Hotel Hampshire – Emmen ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hampshire – Emmen**** bij :

175 reviews over Hotel Hampshire – Emmen in het Nederlands

Geen 4 sterren waard.

Jacqueline, 14-8-2017

Hotel gekozen voor ligging t.ov. Wildlands. Kamer 308, gedateerd meubilair en bed. Geen koffie/ theefaciliteiten op de kamer, geen koelkastje, geen airco. Dit mag je toch wel verwachten bij een 4 sterren hotel. Ontbijt op zondagmorgen, een chaos, tafels niet afgeruimd, personeel kon het niet bijbenen. 1 koffieautomaat, sap uit een pak. Personeel vulde wel geleidelijk aan het ontbijt bij. Personeel voor de rest vriendelijk, maar de opzet van deze keten is gedateerd. Jammer, maar waar. Ik zou niet kiezen voor een 2 e verblijf. Wildlands was super.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fijn verblijf op goede locatie

Rc, 13-8-2017

Locatie

Vriendelijk personeel

Lekker ontbijt en diner

D.Wardenier, 10-8-2017

Een geweldige plezierig ontvangst door jonge dames. Prima hotel een fantastisch team jonge mensen die erg behulpzaam zijn. Prima ontbijtbuffet en retaurant. Een heerlijke midweek gehad dus een aanrader.

Super!

Bergsma, 10-8-2017

We vonden het erg gezellig, alles zag er top uit. En was heel goed geregeld allemaal!

Iedereen heel erg bedankt

Aanrader

Anoniem, 7-8-2017

Alles goed perfect geregeld. Vriendelijk personeel. Op loop afstand van Wildlands
Gereisd familie in augustus 2017

Zeer goed.

Lisette, 6-8-2017

Vond het geweldig mooie nette kamer mooie bad/douche, zeer vriendelijk personeel, alleen jammer geen sbs 6 op de tv.

Q.A, 4-8-2017

Geweldige personeel,goed eten en goed nachtrust....gwn relax
Gereisd zakelijk in juli 2017

Super

P.ortier, 28-7-2017

Geweldig eten in het restaurant. Betrokken bediening die meedenkt en betrouwbaar. Ze doen wat ze zeggen, en staan voor kwaliteit, net als het keuken personeel! Verder ontzettend lief en aardig personeel, zowel in de ochtend toen we gedag zeiden voordat we een dagje de stad in gingen, als toen we rond de avond een andere receptioniste tegen kwamen. Toen de bar gesloten was, was de dienst van de nacht niet te kinderachtig om ons een drankje in te schenken. Ook nog even een gezellig praatje met desbetreffende medewerker kunnen maken, die voor ons een taxi en lunchpakketjes voor de volgende dag voorzag! Top

Een stressloos en fantastich weekend Emmen gehad mede door het (personeel van het) Hampshire Hotel!!

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Super verblijf

Pieter, 25-7-2017

Locatie t.o.v het centrum en Wildlands is zeer centraal, ik heb er ongeveer 5/10 minuten over gedaan. Personeel was echt buitengewoon vriendelijk!! Zeker een aanrader.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Wat een teleurstelling.

Anita, 27-6-2017

We werden in een kamer op de derde verdieping geplaatst waar het stonk waarschijnlijk kwam de lucht uit het doucheputje. Het douchescherm zat vol witte vlekken en de douchebak was ook niet erg schoon. Toen we bij de receptie verhaal gingen halen vertelde ze dat het bekend was en dat ze de kamers nog gingen opknappen. We kregen een andere kamer toegewezen. Die er een stuk beter uitzag en geen muffe lucht. Jammer genoeg waren ook de bedden nodig aan vervanging toe. We hebben nog nooit zo slecht gelegen. Daar kwamen nog wat kleine dingen bij; zoals een aanbieding voor eten en de bios maar geen kok aanwezig. Bananen op de placemats als ontbijt tip maar niet aanwezig in het hotel. (We hebben het zelfs gevraagd) geen allergie info bij de ontbijtgranen, kosten voor de fitness die was niet inbegrepen, een snoepautomaat die half leeg is, een plakkende afstandsbediening en als kers op de taart bij het uitchecken een fout op de rekening voor de kamer upgrade. Teleurstellend voor 4****.
Gereisd met partner in juni 2017
Laura Veldhuis,

Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Allereerst vind ik het erg vervelend om te lezen dat uw verblijf niet goed is bevallen. Wij zijn constant bezig met het upgraden van ons product: zo krijgen bijvoorbeeld alle hotelkamers dit jaar nieuwe bedden en is de lift onlangs vervangen. We zullen uw bevindingen zeker intern bespreken en kijken hoe we deze in de toekomst kunnen voorkomen. Ik hoop u bij een volgend bezoek aan Emmen nog eens bij ons te mogen verwelkomen, zodat we u een andere indruk kunnen geven van ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Marijke Maatkamp

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire – Emmen in Emmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire – Emmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire – Emmen scoort een 8.02 uit 10 op basis van 175 reviews.