Hotel Ten Cate ****

8,7

178 reviews over Hotel Ten Cate in het Nederlands

Uit de kunst

Piet, 7-10-2017

Hier 2 nachten verbleven i.v.m een bezoek aan Wildlands Zoo.

Bij inchecken kregen we een upgrade naar een mooie kunstkamer, heel attent. De kunstkamers op een aparte manier ingericht met fraaie kunstvoorstellingen op de wanden, kleuren van meubilair en kamer goed op elkaar afgestemd , tot in de badkamer toe.

Kamer schoon en netjes, zoals heel het hotel.

Ontbijtbuffet uitgebreid en voldoende aangevuld.

Een avond diner in het sfeervolle restaurant, super goede kwaliteit .

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in oktober 2017

Prima hotel met zeer gastvrije medewerrkers

Chantal, 7-10-2017

Mooi ingericht hotel, overal kunst. Prima kamers met goede badkamer. Bedden zijn prima. Gezellige bar, goed ontbijt. Op korte afstand van Wildlands (nog geen kilometer), dicht bij het centrum van Emmen. Zeer vriendelijke en gastvrije medewerkers die de gasten echt in de watten leggen.

Heerlijk (in de tuin) gegeten, menukaart met voor elk wat wils

Gereisd met partner in augustus 2017

super hotel

fam. van Hengel, 25-8-2017

Prima ligging nabij centrum en dierentuin. Vriendelijk en gastvrij personeel en heerlijk diner en ontbijtbuffet genoten. Voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ten Cate bij:

hotel ook goed bereikbaar met openbaar vervoer

mevr van den Broek, 23-8-2017

een fris hotel mooie uitstraling diner en ontbijtbuffet geweldig verzorgd vriendelijke medewerkers je voelt je meteen thuis Wildlands en het mooie winkelgebied op loopafstand We zijn heerlijk verwend en komen zeker terug Echt een aanrader
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch!

harald van brummelen, 31-7-2017

We hebben overnacht bij Hotel ten Cate met het gezin in een familiekamer. Heerlijk geslapen en de kinderen vonden het geweldig. We hebben 2x in het restaurant gegeten. Het eten was voortreffelijk en de bediening heel vriendelijk. De kinderen mochten zelfs mee naar de keuken om hun eigen ijsje te maken. Wat een pret!

We zijn vanuit hotel ten Cate naar Wildlands gelopen. Voor deze attractie is de ligging perfect.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Top hotel

Koenen, 3-7-2017

Alles was top mooie schone kamers geweldig restaurant prima ontbijt en spontaan leuk personeel
Gereisd met partner in juni 2017

Keurig hotel

Nantsje Winia, 19-6-2017

Schoon hotel en schone kamers. Erg vriendelijk personeel. Het ontbijt is zeer goed en uitgebreid. Op loopafstand van het centrum.

Hotel ligt wel aan een drukke weg maar daar heb je weinig last van omdat alles goed geïsoleerd is. Airco is geen overbodige luxe. Wij hadden wel een kamer met airco maar volgens mij hebben niet alle kamers dit.

Gereisd met partner in juni 2017

Leuk hotel

Jane, 28-5-2017

Leuk kleurrijk hotel met mooie kunstkamers. We hadden upgrate naar een van de kunstkamers.

Schone kamer met nette douche.

Diner bij hotel was erg goed.

Vlak bij adventure zoo Emmen.

Gereisd met partner in mei 2016

Leuk hotel goed ontbijt wel oude wetze kamer

Jacqueline en fred, 8-5-2017

Ontbijt prima park willands 15 min.lopen park valt zwaarvtegen weinig dieren.

Tegen over het park groot overdekt winkelcentrum heel gezellig.

Gereisd met partner in mei 2017

Super gastvrij, top hotel!

Arjan, 7-5-2017

Hotel Ten Cate is absoluut een top hotel. We zijn met zes vrienden na een mooie motorrit super hartelijk ontvangen en hebben genoten van de prima kamers, het keurig verzorgde ontbijtbuffet en bovenal van het geweldige restaurant. Zowel de familie Ten Cate als alle medewerkers waren bijzonder vriendelijk en we voelden ons echt te gast. Een superfijne ervaring!
Gereisd met vrienden in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ten Cate bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ten Cate in Emmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ten Cate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ten Cate scoort een 8.71 uit 10 op basis van 179 reviews.