Erm

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,0

102 reviews over Vakantiepark Ermerstrand in het Nederlands

Prachtig park bij mooi weer

Lhofte, 1-5-2017
    • Onderkomen8

Mooi park met veel faciliteiten voor elk wat wils ook in de omgeving

Erg leuk!

Gereisd familie in april 2017

Nooit meer

Wouter en ilona, 21-8-2016

Veel campings aangedaan ivm een wandelvakantie maar deze krijgt van ons een onvoldoende. Je vraagt een plek op een trekkersveld daar staat bij elke camping een picknick tafel op, hier niet. Bij elke camping zit er wc papier op de toiletten hier niet, je loopt net als tien jaar terug met je rol onder de arm. Douchemuntjes zijn toch ook niet meer van deze tijd, hier wel en nu had ik ook nog de pech dat de eerste munt niet pakt (was het voorgevoel)de tweede pakte gelukkig wel. Fijn 4 minuten warm water. Broodjes besteld maar je moet wel geduld hebben de openingstijden van de receptie zijn niet zo heel ruim 9:00/16:30. Broodjes maar mee achterop de rugzak. er zijn bv ook geen toiletgebouwen bij het water dit is toch wel nodig als je niet wilt dat iedereen het water als toilet gaat gebruiken.

Camping ziet er verder mooi uit, gezellig restaurant, vriendelijke bediening. Maar qua service lopen ze hier nog ver achter.

Gereisd met partner in augustus 2016

Ondanks regen een super vakantie!

Edith Pul, 19-8-2016
    • Activiteiten8

Wij zijn -met onze zoon van 7- heel tevreden over Ermerstrand; er wordt genoeg ondernomen, óók voor oudere kids: Knutselochtenden, piratenboottochtjes, minidisco en leuke spellen. Het park bied (soms tegen extra vergoeding) veel mogelijkheden tot outdoor-activiteiten (paintball, bushtrail, waterskiën, klimwand etc.) en bij mooi weer is er een heerlijk strand, met gezellige Beachclub, snackbar en fris zwemwater. Voor volwassenen is er o.a. live muziek, wijn- en bierproeverij en bovengenoemde outdoor activiteiten.

Vriendelijk personeel!

Waar mensen werken worden fouten gemaakt, zo ook in ons geval. Wij waren -zonder overleg- op een andere (ongewenste) kampeerplaats ingedeeld, een onaangename verrassing bij aankomst. Maar dit is direct afgehandeld en rechtgezet, naar onze volle tevredenheid!

Houd wel rekening met het aanwezige water: zonder zwemvaardigheid is een zwemvest/ ouderlijk toezicht wel belangrijk!

Wij boeken direct voor volgend jaar weer.

Geweldig!

Anoniem, 16-8-2016
      • Onderkomen9

Wij hebben vorige week onze vakantie gevierd bij Ermerstrand!

We hebben een supervakantie gehad, wij verbleven in een leuk en schoon chalet.

Het eten in de horeca was heerlijk en 's avonds kun je er gezellig nazitten.

Overal was vriendelijk personeel en kleine mankementen werden direct verholpen.

Alles bij elkaar een topvakantie!!!

Gereisd familie in augustus 2016

Prachtige plek, vriendelijk personeel!

Suzanne, 14-8-2016
      • Activiteiten7
      • Onderkomen8

Prijs/kwaliteitverhouding is prima. Geweldige locatie ondanks het tegenvallende weer. Genoeg te doen op het park en in de omgeving. Vooral waterskiën was "hot" bij onze 7-jarige dochter. Kidsclub kan beter. De minidisco zou van 19.30 uur tot 20.00 uur zijn, maar toen wij om 19.40 uur arriveerden was het al afgelopen. Maar goed, voor ons niet echt een "ding". Ook zou het leuk zijn als ze met het welbekende golfkarretje met de minidisco-muziek het hele terrein over zouden gaan om de kinderen te op te trommelen, wat bij de meeste vakantieparken gebeurt. Chalets (Oase) liggen vrij "campingachtig", dus weinig privacy om je chalet. Voor de kinderen helemaal top, want die hebben direct contact met leeftijdsgenootjes. Wij komen zeker nog eens terug!

