Eext
9,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Herberg De Hondsrug*** bij :

31 reviews over Hotel Herberg De Hondsrug in het Nederlands

Mijn absoluut favoriete vaste adres in Drenthe !

Miriam Winkel, 28-10-2016

De grote hartelijkheid en persoonlijke aandacht, privacy en comfort in de top quality kamers, alles super schoon en van constante kwaliteit (ik kom er al jaren), perfect verzorgde ontbijtjes, geweldige bedden, schitterende omgeving, rust en ruimte en Groningen is goed te bereiken, waar mijn opdrachten waren.

Ook dit afgelopen jaar heb ik er, net als voorgaande jaren wekelijks met genoegen gelogeerd.

Gereisd zakelijk in oktober 2016

Zoveel service voor 'n eerlijke prijs!

Martha, 22-7-2016

Gastvrije ontvangst in deze mooie b&b Mooie kamer met badkamer en superschoon. Fijn om op op basis van zelfbediening een drankje te kunnen pakken. Een heerlijke uitvalsbasis om de steden te bezoeken en toch lekker overnachten in een heerlijke omgeving. een 10 met een griffel!
    Gereisd met partner in juli 2016

na ruim 10 jaar nog steeds Fantastisch!

peet & margreeth, 22-5-2016

alles naar wens en Bea n prachtig mens...
    Gereisd met partner in mei 2016

fantastisch !

Peet & Margreeth de Jong, 12-10-2015

Zo vriendelijk, zo schoon en goed verzorgd dat moet je meemaken ...

Al 10 jaar hebben we het geweldig naar ons zin bij super-gastvrije Bea !

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Hoge en constante kwaliteit

Miriam W., 14-8-2015

In 2015 heb ik gedurende een half jaar bijna elke week "bij Bea" gelogeerd. Tevreden met de ervaring in eerdere jaren ging ik graag weer terug naar die heerlijk rustige plek in het groen. Waar de kamers en het sanitair brandschoon en tiptop in orde zijn en een koninklijk ontbijt voor je wordt klaargezet op precies de tijd die je wilt. Vriendelijke ontvangst, professioneel en alles met smaak en aandacht voor details gedaan. Ook nog eens tegen een heel goed tarief. Daar rijd ik persoonlijk graag die paar kilometers extra voor als ik een opdracht in de stad Groningen heb. Bedankt voor de goede zorgen.
      Gereisd zakelijk in augustus 2015

Zeer goed

Ria Kossen, 26-7-2015

We werden zeer gastvrij ontvangen. Een mooie, zeer schone kamer en badkamer. Goede bedden. En een heerlijk ontbijt. Ruime parkeergelegenheid. Een topverblijf dus.
      Gereisd met partner in juli 2015

Een 10 met een griffel !!!

Jurg Slieker, 15-4-2014

Ik arriveerde op een laat en ongelegen tijdstip.

Toch werd ik persoonlijk door de gastheer verwelkomd.

Het viel mij, als horeca-man, direct op dat gasten hier als ere-gasten

worden behandeld. Geen standaard gedoe dus, maar vriendelijke bejegening. (cijfer: 9,8) Een mooie kamer, in een rustige omgeving, doet een mens slapen als een roos (cijfer:9,7). Het was donker, dus het uitzicht is ons ontgaan.

Het ontbijt was ook een complete verrassing: tafel grandioos gedekt, dit noemt men hier "gewoon" maar is buitengewoon! (cijfer 9,8)

De prijs-kwaliteitsverhouding is goed. (cijfer: 9,7)

Kortom: een herberg waar het goed toeven is en waar ik zeker nog eens terug zal komen (algehele waardering: 9,8).

Jurg Slieker,

Sliedrecht

Gereisd alleenreizend in januari 2014

Net hotel dat centraal gelegen is

manon, 29-8-2013

Schoon, rustig en uitstekend verzorgd.
      Gereisd familie in augustus 2013

Alsof je thuis bent

Onno, 12-8-2013

Zeer gemoedelijk en gastvrije herberg met een uitstekende locatie voor heerlijk fietsen in het mooie Drenthe.De verzorging is prima. Brandschone kamer en badkamer met frisse handdoeken. Superontbijt!!! .Fietsverhuur wordt voor je geregeld.Kortom voor die éne nacht, voelde het als een hele week vakantie.
      Gereisd met partner in augustus 2013

Geweldige accomodatie met dito eigenaren

H. Bekkers, 5-8-2013

Ik heb er met mijn zoon, en nog een vader met zijn zoon een hele week gelogeerd, en ik kan werkelijk geen enkel minpuntje ontdekken bij dit fantastische onderkomen. De vriendelijkheid, gastvrijheid, het geweldig lekkere uitgebreide ontbijt in de morgen, en niet te vergeten de extra service die we hebben mogen ontvangen heeft deze week voor ons alle tot een geweldige week geleid, wij komen hier zeker terug. Bea, nogmaals hartstikke bedankt.
      Gereisd met vrienden in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg De Hondsrug in Eext, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg De Hondsrug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Herberg De Hondsrug scoort een 9.67 uit 10 op basis van 32 reviews.