Vakantiehuis Exloo

Rust, bossen, fietsen, ruimte
Gereisd met partner in oktober 2015

aanrader!

rita leussink, 16-10-2016

Huisje super mooi ingericht, schoon en ruim. Van alles meer dan voldoende aanwezig en overal is aan gedacht.

De eigenaren super vriendelijk en behulpzaam.

De omgeving perfect om te fietsen. Echt een aanrader!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Heerlijk weekendje gehad

Christina, 24-9-2016

We zijn 2 nachtjes met een baby van 4 maanden in dit huisje geweest.

In een eerdere review staat iets over 'geen privacy'. In de advertentie staat beschreven dat het huisje op het erf van de eigenaren ligt, dus niet klagen.

Wij hebben een fijn rustig weekendje gehad! Prima formaat huis, ruime slaapkamers inclusief babybedje. Prima badkamer, keuken en gezellige woonkamer.

Gezellig ook met de scharrelende kippetjes en hun kuikens, en ook Paddy en de poes die af en toe even een aai komen halen.

Het terras met stookkachel voor huis was net nieuw, hebben we even uitgetest. Heerlijk!

Voor de wat oudere kindjes is het gras misschien niet helemaal geschikt ivm de rondscharrelende kippen. Maar goed, natuur genoeg om je heen waar dat wel kan!

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Perfecte vakantie

Angelique, 20-8-2016

Hebben een midweek doorgebracht in het mooie, luxe, schone en sfeervolle huisje. Alles was aanwezig wat je van een vakantiehuisje mag verwachten. Mooie keuken en dito badkamer, bedden waren perfect. Ook de omgeving is zeker de moeite waard, je kunt er heerlijk wandelen en fietsen. Wat ons betreft echt een aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2016

schoon sfeervol huisje

suzan, 20-8-2016

We hebben een super week gehad in het mooi sfeervol en schoon ingericht huisje.

Alles is nog heel nieuw, de bedden lagen goed.

Er is ruimte, rust op het erf je hoort de vogels fluiten.

Onze hond heeft heerlijk gespeeld met Paddy die elke dag een knuffel kwam halen.

De scharrelende kipjes maken het landelijk vakantie houden compleet met elke dag een vers eitje.

Ook eigen gekweekte komkommers en tomaten waren heerlijk.

Een mooie keuken met alles erop en eraan maakte het koken makkelijk. we hebben genoten van de omgeving de bossen en de heide.

s avonds lekker in de sauna met na tijd een heerlijke voet massage wat wil een mens nog meer.

Voor ons een plek om terug te komen en een aanrader voor anderen.

Gereisd met partner in mei 2016

Nooit meer!

Vos, 21-6-2016

Huisje niet schoon, vaatwasser nog vol van de vorige bewoners, regelmatig stank afvoer douche, overal spinnen, het is minimaal ingericht, zelfs iets simpels als een soeplepel is niet aanwezig. In de tuin kun je de uitwerpselen van de loslopende kippen niet mislopen.

Geen privacy. Dit door combinatie praktijk voetpedicure en vakantiewoning. Iedereen loopt langs het huisje. Ook de bewoners zelf lopen en rijden met scooters langs het huisje.

Één van de twee genoemde terrassen was niet beschikbaar. Werd gebruikt voor eigen opslag.

Het enigste positieve is de prachtige ligging.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke (herfst) vakantie!

J. van Wieringen, 14-11-2014

Al weer voor de derde keer dit vakantiehuis geboekt! Het is de combinatie van het heerlijke vakantiehuis samen met de prachtige omgeving wat zo´n (herfst)vakantie uniek maakt!

Het Boomkroonpad, de stad Emmen en het indrukwekkende Kamp Westerbork is voor ons ´Westerlingen´ altijd weer een belevenis. Heerlijk zo´n ruime keuken (kan een gemiddeld huisje van park van keten niet tegenop!) om weer ´ns lekker urenlang culinair te ´lummelen´. Vriendelijke eigenaresse (´zeg maar Anita hoor´!) zorgt voor prima ontvangst. Een defekte schemerlamp was in recordtijd gerepareerd.

Ook weten we nu precies hoe de stoomcabine werkt. Gewoon even rustig de tijd voor nemen, het is genieten hoor. Prima prijs/kwaliteit, wellicht tot een volgende (vierde) keer!

Gereisd met partner in oktober 2014

Hier nooit meer!

Fam. de Groot, 19-7-2014

U heeft u een groot stuk gras tot uw beschikking voor kinderen om buiten te spelen.

Bij aankomst wordt u begroet door dazen. Een daas, oftewel steekvlieg of paardenvlieg strijkt snel neer en bijt dan vrijwel onmiddellijk. Naast deze korte pijnlijke ervaring is er ook het gevaar van bacteriële infecties. Deze steekvliegen achtervolgen hun prooi hardnekkig.

Onze gastvrouw vindt dat de dazenoverlast bij de natuur hoort en is niet zo eerlijk om hier vooraf melding van te maken en wat dit betekent als u en uw kinderen zich graag buiten begeven. Wel wordt direct na aankomst het huurbedrag geïnd.

Het ruime grasveld blijft dus een utopie, op uw vlucht naar binnen om aan de dazen te ontkomen.

Voetjes in het gras is een afrader vanwege de kippenuitwerpselen.

Er is een douchecabine met defecte radio en in elke hoek van het huisje een hooiwagen met spinnenweb.

Iets positiefs te melden ?

Jawel, de zwarte kat die regelmatig langs komt voor een aai.

Wat zegt u ? U houdt niet van katten, tja….

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijk vakantiehuis.

Bert en Renee, 15-6-2011

Heerlijk vakantiehuis, van alle gemakken voorzien. De trap in het huis naar het slaapgedeelte is jammer genoeg erg stijl met smalle treden, dus goed oppassen.

Jammer dat er geen kleine vriesruimte is in de koelkast. Verder lekkere ruimte rondom het huise waar je met mooi weer heerlijk kan zitten. Goede ligging voor het maken van fiets- en wandeltochten

Gereisd met partner in juni 2011

super gezellig en schoon

mieke, 6-7-2010

een echte aanrader voor mensen die rust en ruimte willen.
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Exloo in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Exloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Exloo scoort een 7.78 uit 10 op basis van 10 reviews.