Hotel De Koekoekshof ***

Hotel De Koekoekshof
De Koekoekshof
9,3

141 reviews over Hotel De Koekoekshof in het Nederlands

Gastvrij hotel met goede keuken. Schoon en rustig.

Fam. van Roon, 16-9-2017

Ligging in prachtig Drents dorpje met boerderijen. Goede uitvalsbasis voor een diversiteit aan activiteiten.

Vriendelijke bediening en goede prijs / kwaliteit verhouding.

Uitgebreid ontbijt en zeer smakelijk diner. Prima kamer met een modern ingerichte badkamer (douche). Zowel kamer, bed als de badkamer waren zeer schoon en goed onderhouden.

Gereisd met partner in september 2017

Een regelrechte aanrader

Ton en Catharina uit Breda, 15-9-2017

Als je van lekker eten houdt en van een rustige omgeving en de natuur moet je beslist een keer gaan. Deze mensen doen alles om het jou naar de zin te maken.

Als je wel iets mist geef het dan aan; wij hebben van ons verblijf optimaal genoten

Gereisd met partner in september 2017

Goed hotel, maar zeker 9,3!

Henrico, 15-8-2017

Goed hotel, maar onze verwachtingen waar door de hoge beoordeling wat te hoog. Gewoon een goed hotel, maar geen 9,3!
Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk

Tim Kerkdijk, 8-8-2017

We zijn een week in Elp geweest, zonder precies te weten wat we konden verwachten. We wisten alleen dat het eten in het restaurant fantastisch was. Maar het is echt een heerlijk hotel. De eigenaren weten echt alles van de omgeving ennzijn zeer behulpzaam om je van tips te voorzien. Ze doen sowieso echt alles om je verblijf zo optimaal mogelijk te maken.

Wat ons misschien het meeste verraste zijn de vele leuke (kinder)activiteiten in de directe omgeving. We verbleven met 3 kleine kinderen en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Kim, Hotelmanager, 9-8-2017
Beste Tim, bedankt voor deze mooie reactie! Er is in Drenthe inderdaad ontzettend veel te doen voor kinderen, jong en oud kunnen zich hier uitstekend vermaken. We verwelkomen jullie graag nog een keer terug, want ook wij hebben een leuke tijd gehad met jullie 3 kids!

Koekoek

Stel, 7-8-2017

Schoon en netjes.

Wij hadden kamer 2 en dat viel erg tegen. Een gangetje met 2 stoelen een tafeltje, bureau en kast was ons zitgedeelte. Raam kon er niet open en de zon stond volop op de ramen te schijnen. Dus de gordijnen maar dicht gedaan. Het bed stond achter op een verhoging van 2 treden in een hok waar geen ventilatie mogelijk was. Daar hing aan de muur een tv zo groot als een beeldscherm. Opzich niks mis mee maar als je in de stoel tv wil kijken is het niet te volgen. De badkamer zag er netjes en schoon uit net als de rest van de kamer. De keuken zat er naast en was erg gehorig. Als er iets aan ging in de keuken dan knipperende lampen bij ons. Wij vonden de hotelkamer net een bunker. Wat wij erg jammer vonden want de foto's van andere kamers zien er perfect uit. Het ontbijt was goed en voldoende. Alleen de vriendelijkheid mag wel wat beter. Mreeg koffie van iemand die druk aan het telefoneren was.Ligging is erg mooi ook om uitstapjes te maken.

Gereisd met partner in augustus 2017
Kim, Hotelmanager, 9-8-2017

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u de hygiëne en het ontbijt goed waardeert! Het spijt ons te horen dat uw kamer niet naar wens is geweest. Wij vinden het jammer dat u dit niet tijdens uw verblijf heeft aangegeven, dan hadden wij u wellicht een andere kamer kunnen geven en was uw verblijf nog aangenamer geweest. Vanwege veiligheidsredenen kunnen de ramen van de kamers op de begane grond inderdaad niet in zijn geheel open, maar het bovenste gedeelte kan dat wel degelijk.

Wij hebben een notitie gemaakt dat wij u bij een volgend verblijf niet deze kamer met tweepersoonsbed zullen toewijzen.

Was eigenlijk helemaal niets op aan te merken

Hermanenria, 5-8-2017

Eten goed, kamer goed alles ok,

Alleen een beetje opdringerig als je je drankje bijna of helemaal leeg had

Gereisd met vrienden in juni 2017

Dank je,De Koekoek!

Judith Terlingen, 25-3-2017

Hotel,restaurant,café de Koekoekshof staat in het prachtige dorp Elp.Gastvrij ontvangst,mooie ,ruime kamer.

Heerlijk gegeten,gelezen,gedronken en geslapen.

Uitgebreid ontbijt.Tip: proef vooral de bramenjam!!

Gereisd met partner in maart 2017

Wat een mooie ruime kamer

Elke van der Ende, 26-2-2017

Het bed was fantastisch

Het personeel heel vriendelijk

Voldoende parkeerruimte

Heerlijke verduisteringsrolluiken

Gereisd alleenreizend in februari 2017

Vriendelijkheid, gastvrijheid en kwaliteit ten top

G.H. Diesvelt, 24-2-2017

Men staat altijd klaar voor de klant. Niets is teveel...
Gereisd alleenreizend in december 2016

Netjes schoon sfeervol en gezellig

Danny, 20-2-2017

Ik kom regelmatig bij de koekoekshof en het is altijd goed bevallen.

Schoon lekker en altijd gezellig

Gereisd alleenreizend in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Koekoekshof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Koekoekshof in Elp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Koekoekshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Koekoekshof scoort een 9.25 uit 10 op basis van 142 reviews.