8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast De Drentsche Schaapskooi* bij :

21 reviews over BedAndBreakfast De Drentsche Schaapskooi in het Nederlands

Prima voor 1 nachtje

Astrid, 11-12-2015

De B&B heeft een gezellige uitstraling en ligt op een prima plek. De bedden zijn lekker en het ontbijt is goed. Gratis onbeperkte koffie en thee. Toen de verwarming het niet bleek te doen, kwam 1 van de dames naar boven en probeerde de verwarming nog aan te krijgen. Toen dit niet lukte vroegen we om een andere kamer. Dit was geen probleem.

Er is geen eigen toilet en boven de wastafel is alleen een scheerspiegel met een klein lampje. Doordat de ramen vrij hoog waren konden we niet naar buiten kijken en dit gaf een opgesloten gevoel. De gordijntjes tegen de schuine wand zijn daar niet voor bedoeld.

Helaas konden de dames onze beoordeling op de boekingsite niet erg waarderen. Dit omdat wij tijdens ons ontbijt hebben aangegeven dat we tevreden waren. Omdat wij er maar 1 nachtje waren, was dit ook zo. Wij vinden het echter wel belangrijk om bij onze beoordeling te vertellen wat wij ter plaatse aantreffen.

Gereisd met partner in december 2015

gezellige B&B in prachtige omgeving

Renate, 16-10-2015

Met een groep vrienden 1 nacht verbleven in de B&B in Exloo. Een mooi dorpje dat de sfeer van vroeger en rust uitstraalt. Hartelijke ontvangst. Loungeruimte is perfect voor een groep, we mochten het inrichten zoals we zelf wilden. Fijne grote slaapkamers. Mooi ingericht, prachtige wandschilderingen! Een heerlijk ontbijt gehad met verse warme broodjes. Tevreden dus!
    Gereisd met vrienden in oktober 2015

Top B&B

Bert Dijkema, 27-9-2015

Zeer leuke B&B op een mooie omgeving.

Zeer vriendelijk dames die het bestieren.

Wij hadden een hele nette kamer op de begane grond.

Uitgebreid otbijt geserveerd in de erg leuk ingerichte zitkamer/ ontbijtruimte.

Meer dan genoeg mogelijkheden in de buurt om iets leuks te ondernemen.

Onze hond, een Border Collie was ook van harte welkom.

Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijk plekje in prachtig Drenthe

fnijeboer, 4-8-2015

Wij logeerden hier maar één nacht, maar dat maakt geen verschil of je hier nu twee weken of één nacht verblijft. De hartelijkheid en gastvrijheid is er niet minder om.

Het perfecte, heerlijke en gevarieerde ontbijt werd geserveerd aan tafel op een mooie etagère. Een aanrader dus om te verblijven in huiselijke sfeer in het lieflijke plaatsje Exloo.

Gereisd met partner in augustus 2015

Dit nooit meer

Fiza, 27-7-2015

Kamers slecht, toilet en douche was zonder tussendeur, grenst direct aan slaapkamer, met een kennis een overnachting geboekt. Lucht van de toilet blijft in slaapkamer hangen,In de douche water had totaal geen druk. Lawaaiig, je hoorde de buren en het verkeer.

Ontbijt, voor een persoon alleen kaas,(dag eerder gemeld dat wij geen vlees eten). Andere gasten kregen een ei bediend, ons werd niets gevraagd. Vliegen op het brood.

Dit nooit meer!!!!

Gereisd anders in juli 2015
      Trieneke T. Santing,

Helaas kunnen we niet alle gasten het naar hun zin maken..

95% van onze gasten heeft het naar hun zin en we doen er altijd alles aan om het hun naar hun zin te maken, zie de andere beoordelingen.

Niets is ons teveel.

En soms heb je gasten die eigenlijk gewoon thuis hadden moeten blijven.

m vr gr

Anita en Trieneke

Fantastische bijzondere Plek

Christian Ruizendaal, 26-5-2015

De B&B was echt top. Mijn vrouw en ik waren daar met pinksteren 2015, en we kregen daar samen met onze Labrador een hartelijke ontvangst met koffie. We moesten niets, maar mochten alles. Het was ontzettend schoon, het ontbijt was heerlijk. En de sfeer was lekker ongedwongen. De eigenaressen zijn ontzettend hartelijk ingesteld. Dus al met al een leuk en prettig verblijf gehad hier in de Drentsche Schaapskooi.
      Gereisd met partner in mei 2015

Aanrader!

