Eext
9,2

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Hondelhoeve**** bij :

94 reviews over Vakantiehuis Hondelhoeve in het Nederlands

Ongelofelijk leuk weekend gehad!

Petra, 7-7-2017

Wat een super geweldige locatie! Schoon, ruim veel te spelen, gratis skelters, pooltafel, tafelvoetbal etc... We hebben met onze familie met 22 personen erg genoten!! Een zeer vriendelijk en behulpzaam ontvangst en ook nog een lekkere cake stond er voor ons klaar. De aparte ruimte om te slapen was ook ideaal. Kortom een super weekend gehad, wat eigenlijk wel voor herhaling vatbaar is!

Heerlijk gehad

Vriendengroep, 12-6-2017

Fijne locatie!

Allemaal een aparte slaapkamer met badkamer dus ook veel privacy.

Heel goed dat de gemeenschappelijke ruimtes niet verbonden zijn aan de slaapruimtes.

Veel ruimte voor kinderen om te spelen.

Goede keuken die slim is ingericht en die alles heeft wat je zoekt.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Ruim, goed uitgerust, en comfortabel.

Yvo, 9-6-2017

Uitstekend uitgerust keuken, voldoende plaats voor een groep van 28 man.
    Gereisd met vrienden in juni 2017

We hebben het heerlijk gehad.

Josine, 10-5-2017

Het is een ruim verblijf, voor alle gezinnen een eigen huisje, en de kinderen hebben zich prima vermaakt met de lieve geiten en de skelters en de rest.

Een aanrader!

Gereisd familie in mei 2017

fantastische locatie voor een grote groep

Jonnet, 12-10-2016

Wij huurden 't Erf met 30 personen. Een bijzonder gezellige ruimte waar we alle kanten mee op konden. Goed geoutilleerde keuken, met vooral een supervaatwasser. Heerlijk terras voor de deur waar we een hele goede BBQ hadden geregeld via de locatie. De slaapvertrekken met eigen badkamers waren prima, goede matrassen en lekker schoon. En veel gastvrijheid en behulpzaamheid van de eigenaar voorafgaande en tijdens het weekend.
      Gereisd met vrienden in oktober 2016

Prachtlocatie

Suzanne V., 26-9-2016

We zijn een heel weekend bij de Hondelhoeve geweest met een grote vriendengroep van bijna dertig personen, waaronder kinderen in de leeftijd van 1 tot 15 jaar. Accommodatie t Erf hadden we afgehuurd. En na jaren weekendjes weg te zijn geweest bij meerdere accommodaties, heeft deze ons erg verrast.

We werden warm ontvangen met een zelfgebakken tulband, de woonkamer en keuken waren zeer ruim, alles was schoon, netjes en compleet. De keuken is voorzien van alle moderne apparatuur. Alle slaapkamers hadden een eigen nette badkamer en omdat het zo goed weer was hebben veel gebruik gemaakt van de skelters, het speeltuintje, het vollebalveld, de vuurplaats en konden de kleintjes lekker bij de diertjes kijken. Ook bij slechter weer is er van alles te doen binnen. Een speciale speelkamer met poolbiljart, leesboekjes en gezelschapspelletjes zat nabij de woonkamer!

We vonden het een echte aanrader en wij komen met zijn allen zeker een keer terug!

Gereisd met vrienden in september 2016

De schuitemangroep heeft genoten het was perfect.

Schuiteman Wndelgroep Johan Bosch, 14-6-2016

wij vonden het goed dat Richard niet steeds op de voorgrond was, als hij er moest zijn was hij er, en verder was het netjes verzorgd en schoon. en wat niet onbelangrijk is de omgeving is fantastisch.
      Gereisd met vrienden in juni 2016

Fantastisch, fraaie locatie mooie omgeving.

Dhr. F., 31-5-2016

Geweldig mooie plek. Mooi verblijf, met goed uitgeruste professionele keuken. Goed slapen in aparte slaapkamers met eigen sanitair en goede bedden.

We hadden mooi weer en hebben vrijwel alleen maar buiten gezeten, maar met slecht weer zit je prima de gehele tijd binnen. Ruim genoeg en goed meubulair.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Nette accommodatie in een mooie omgeving

Daniellemh, 22-5-2016

Het is een hele nette accommodatie in een mooie omgeving. In het Eext is een dorpswinkeltje waar je je eten kan halen. Maar in de nabij gelegen dorpjes kan je uit eten gaan. (Bijvoorbeeld in Gasteren, daar staat een leuke pannenkoeken boerderij).

Het eten op de Hondelhoeve was prima en er was meer dan genoeg. Het vakantiehuisje waar we in zaten was erg netjes. Er zat oo genoeg ruimte in.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Ideaal voor groepen en het geven van workshops!

Hilda & Agnes, 21-3-2016

Ruime locatie met fijne kamers en gezamenlijke ruimte. Alles was brandschoon en fris. Catering erbij geboekt, zeer goede keuze, heerlijk gegeten!!

Vriendelijke eigenaren die meedenken en meehelpen. (Bijna) alles kan!

Wij komen hier zeker nogmaals ons workshopweekend geven. Alle cursisten waren zeer te spreken over de locatie!

Gereisd met vrienden in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hondelhoeve in Eext, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hondelhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hondelhoeve scoort een 9.23 uit 10 op basis van 94 reviews.