Camping de Schaopvolte

6,8

24 reviews over Camping de Schaopvolte in het Nederlands

Weekendje caravan testen

Femke kamminga, 20-8-2017

We hebben er gestaan van vrijdag tot zondag en hebben genoten en konden de caravan uittesten. Nadat we vroegen hoe laat we van terrein afmoesten zei de eigennaar heel vriendelijk kijk maar zorg maar eerst dat de tent droog is en rustig aan. wij hebben er een super weekend gehad en we zijn ons nu aan het oriënteren voor een seizoensplek daar met onze caravan. Gezien er veel kinderen zijn leuke dingen georganiseerd worden onze dochter daar bij vrienden verbleef die niet eens naar huis wilde dan geniet je als ouder helemaal. Sanitair is schoon en netjes wel verouderd maar dat is een camping anders moet je maar in hotel gaan zitten met luxe!! camping is kamperen zonder luxe, genieten en vooral ontspannen!!!
Gereisd met partner in januari 2017

Er is teveel om in 1 zin alles te plaatsen.

hendrik, 7-4-2017

Leer eerst de eigenaar maar eens goed kennen, deze meet met 2 maten, als je van een gokje en een krat bier houd.......dan ben je de beste.
Gereisd met partner in juli 2015

gelukkig en op gelucht na vertrek.

op gelucht, 15-10-2016

De mensen moeten van bier drinken houden en veel zuipen dan is het een geweldige camping.

En dan heb je veel vrienden anders niet???

Kijk als je als eigenaar laat commanderen door dronken gasten met hun grote bek en mensen bedreigen of nog liever in elkaar willen slaan..

Nou dan ben je goed bezig als eigenaar .

Vandaar dat er velen hun stacaravan hebben weg gehaald of nog liever hebben weg gegeven.

Vroeger was het een top camping maar de oude is overleden al een paar jaar en de zoon doet niks voor de gasten of camping laat over zich heen lopen door dronken gasten op camping.

Een tip voor de eigenaar wees een kerel en laat deze mensen hun spullen pakken anders van de camping af het kost je alleen maar kampeerders, als ze niet willen doen wat de regelementen zijn zoals beschreven in het boekje.

Maar ik kom er niet weer .eens maar nooit meer..

Gereisd met partner in juni 2016

Dit nooit meer

Hester, 30-9-2016

Zeer vies sanitair erg verouderd.

Seizoen plaatsen doen maar waar ze zin in hebben

Beheerder meet met twee maten

Bij klachten wordt niets mee gedaan

Receptie vaak gesloten

Zeer luidruchtig

Treiteren mensen gewoon weg

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch plek

Michel Moorman, 6-7-2016

Van alles te doen voor iedereen
Gereisd anders in januari 2016

Seizoen plaats

Jong gezin, 26-6-2016

Wij hebben sinds dit jaar hier een caravan gekocht. Het bevalt ons super goed. Onze kinderen hebben al veel nieuwe vrienden gemaakt en spelen lekker buiten. Fantastisch en wij ondertussen de caravan een beetje opknappen. Er is een ontzettend groot speelveld waar ze heerlijk kunnen spelen. Ik heb stiekem het nieuwe zomer activiteiten programma al even mogen inzien en ben verrast door de bijzonder leuke activiteiten die er voor jong en oud zijn. We zijn erg benieuwd en gaan zeker mee doen aan activiteiten. Ik hoorde dat er vorig jaar een Mega camping BBQ is georganiseerd. Klinkt ontzettend gezellig. Hoor hier veel mensen over praten, vorig jaar dit.. vorig jaar dat. Ook de eigenaren van de camping waren bij bepaalde activiteiten aanwezig en lieten hun gezicht zien. Mooi om te zien dat ze betrokken zijn bij de gasten en activiteiten. Complimenten en ga zo door..wij gaan genieten!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Top camping

Paassen / Louwes, 19-6-2016

Echt een super camping. De mensen zijn zeer vriendelijk. Veel kinderen. Ook de camping eigenaren zijn super vriendelijk. Gezelligggggg........
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Mooie camperplaatsen op natuurlijke camping

B. van Bakel, 14-3-2016

Samen met mijn partner reizen we met onze camper door heel nederland. Drenthe bevalt ons erg goed. Vooral de bosrijke omgeving waar we veel in de natuur kunnen fietsen. Camping de schaopvolte is een heerlijke camping waar wij jaarlijks een aantal dagen terug komen met de camper. Mooie grote ruime camper plaatsen met zicht op het speelveld. Wel met zn afstand dat je je er van kunt genieten en er geen overlast hebt van spelende de kinderen, want wij komen ook voor onze rust. Fiets je van de camping, zit je direct in het bos. Heerlijk vinden wij! We zijn een keer in de zomervakantie op de camping geweest dan word er ook van alles georganiseerd door het animatieteam. We hebben onze klein kinderen nog een aantal dagen laten komen, omdat het er zo gezellig was. Elk jaar weer heerlijk genieten! Voor ons een aanrader.
Gereisd met partner in april 2015

fantastische camping

adriaan, 10-2-2016

We komen er dit jaar al voor het vijfde seizoen en onze ki deren zijn er helemaal thuis. De kantine is helemaal top het eten en de gezelligheid is goed op de camping . De eigenaren zijn altijd vriendelijk en staan altijd klaar als het nodig is. Voor ons absoluut geen andere camping meer dit is echt top
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Fantastische plek in bosrijke omgeving!

Jaap, 23-1-2016

Een fantastisch centraal gelegen camping omringd door de mooie bossen en natuur van Drenthe. Op fiets afstand de dorpen Eext, Rolde en Gieten. In Gieten een ontzettend mooi en groot buiten zwembad waar de camping gratis entree voor bied. Geweldig voor gezinnen met kinderen. In de zomer is op de camping een animatie team aanwezig. Een bijzonder leuk activiteiten programma met veel afwisseling en goede organisatie. Onze kinderen wilden niet meer naar huis. Maar niet alleen onze kinderen zijn vermaakt. Een afwisselend avondprogramma bood ook leuke activiteiten voor ons als volwassenen. Ga zo door, afgelopen seizoen was geweldig!

De kantine (kroeg en eetgelegenheid) zou het hart van de camping kunnen zijn. In onze ogen ook mogelijk, maar moet een frisse opknap beurt ondergaan.

In tegenstelling wat ik hier veel lees, is het sanitair goed en word goed schoon gehouden.

Prijs kwaliteit verhouding is goed! Verwacht ook geen 4 sterren camping. Allees is gewoon normaal goed en gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Schaopvolte in Eext, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Schaopvolte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping de Schaopvolte scoort een 6.76 uit 10 op basis van 24 reviews.