in de keuken en wij een tijdje moesten wachten werd dit netjes opgelost en bleven ze heel vriendelijk. Lekker geslapen en nette kamer. Zwembad e.d. niet gebruikt.
Gereisd met partner in juli 2017

buurt ok, maar de rest?

RonR, 29-6-2017

Het is prachtig gelegen. Vanuit het hotel is het heerlijk wandelen, fietsen en kom je echt tot rust. De kamer zelf was redelijk tot goed, dus na aankomst na een snelle douche het avonddiner in. Het restaurant serveerde asperges, heerlijk, maar helaas, gezeten aan tafel bleken die avond de asperges op te zijn. Limburg is ver weg natuurlijk. Dan maar iets van rundvlees met een soepje vooraf. Bijzondere bediening dat wel. Ik dacht dat pinguïns alleen op de Zuidpool bestonden. De soep werd op een heel bijzondere manier gepresenteerd, met een kannetje nl. op je bord gegoten, maar dat wilde de pret niet verhogen, want smakeloos. Goed, dan maar wachten op het rundvlees. Bah, een zootje vleessubstantie op een hoopje gegooid. Uitgehongerd als we waren maar geprobeerd er wat van te eten, maar dat lukte maar matig. Kortom: snel wegwezen en nooit meer terugkomen. Ontbijt overigens viel mee, maar niet al te uitgebreid. Heer Fletcher, stoppen met dat restaurant. Daar doe je iedereen een plezier mee...
Gereisd met partner in april 2017

Wat een afgang : alles ging mis!

wilma dazler, 21-6-2017

Voor een prijs van 118 euro ex toeristenbelasting en een goede naam gingen wij vrolijk en goede moed na een dagje dierentuin naar het hotel. Ik moet zeggen prachtig gelegen maar waarom doen al die mooie fonteinen het niet en zijn alle bloemen dood in de mooie plantenbakken? Wat een treurnis! Bij het reserveren ging alles goed tot zover. Aangekomen op kamer 111 viel het ons toch allemaal wel wat tegen. de kastdeur is links onder flink beschadigd op de vloerbedekking wel erg veel vlekken ( van chocomelk of bloed?.) Het bed is aan het voeteneind links voor flink beschadigd. Het schilderij boven ons bed met zeilschip zit vast geankerd aan de muur met stofdraden. Daarna richting badkamer ,jakkie....zwarte haren op wc bril en in het hoekje bij het bad. Bij het bad vullen....zeep dispencer leeg.....dan maar met het kartonnen bekertje bij de wasbak zeep gepakt. Ik mis ook een badmutsje want ik wil mijn haar drooghouden. Eenmaal in bad gelegen zie ik wel erg vieze klodderige vlekken op de tegels een zeer smerig zeepbakje dat met een vieze kleverige substantie vastzit aan de muur, kalkresten op kraan douchekop en badscherm. Bah!.Het diner een verhaal apart, de entrecote van Drents rund is op. Dan maar de sliptongetjes voorafgaande van een carpaccio van ossenhaas met caschew nootjes hoe oud waren de nootjes?. De peccorinokaas is vergeten. Nog voor het voorgerecht is afgeruimd staat het hoofdmenu al voor ons neus. Deze hebben we teruggestuurd wat een afgang. Veel te zout en de vis was net karton hoe lang was deze al klaar voordat wij het geserveerd kregen kun je nagaan hoe de sla eruit ziet als deze al geruime tijd op een warm bord ligt. Bij het nieuwe eten was het niet veel beter. Ik denk dat de saladebar al leeg was want de tomaat en het olijfje lagen er bij het nieuw niet meer op. Tot overmaat van ramp zat er een groot stuk plastic in de ravigotte saus van mijn man. Vanuit onze ooghoeken kunnen we zien en horen hoe een ander echtpaar ook een gedeelte van het eten terug stuurt. Het kopje koffie met likeurtje dat we van de restaurantmanager kregen hebben we op het terras genuttigd. Maar waarom liggen er geen kussentjes en of plaids in de stoelen en waarom zijn de kaarsen niet aan? De tafel/gel openhaard in het midden wan het terras is ook niet aan. En dan de tafelnummering wat een treurnis. Op een tafellantaarn van 8 cm staat maar liefst 5 keer met een dikke zwarte stift het tafelnummer op. Hoe krijgt men dit verzonnen. Het lijkt erop dat men zo min mogelijke mensen op het terras wil hebben. Ik wacht nog op een telefoontje van de manager want die zou met bellen zei de receptioniste, die me met een flesje rose wijn naar huis stuurde. Want zo voelde het. Jammer. Bij het afrekenen stond ook het echtpaar van gisteravond achter ons. Ook hun zagen we met een flesje wijn lopen. Ben benieuwd wanneer ze me bellen.
Gereisd met partner in juni 2017

Was werkelijk fantastisch

S.Finkelenberg, 20-6-2017

Prachtig hotel met schone kamers,lekker zwembad ,prachtige locatie,kortom een aanrader.
Gereisd anders in juni 2017

Heerlijke omgeving

Helena, 30-5-2017

Het hotel was goed. Modernisering wel nodig. Goede bedden, nette douche/bad en heerlijk balkon, hele middag en avond zon aan de achterkant. Wellness klein maar fijn en fijn binnenzwembad. Soort luchtsysteem waardoor het 's nachts fris blijft in de kamer en airco, dat was wel fijn.

Ontbijt was netjes maar kon iets uitgebreider qua broodjes en bijvullen/afbakken brood kon beter getimed. Diner was voldoende maar zeker voor verbetering vatbaar, was ook niet echt warm en miste een hollandse hoeveelheid groente. Prijs te hoog voor kwaliteit voor diner en lunch. Wat opviel was dat er heel vaak heel veel op was, zelfs het bruinbrood op zaterdagochtend......Personeel algemeen onvoldoende, ietwat nors. Moest lang wachten op het terras op het opnemen van de bestelling en lieten niet echt weten je te hebben gezien, keken niet om zich heen. Vaak afgevraagd waar ze dan wel mee bezig waren, liepen heel erg veel met lege handen heen en weer terwijl er genoeg viel af te ruimen. Als het hotel vol zit zal het wel lawaaig zijn, wij hadden een gezin met 2 kinderen naast ons........niet fijn. Misschien kan er daar wat mee gedaan worden, gezinnen bij elkaar en niet te dicht bij stellen die graag rustig op hun balkon willen zitten.

Gereisd met partner in mei 2017

Nooit meer

Hans, 29-5-2017

Warmste dagen van mei geboekt vanwege buitenbad blijkt deze pas op 1 juni open te gaan waar nergens melding van wordt gemaakt.

Kamer geboekt met koffie en thee bar en minibar blijkt niks aanwezig te zijn wordt pas laat snel en incompleet neer gezet waardoor je weer om spullen moet vragen. Stoelen waar je alleen mensen op zet die je binnen 5 minuten weg wilt hebben uiteindelijk wel goede stoele gekregen.

Ontbijt om over te huilen overal om moeten vragen ruimte smerig gewoon 30 tafels niet afgeruimd vleeswaren op, niet genoeg kopjes, schalen of glazen als je erom vraagt komen er maar weer een paar zodat de volgende weer moeten vragen.

Slecht te woord gestaan door personeel alleen de trainees waren professioneel.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Prachtige ligging en een fantastisch natuurgebied.

Harry Scholten, 6-5-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel, nette kamer, goed ontbijt en diner. Minpunt was de soep, deze was nogal waterig.
Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Hunzebergen scoort een 8.53 uit 10 op basis van 1953 reviews.