Prima park, goede service

Arne Overbeek, 8-8-2016
      • Onderkomen8

Door de hier en daar wat negatieve beoordelingen, met name als het gaat om honden, hield ik wel even mijn hart vast, maar niets was minder waar. Onze Finse Lappen hond heeft zich bijzonder welkom gevoeld. We mochten zelfs met haar gewoon op het terras bij de Beachclub. Natuurlijk niet op het strand en in het water van de recreatieplas, maar dat was bij ons van te voren bekend. Wij hebben overigens een prima uitstapje gedaan naar een leuk hondenstrandje 7 min verderop met de auto. In het bos en om het park heen kun je trouwens prima (en rustig!) wandelen met de hond. Ook over de geboden service van het Ermerstrand zijn wij uitermate te vreden. Bij aankomst bleek namelijk dat we door omstandigheden in een ander chalet zaten, dan die we geboekt hadden. (zaten nu in OB30). Deze teleurstelling werd echter direct en op goede wijze door Ermerstrand gecompenseerd. (o.a een gratis diner). De kinderen hebben enorm genoten van de glijbaan en de adventure activiteiten.
      Gereisd familie in juli 2016

Nooit meer naar dit vakantiepark

Gerard Scheuierman, 18-6-2016
      • Activiteiten6
      • Onderkomen6

Honden mogen op de camping maar zijn niet echt welkom. Zeer onvriendelijk behandeld door de parkbeheerder.

Eerder vertrokken dan gepland.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Leuk park, leuke chalets.

Alex, 8-5-2016
      • Onderkomen10

Ermerstrand is een leuk park, mooi gelegen in de nabijheid van verschillende attracties en bezienswaardigheden zoals Wildlands Emmen, Westerbork en de Hunnebedden (en nog veel meer....). Je kunt er ook heerlijk wandelen en fietstochten maken. Leuk strandje als de zon schijnt. De Oase chalets zijn lekker ruim met grote openslaande deuren naar het terras en grasveld. Minpunt is dan dat er kuipjes staan ipv lekker tuinstoelen. Daar snap ik dan weer niets van. Gooi een prijs een tientje omhoog en zet vier goede stoelen neer. Verder vielen wat kleine zaken op zoals een vreselijk bot vleesmes en vreselijk krakende bedden maar dat is misschien spijkers op laag water zoeken. We komen zeker nog een keer terug maar dan met goede tuin/camping stoelen en de fietsen. Wat echt niet kan is dat er pas om 10 uur broodje waren. Tegen de tijd dat je dan ontbeten hebt is de halve dag al om. Dat moet gewoon vanaf 8 uur. Een supermarkt ligt ook niet echt om de hoek. We hebben hier een erg leuke week gehad.
      Gereisd familie in mei 2016

fantastisch!

Ankelien Vuyk, 12-2-2016
      • Onderkomen10

We waren in 'the lake side' met de familie en enorm genoten van het grote huis. Zeer prettig voor jong en oud. De bar met alles erop en eraan,de openhaard,genoeg slaapruimte en opbergruimte en heel sfeervol ingericht. Ook buiten heel veel terrasruimte en overdekt waar je prachtig kon zitten.De kinderen konden heel mooi buiten spelen (willen ook graag weer hier naar toe!) In de zomer genoeg vertier aan de grote plas die aan ons huis lag. Voor herhaling vatbaar!
      Gereisd met vrienden in oktober 2015

Aanrader

carla, 8-2-2016
      • Onderkomen10

Sinds een paar jaar verblijven we met een groep van 22 met oud en nieuw in the lake side. Een schitterende locatie waar je niets te kort komt. Grote keuken, genoeg slaapruime, grote veranda , tv, radio, grote speelplaats voor de kinderen. wifi, bar, heerlijke openhaard waar je op de lekker banken met kussens kunt chillen. speeltuin in de buurt. in de zomer kun je hier heerlijk zwemmen. genoeg vertier en plezier!
      Gereisd met vrienden in december 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Ermerstrand** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ermerstrand in Erm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ermerstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Ermerstrand scoort een 7.97 uit 10 op basis van 104 reviews.