Beoordelingen Hotel de Meulenhoek***

de Meulenhoek***
46 beoordelingen
Beoordelingen Hotel de Meulenhoek***
Hoofdstraat 61, 7875 AB, Exloo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel de Meulenhoek*** in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel de Meulenhoek*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel de Meulenhoek scoort een 8,7 uit 10, op basis van 46 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel de Meulenhoek*** in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel de Meulenhoek***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel de Meulenhoek*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 3 vakantiefoto's van Hotel de Meulenhoek*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Hotel de Meulenhoek*** met andere accommodaties in Exloo.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,9
8,6
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Dec. 2013
"Beslist een 'aanrader'"vertalen
J+T de Ruiter
9,0

31-12-2013 vriendelijke ontvangst / personeel, uitstekende keuken!

"Twitter beoordelingen"
29-8-2013 @ejvanthoog @Meulenhoek lekker wij verheugen ons weer op een verblijf bij jullie . --- Bron: https://twitter.com/ejvanthoog/status/373100753239703552
met vrienden, Sept. 2013
"Gastvrij met uitstekende keuken."vertalen
J.Boom
9,0

21-9-2013 Gezellig familie hotel, gelegen in een mooie bosrijke omgeving met vriendelijk personeel voor een redelijke prijs.

met partner, Sept. 2013
"Fantastische plek."vertalen
Bliek
9,0

10-9-2013 Het hotel is goed aan te bevelen.
Klant vriendelijk, mooie kamer met goede bedden, uitgebreid ontbijt met alles wat je wensen zijn.
Ook de organisatie en planning is geweldig.
Vanuit het hotel zijn mooie fietstochten te maken.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel de Meulenhoek*** bij:

met vrienden, Sept. 2013
"Leuk hotel"vertalen
carla theusink
10,0

10-9-2013 Wij hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Prima kamers, heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel, persoonlijke " touch". Zeer zeker een aanrader!

met een groep, Sept. 2013
"Bijzonder hotelletje"vertalen
Houx
10,0

8-9-2013 Warm, gezellig hotel met hard werkende familie. Uitstekende bedden in ruime kamer. Opvallend goede keuken. De " anonieme" beoordeling van 13-08-2013 is sterk in contrast met de meeste andere beoordelingen en zegt méér over de schrijver dan over het hotel.

met partner, Aug. 2013
"Heel goed voor een korte fietsvakantie"vertalen
Piet Kalle
8,0

19-8-2013 Aan een korte fiets vakantie hebben wij drie dagen volop genoten van het vriendelijke, sfeervolle familie hotel-restaurant de Meulenhoek in het centrum van Exloo.
Het was geweldig "THUIS" komen na een prachtige fietstocht in een comfortabele kamer met alles erop en er aan. Een drankje op gezellige terras en aansluitend culinair genoten in het gezellige restaurant.

Aug. 2013
"Fantastiche service /zeer goed"vertalen
H.Hulshof
8,0

18-8-2013 Hotel Meulenhoek is clientvriendelijk, en de prijs kwaliteitsverhouding is top. Een aanrader!

"Fantastische service"vertalen
L.J. Soldaat
9,0

15-8-2013 Dit hotel ligt niet alleen erg mooi, maar de gastvrijheid van de eigenaren en het personeel is geweldig. Ook de keuken is een aanrader. Vader en zoon doen hier voortreffelijk werk. De kamers zijn prima in orde en worden dagelijks schoongemaakt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De bedden zijn van prima kwaliteit (boxspring). Indien wij weer richting Drenthe gaan is het voor ons duidelijk. Dit hotel is voor ons de eerste keuze. Ze zien mij gegarandeerd terug

"Dit nooit meer dus!"vertalen
anoniem
6,0
4,0
2,0
5,0

13-8-2013 We hebben 2 nachten in het hotel overnacht. Het was een schone kamer, maar elke morgen werden we wakker met een zeer pijnlijke rug vanwege de harde bedden. We hebben 1 avond in het hotel gegeten, het eten (kalfsoester en runderstoofpotje) was zonder smaak, dus niet echt lekker. De verhouding tussen kwaliteit en prijs was ver te zoeken. Dit geldt ook voor het ontbijt. Maar het meest ergerlijke was dat er wifi op de kamer beschikbaar zou zijn. Maar dat bleek niet zo te zijn. Opvallend was het dat het vooral niet functioneerde als men op de computer van de receptie bezig was (met patiencen!) Ondanks herhaaldelijk hierover gesproken te hebben met het hotelpersoneel, werden we niet vriendelijk behandeld en is onze klacht dus niet goed opgelost.
Kortom: dit nooit meer!

met partner, Juni 2013
"Droom lokatie."vertalen
P.de Groot
9,0

30-6-2013 Fantastisch familiehotel, waar de vader, moeder, zoons en schoondochter je op alle mogelijke manieren thuis laten voelen. Niets is deze mensen te veel. Als wij geld genoeg zouden hebben, boekten wij daar voor ons leven lang een kamer, en genieten maar. Er is nu nergens iets op aan te merken, het eten en de service van al het personeel is grandioos. De kamers zijn ruim en netjes, en schoon. Bij ons verblijf van een week, zijn er zelfs schone lakens gewisseld, wat je thuis ook niet doet. We komen eigenlijk woorden tekort om alles goed te omschrijven.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?