Timnesko, 5-5-2015

Eerste ervaring in een bed & breakfast. Is goed bevallen. Wanneer we weer in Exloo zijn, dan zullen we proberen om hier terug te komen. De omgeving is zeer rustgevend en mooi. We hebben voor Exloo gekozen vanwege de mooie wandelgebieden. Anita is heel vriendelijk en geeft je zeker het gevoel welkom te zijn. Prijs/kwaliteit is prima in orde. Het ontbijt is uitgebreid (etagère van drie lagen) en wordt geserveerd met koffie/thee, melk en fruitsap. Onze slaapkamer was voorzien van een tv, badkamer (+toilet), een groot tweepersoonsbed en een tafeltje met twee fauteuils. De huiskamer is uiteraard gedeeld en biedt voldoende ruimte voor wanneer de B&B vol geboekt is. 's Ochtends gewekt door de haan. Wat wil je nog meer?

Vergeet het gastenboek niet te tekenen. Deze ligt nogal verstopt tussen de vele folders op de tafel in de huiskamer.

Gereisd met partner in mei 2015

Goede sfeer

John, 5-12-2014

Netjes, gezellig, goede service, gewoon goed!

Mooie omgeving, prachtige wandel en fiets routes.

Gereisd met partner in december 2014
      Trieneke T. Santing,

Bedank voor jullie beoordeling en leuke foto's op jullie pagina hier.

groetjes Anita en Trieneke

Ik ben blij verrast

René, 24-11-2014

Zoals ik gewend ben een dag van te voren even gebeld of alles met de reservering in orde was. Bij aankomst een vriendelijk ontvangst met een Drents accent. Nette kamer met een goed bed. Op de kamer je eigen douche cabine maar voor de 5 kamers moet je 2 toiletten delen. Goed geslapen en en wakker geworden door de Haan van de B&B. Hoe landelijk wil je verblijven. Na een uitstekend ontbijt met verse warme broodjes en een vers eitje alle financiën geregeld en afscheid genomen.

Iets wat ik heel prettig vindt is dat ik mijn auto bij de B&B op het eigen terrein kan parkeren!

In Exloo zijn verschillende restaurants eet gelegenheden maar toch straalt het rust uit. Een goede basis voor fietsers en wandelaars, of een dagje dierentuin Emmen.

Tot een volgende keer!

Gereisd met partner in november 2014
      Trieneke T. Santing,

Bedankt voor de moeite om op Zoover een review te plaatsen.

In januari gaan we ook toiletten plaatsen op meerdere kamers waardoor we ook daar tegemoet kunnen komen aan de wensen van onze gasten.

m vr gr

Anita en Trieneke

Gastvrijheid ten top!

Zoo und Tiergarten, 16-7-2014

Pluspunten:

- Super gastvrije eigenaressen

- Mooi ingerichte kamers

- Geweldig uitgebreid ontbijt

- Gelegen nabij restaurants/winkels in het dorp

- Goede ligging voor bezienswaardigheden in Drenthe

- Perfecte prijs/kwaliteitverhouding

- Accepteren ook alleenreizenden tegen een normale prijs

Minpunten:

- Gehorige kamers (pratende mensen in de lounge hoor je erg goed, evenals het verkeer buiten - maar aan beiden kunnen Anita en Trieneke weinig doen)

- Kamer was niet helemaal goed te verduisteren (maar ik weet ook niet hoe dit wel opgelost kan worden aangezien het dakraam erg hoog ligt).

Kortom: een prima verblijf met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. De enorme gastvrijheid van Anita en Trieneke valt als een warme deken over je heen!

Gereisd alleenreizend in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast De Drentsche Schaapskooi in Exloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast De Drentsche Schaapskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast De Drentsche Schaapskooi scoort een 8.18 uit 10 op basis van 21 reviews.