Uitstekend

8 reviews over Camping Panta Rhei in het Nederlands

Het was er rustig en heel fijn.

t h de vries - leek, 17-12-2009

We zijn ongeveer vijf weken op de camping geweest met onze dochter, schoozoon, dochter en vrienden uit Duitsland en hebben er echt van genoten en komen zeker weer
Gereisd familie in december 2009

Heerlijk rustig !

Louise en Jan Pieper, 17-9-2009

Wij waren hier een paar dagen op terugweg van Frankrijk, waar het ons te heet was | Heerlijk rustig, perfect sanitair, ruime plekken, mooie omgeving om te fietsen. Boodschappen doen op de fiets is een makkie, supermarkt op ca. 5 km.

Louise en Jan.

Gereisd met partner in augustus 2009

ja heel fijn daar en geen kindergejank,

ad , 28-4-2009

ik  zal hier  zeker weer heengaan    erger nog ik heb al weer gereserveerd voor  mei 2009en vam mijn bezoek in 2008 had ik ook was  positiefs  over   de ligging  en de eigenaren geschreven maar  dat staat  hier niet  meer .   ja  als er  s'morgens  verse broodjes  te koop waren was het helemaal vacantie  hahah
Gereisd alleenreizend in april 2009

Lekker relaxed, no nonsens naturistencamping

syl, mike en chokey onze hond, 26-4-2009

Het is een gezellige sfeer op de camping, geen gedoe, prachtig sanitair, leuke eigenaren, ontvangst met koffie, niet duur, goed onderhouden, lekkere plekken, veel natuur in 't fraaie Drenthe, etc etc
Gereisd met partner in april 2009

Mooie, gezellige naturistencamping

Syl, Mike en ons hondekind Chokey, 26-4-2009

Behalve de ontspannen sfeer was het sanitair eigenlijk een 11 waard, maar dat kan nou eenmaal niet. Zeldzaam schoon, mooi en overheerlijke douches!
Gereisd met partner in april 2009

komen zeker terug

Peter, 28-2-2009

Vriendelijke ontvangst, goed sanitair ontspannensfeer. Schone keurige eenvoedige camping
Gereisd met partner in juni 2008

Ada, 24-5-2007

Door in Oktober vorig jaar wat rond surfen op het net las ik op de site van Drente dat daar een nieuwe naturisten camping gekomen was.Wij zijn er nu een paar dagen geweest,en hebben er ontzettend genoten.Jammer voor de eigenaar dat de naturist het nog niet heeft ontdekt,maar wij vonden het heerlijk.Het is een heel mooi terrein ,met een ontzettend mooi toilet gebouw,en de omgeving is als je van fietsen of wandelen houd geweldig.Wij gaan er zeker weer heen.

Groetjes Leon en Ada

Gereisd met partner in mei 2007

Dick, 13-12-2006

Wij zijn in augustus wezen camperen bij

deze nieuwe naturistencamping, er stond een splinternieuw sanitairgebouw, met speciale douches en toiletten voor mensen met een handicap, en een kinderspeelplaats en een kinderzwembad.

Het was er erg rustig en de omgeving is prachtig.

Voor 2007 staat er een nieuw zwembad,

sauna en een JACCUCI op het programma vertelde sjaak en cahrlotte (eigenaar)

ons, dus wij gaan zeker weer naar

camping Panta Rhei in 2007

Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Panta Rhei in Erica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Panta Rhei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Panta Rhei scoort een 9 uit 10 op basis van 8 reviews.