8,4

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Center Parcs Sandur*** bij :

1032 reviews over Vakantiepark Center Parcs Sandur in het Nederlands

mooi huisje verder supersaai geen CP gezelligheid

JD, 21-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Huisjes mooi aan het water gelegen, veel ruimte en privacy. Kom je voor rust dan zit je hier prima. Maar ga voor Centerparcs Gezelligheid vooral naar een ander park. Hadden 1,5 week geboekt maar vooraf gebeld of er nu het centrum vernieuwd is, ook meer gezelligheid is 's avonds omdat we anders naar ander park zouden gaan. Mij werd gegarandeerd dat dat zeker zo was, live muziek avond, foute party, dj night...Het zou er allemaal zijn. Het was 1 grote leugen, het ging allemaal niet door. Er was 2x iemand kort komen zingen op een aankomstmiddag (klein repertoire, niet gezellig) en verder alleen bingo avonden. Geen gezelligheid, niet eens een gezellig achtergrondmuziekje 's avonds. Wij voelen ons bedrogen. Zijn naar Huttenheugte gegaan voor gezelligheid en restaurants. Grillrestaurant op Sandur is zeker WEL een aanrader, snackbar ook prima, Pizza en Pasta niet het geld waard (schnitzel uit frietvet en piepkleine portie taaie spaghetti). Huisje op zich was mooi maar niet schoongemaakt. Hoorden een schoonmaakster tekeer gaan bij de buren en besloten zelf te poetsen. Dierenparkje erg leuk, zwembad en speeltuinen prima. Auto bij de deur is ook altijd fijn.
Gereisd familie in augustus 2017

groot park met voldoende privacy en ook vertier

jos l, 8-8-2017
  • Activiteiten8

prima onderhouden; je kon buiten al ruiken als je de horeca gelegenheden naderde. receptie en overig personeel vriendelijk
Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastische vrijstaande huizen

wil, 6-8-2017
  • Onderkomen10

mooi schoon en net park, mooi vernieuwd centrum ,volwaardige supermarkt

zwembad niet al te groot

Gereisd met partner in maart 2017

Heel rustig en mooie omgeving

Familie arien, 4-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Voor met kleine kinderen heel fijn . Verschillende speel tuintjes , een kinderboerderij, een beperkt zwembad maar de kinderen waren er tevreden over . Binnen binnen speeltuintje met ballenbad vonden de kinderen ook top en wij ook rustig een tas koffie en de kinderen spelen maar. De eenden daar is wel niet zo leuk altijd omdat ze hun viezig heid op het terras doen inclusief de tafel . Maar als je het meld word het dezelfde dag gepoetst . Het is een rustig park en wij gaan zeker nog eens terug . En wil je graag een groter zwembad dan kan je naar huttenheugte voor 5 euro per persoon zwemmen wel in sandur reserveren. En plopsa coevorden ligt daar ook en is maar 20 minuten rijden vanuit park sandur .
Gereisd familie in augustus 2017

Rustig en verzorgd park met zeer veel privacy

Nirja, 4-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Als je een vakantiepark zoekt wat niet dusdanig is volgebouwd dat je bij de buren op het bord kunt kijken, is dit echt een aanrader. Wij hadden een 6p huisje gehuurd voor onszelf, onze drie kids (een baby en twee pubers van 14 en 17) en een grote herdershond. Het huisje zelf was wel wat krap (voor 6 volwassenen, waar het initieel voor bedoeld was), maar het stond vrij aan het water en was d.m.v. heggen gescheiden van de andere huisjes. 'Buiten spelen' of buiten eten was dan ook super; je kon je buren niet zien en nauwelijks horen.

De inventaris was in die zin wat beperkt dat het weinig kookgerei had (geen pollepels, spatels e.d.) maar een handige uitklapbox en kinderstoel waren aanwezig, alsmede twee banken en een fauteuil, tv, enz. Het was prima onderhouden en ook de bedden hadden (i.t.t. veel andere hotels/vakantieparken) geen doorgezakte maar goede, stevige matrassen.

