Hotel de Meulenhoek ***

Hotel de Meulenhoek
de Meulenhoek

64 reviews over Hotel de Meulenhoek in het Nederlands

Geweldig vriendelijk, gastvrij en behulpzaam

John en Ryanna, 28-8-2017

Werkelijk alles was goed. Gastheer, gastvrouw, medewerkers. De ligging heerlijk. Prachtige mindervalide-kamer, het eten (soms TE lekker!). Kortom: een geweldige ambiance. En met de hulp van o.a de gastheer (ook De Kok) prachtige routes gefietst. Vriendelijkheid en hulpvaardigheid staan hoog in het vaandel om het iedereen naar de zin te maken. Chapeau!
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch hotel

Klaassen sambeek nederland, 17-8-2017

Fantastisch hotel ruime kamer met kleine koelkastje Eten is hier geweldig. Wordt door de eigenaar nog zelf gedaan .bedienend personeel zeer vriendelijk. Zeer mooie omgeving om fietsen
Gereisd met partner in augustus 2017

fijn hotel

wim olthof, 12-9-2016

Geweldige kamer voor mindervalide het eerste hotel waar het toilet op hoogte is geweldige douche en geen probleem om mijn geleidehond mee te brengen bij het ontbijt tafel zo gezet dat de hond bij mij kon liggen en andere gasten geen last van hem hadden geweldig jullie weten nog dat een gast gast is Mvg wim olthof
Gereisd met partner in september 2016

fantastisch

fam .ossevoort, 28-7-2016

alles was en is perfect

luxe kamers goede en klantvriendelijkie bediening

goed eten en tijd en tips voor de gasten

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk familiehotel

Fam. BLankendaal, 22-7-2016

Gastvrij ,vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima ontbijt,alles aanwezig

Kaas en botervrij dieet werd moeiteloos aangepast

We hebben ongelooflijk lekker gegeten , portionering perfect

Kamers zeer schoon en fris

Heel fijn dat er thee en koffie op de kamer gezet kon worden

Er is zelfs een minikoelkastje op de kamer ,ideaal voor je flesje water om ee te nemen op fietstocht

Mooie omgeving om te fietsen en /of te wandelen

Dit hotel verdient een dikke 10

Gereisd met partner in juli 2016

Super gezellig!

Simon, 27-6-2016

Geweldige eigenaresse die je met alles wil helpen en een luisterend oor heeft.Goed ontbijt alles aanwezig.Diner gewoon geweldig.- Hoeveelheid water uit de douche is zeer weinig.
Gereisd met partner in juni 2016

Gezellig, authentiek hotel in drenths dorp.

Robert en Gaby, 5-1-2016

We hebben 3 dagen in hotel Meulenhoek doorgebracht. Dit hotel wordt gerund door een gastvrije familie die je echt waar voor je geld wil geven.

Het ontbijt is wat je mag verwachten van een hotel, verse broodjes, allerlei beleg etc. Goede koffie en veel soorten brood ook glutenvrij.

Schone ruime familiekamer met alles er op en eraan, tv, bureau, koelkastje, goede bedden. Badkamer met voldoende handdoeken en zelfs washandjes.

Bij ons volgende bezoek aan Drenthe zullen wij zeker hier weer terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Zeer gastvrij, vriendelijk familie hotel.

Clermonts, 24-11-2015

Ligging, in de wintermaanden is het heel rustig Exloo, maar wanneer je hiernaar op zoek bent is het prima.
Gereisd met vrienden in november 2015

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Erika Frijters, 19-6-2015

Hotel de Meulenhoek in Exloo is een fantastisch hotel. Gezellig terras. Goed verzorgde kamers, sommige met balkon, worden elke dag schoongemaakt. Fijne omgeving. Personeel is heel vriendelijk. Het restaurant is netjes. In de keuken wordt alles zo puur mogelijk bereid wat te merken is aan de smaak. Heerlijk en netjes opgediend. Aan het glutenvrije dieet van mijn man hebben ze veel aandacht besteed. Geen problemen ondervonden. Voor ons herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juni 2015

Familie gevoel buiten de deur

jwvanthoog, 23-9-2014

De fam Lantink maakt de term fam. Hotel meer dan waar. Els, Rina, Harrie, Dennis en Marcel Lantink drijven dit fam. hotel tot absolute "must be" hoogte.

Eigenlijk jammer om het zo te zeggen maar hoop niet dat het dan weer te druk zou worden dat wij er niet meer kunnen komen.

Gereisd met partner in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor de Meulenhoek bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel de Meulenhoek in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel de Meulenhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel de Meulenhoek scoort een 9.04 uit 10 op basis van 64 reviews.