Bed and Breakfast De Vijf Suites *****

9,1

46 reviews over Bed and Breakfast De Vijf Suites in het Nederlands

Alles was perfect

Matthieu van Roermund, 18-8-2017

De woonboerderij waarin de 5 hele ruime suites zijn gebouwd liggen ruimtelijk uit elkaar. Je hebt geen enkele last van de gebruikers van de andere suites. Het prachtige, moderne interieur is professioneel ontworpen. Moeder en dochter zijn zeer gastvrij en vriendelijk.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische locatie, zeer mooi verblijf

Sander&Kim, 2-6-2017

Bij aankomst welkomstdrankje op het zonnige terras.

Fantastisch mooi monumentaal pand, mooie tuin!

Zeer mooie en praktische suite.

We hadden een suite met jacuzzi, zeker een aanrader!

Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgt.

Gereisd met partner in juni 2017

Perfect

Corrosion, 29-11-2016

Voor 2 nachten hadden we t.b.v. een event deze locatie afgehuurd. Perfect! Zeer gastvrij ontvangen. Het ontbijt in de ochtend was heerlijk en de voorzieningen onmiskenbaar goed. De omgeving is heerlijk rustig! Een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in november 2016

Super accommodatie

Ed, 10-11-2016

Wat een enorme verwennerij, wat een gastvrijheid, wat een heerlijke suites.

Ons verblijf heeft ons goed gedaan, heerlijk uitgerust en bijgekomen.

Prima uitvalsbasis voor (lange) wandel tochten en shop momenten in de grote steden....

We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in november 2016

Fantastische accommodatie

-, 18-7-2016

Genoten van ons verblijf, prima service.
Gereisd met partner in januari 2015

Heerlijk rustig plekje!

Berti, 18-7-2016

Een genot om hier een weekendje te logeren! Wij logeerden met ons zoontje in Suite 4 en dat is ons heel goed bevallen. Erg vriendelijke mensen met een zeer goede, vanzelf sprekende service. We komen graag nog een keer.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Helaas

DG7, 11-7-2016

Met oog op alle goede reacties heb ik besloten ook mijn geluid te horen wat minder positief is. Wij verbleven in kamer 4. Cups voor koffie ontbrak, licht van de badkamer zat op een onmogelijke plek, spinnen en spinrag, dunne schuifdeur naar toilet, geen stopcontact naast bed en ik vond persoonlijk het bed niet lekker liggen. Echter zijn dit geen redenen om deze review te schrijven. Ik heb de hele wereld over gereist en ik ben heel wat gewend. ( al voor 138 euro is de prijs/kwaliteit ver te zoeken). De dag dat wij arriveerden was het redelijk warm. Ook in deze studio dat op de 1e verdieping ligt. Na uiteten geweest zijn hebben wij gebruik gemaakt van het spa-bad. Omdat de kamer maar 1 klap raam heeft koelde het absoluut niet af. Het bed stond achterin de kamer waardoor wij dermate benauwd werden dat we niet konden slapen. Met het enkele raam wagen wijd open werden we hierna ook geterroriseerd door steekmuggen omdat er geen hor voor het raam zat. We hebben een paar uren kunnen slapen en zijn bijna in de nacht al vertrokken. Bij het aangeven van deze klacht bij het ontbijt werd hier op gereageerd met ' ja het was ook erg warme dag' en een verbazing over de muggen, erg ongemakkelijk. Ik kreeg het idee dat onze klacht niet gehoord werd en na 1 broodje gegeten te hebben wilde ik dan ook snel naar huis. Misschien in de winter/herfst een beter idee maar dan nog steeds erg aan de prijs voor wat je krijgt.
Gereisd met partner in juli 2016

Een kadootje om daar te verblijven

Martine, 29-6-2016

Een zeer prettige ervaring!! Een kadootje om daar te zijn. Van aankomst tot vertrek.( incl het zoeken naar mijn autosleutels....) zelfs het heerlijke ontbijt was een toppertje! Echt niets op aan te merken!

Wildlands zoo Emmen in de buurt!

Bedankt voor de fijne dagen en komen echt weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Prijs/kwaliteit viel tegen

Kim, 19-6-2016

Wij hebben ons verblijf gehad in suite 4. We hebben genoten van het 2-persoonsbad. Dat was onze reden om hier te boeken. In de omgeving kun je naar dorpjes gaan of heerlijk wandelen/fietsen in de omgeving.

Minpunten: het rook muf in de kamer wat uit de toiletruimte leek te komen, boven het bad hingen webben die we zelf maar weg hebben gehaald, over het afzuigsysteem boven het bad hebben we ook een doekje gehaald, bedden werden opgemaaky maar het volle prullenbakje stond er nog.

Al met al een goed verblijf gehad maar we hadden er meer van verwacht voor de prijs. De puntjes mochten wat meer op de i gezet worden.

Gereisd met partner in mei 2016

Alles met Aandacht

Buwalda, 16-5-2016

Heerlijke accommodatie, vriendelijke eigenaars, uitstekende verzorging, zowel qua ontbijt als qua hygiëne. Bovendien: rust, rust en nog eens rust! Precies waar we voor kwamen..

Alles is hier met aandacht gedaan: van de prachtige verbouwing (uitstekende mix van oud en nieuw), de kunst op alle plaatsen, de meubels, het servies, de keuken, tot de verzorging van de innerlijke mens. Heerlijk! Een plek om naar terug te komen. Dank jullie wel!

Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Vijf Suites bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Vijf Suites in Elp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Vijf Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Vijf Suites scoort een 9.13 uit 10 op basis van 46 reviews.