Omdat het park oog heeft voor het milieu was de waterstraal van de douche wat geknepen, wat wel lastig is als je lang haar wilt wassen (het uitspoelen van shampoo duurt dan een eeuwigheid, dus of het dan nog steeds waterbesparend is ...).

Het park heeft een zeer volledige supermarkt en zijn er leuke kids activiteiten (gericht op kids van basisschoolleeftijd). Ook heeft het park speeltuintjes en een kinderboerderij, heel leuk! Op het park zelf kun je bootjes huren (kayak, trapfietsbootjes) en fietsen. Er is een restaurant (hier hebben wij geen gebruik van gemaakt) en een snackbar, deze laatste vonden wij redelijk. Het zwembad is wat minder (vrij eenvoudig, dus voor de veeleisende pubers te saai en er is geen buitenbad) maar met kleine kids prima.

Verder op 20 minuten rijden van Wildlands, en ook kon je via de receptie gebruik maken van een aanbieding. Leuk!

Al met al, een zeer prettig park als je toch de gemakken van een 'eigen huisje' wilt hebben en waarde hecht aan privacy en een goede nachtrust.

Gereisd familie in juli 2017

Aanbevelenswaardig!

Marleen Hollands, 25-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

De eerste indruk was al heel positief; mooi en schoon huis. We hadden geboekt dicht bij het water; kleine steiger en de groenvoorziening was ook mooi in orde.

Eenden kwamen de kids gelijk begroeten. Zijn de eerste avond gaan eten in het restaurant, duurde eventjes maar iedereen was tevreden. Elke avond lekker buiten zitten...heerlijk rustig. Meer dan de moeite waard!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Super vakantie, mooie huisjes

Jasmijn, 24-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij zijn een week hier op vakantie geweest. De huisjes zijn heel mooi, ruim en luxe ingericht. Alles was netjes en schoon. Er is van alles te doen in en rondom het park. Vooral het varen en de kinderboerderij vonden wij heel erg leuk. Pluspunt is dat het ook dichtbij de nieuwe dierentuin in Emmen is. Het park is echt van alle gemakken voorzien. Het zwembad is in vergelijking tot andere vakantieparken wel aan de kleine kant, maar voor ons groot genoeg. Het personeel was heel vriendelijk en heeft ons goed geholpen. Volgend jaar komen wij zeker weer!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heel erg vies!

Van der Meer, 3-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Afgelopen week dit park bezocht met man en dochter van 7 maanden. Hadden een premium cottage. Waar 'premium' voor staat is voor ons een raadsel.. Een oud huisje wat hier en daar wat is opgepimpt (de badkamers). Ontzettend vies: zwarte hondenharen werkelijk waar overal, afzuigkap waar de vetdruppels aanhingen, hele vieze vloer en overal spinnewebben. Onze dochter daardoor niet over de vloer laten kruipen. Kinderstoel zat nog vol viezigheid van de vorige mensen. Kortom: nooit meer. Best een hoop geld voor een waardeloos huisje.
Gereisd familie in januari 2017

fantastich

wendy, 25-6-2017
  • Onderkomen10

het personeel was bijzonder aardig. het VIP huisje wat wij hadden, was het beste huisje wat wij ooit hebben gezien bij deze parken. de badkamer was heel veel groter en ruimer dan wij dachten. wij hadden een huisje vlakbij de plaza, wat natuurlijk heel fijn is. de kinderboerderij was heel leuk. evenals de speeltuin. het zwembad is geen tropische zwemparadijs, zoals omschreven, niet bijzonder maar wel echt prima.
Gereisd met vrienden in april 2017

Een fijne vakantie op een mooie locatie.

Fam. H.J. Wondergem, 22-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wil je lekker luxe in je huisje boek een Vip met wellness.

Verwacht je een tropisch zwemparadijs dan moet je niet naar dit parkPark heeft een normaal binnenzwembad

Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Sandur in Emmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Sandur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Sandur scoort een 8.4 uit 10 op basis van 1080 reviews.