8,6

Uitstekend

14 reviews over Vakantiehuis Ruimte & Rust Dorpsstraat 5a in het Nederlands

Zeer prettige en ruime accomodatie

Ralf, 2-8-2017

Ruimte en Rust heeft alles wat er nodig is om met een groep volwassenen en oudere kinderen een heerlijke tijd door te brengen.
Gereisd familie in juli 2017

Paradijsje

Monique, 3-7-2017

Afgelopen weekend hebben wij volop genoten van deze paradijselijke accommodatie. De keuken is ruim geoutilleerd en gezellig om gezamelijk te koken. Ook de buitenkeuken is fantastisch door de overkapping met wijnranken zaten we tijdens een klein regenbuitje alsnog droog aan de ruime tafel. De accommodatie is gezellig ingericht zodat je je er meteen thuis voelt. En wat denk je ervan om met een glas bubbels in de jacuzzi over de weilanden met paarden heen te kijken!? Paradijsje toch!?
Gereisd familie in januari 2017

Genoten van ons verblijf in Ruimte en Rust!

Evelien Apeldoorn, 2-6-2017

Een heerlijk huis met ruime volledige keuken en verblijfsruimten voor 16 personen

Veel buitenruimte rond het huis met barbecue en pizza oven en jacuzzi waar we gebruik van hebben gemaakt.

De slaapkamers zijn aan de krappe kant, maar ja.... je hoeft er alleen maar te slapen!

Gereisd met vrienden in mei 2017
Mieke Pasman-Hofland,
Beste Evelien, bedankt voor de mooie review, we vonden het leuk dat jullie er waren!

Luxe en relaxed vertoeven hier!

Ingrid den Hollander, 22-5-2017

Vakantiehuis ruimte en rust is een fantastische plek om met familie of vrienden naar toe te gaan. Op de beneden verdieping is een luxe keuken met goede apparaten zoals een zeer luxe koffiezetapparaat, turbo afwasmachine (in 5 minuten is de afwas klaar), een ijsblokjes maker, etc en een gezellige grote eet tafel. Boven is er een grote woonkamer en daarnaast zijn er nog gezellige kamertjes met heerlijke bedden. De jacuzzi en de lounge set en pizza maker maken het geheel volledig compleet. De beheerders zijn zeer gastvrij.
Gereisd met vrienden in mei 2017
Mieke Pasman-Hofland,
Beste Ingrid, fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad. Wie weet tot een volgende keer!

Rust en Ruimte doet haar naam eer aan

familie van der meulen, 23-4-2017

Met ons gezin van 12 personen (10 volwassenen en 2 kleine kinderen) hebben wij het paasweekeinde doorgebracht in de accommodatie Rust en Ruimte. De boerderij is rustig en prachtig gelegen in het Drentse landschap; mooi uitzicht op weidse verten en de daarboven voorttrekkende wolkenluchten. De accommodatie biedt voldoende ruimte voor een gevarieerd gezelschap. Er zijn genoeg plekken waar groepjes in klein verband de contacten kunnen aanhalen, tegelijkertijd is er de ruimte om als geheel samen te zijn. Een goed toegeruste keuken binnen en een pizzaoven buiten geeft de mogelijkheid voor een smakelijke en samenbindende maaltijd. De jacuzzi bleek een topper voor een deel van ons gezin. Bijzonder is ook dat de inrichting van de boerderij niet doorsnee is en gelegenheid biedt om 'te leven' zonder krampachtig alles in de gaten te houden.

Nog een aandachtspunt? Een aantal bedjes voor de kleinste gasten zou een aanvulling zijn.

Gereisd met vrienden in april 2017

Alles goed voor elkaar

Marco van der Werf, 28-12-2013

Inmiddels drie keer in deze locatie verbleven, éénmaal voor een weekend met gezinnen, éénmaal voor het 25 jarig huwelijk van mijn ouders en éénmaal voor een familieweekend.

De ruimte heeft een aantal grote en mooi ingerichte kamers: een prachtig terras met jacuzzi, een enorme woonkeuken, een gezellig plek met Chesterfield banken rondom de haard en een grote bovenverdieping, ook met een haard.

De slaapkamers zijn gezellig, alles is geselecteerd op kleur. Beddengoed, nachtkastjes en zelf schilderijen passen bij elkaar. Ook het bijgelegen privé meertje is een genot in de zomer. Er zijn geiten en een klein speelplaatsje voor de kinderen. We hebben gebruik gemaakt van de tennisbaan en we hebben lekker gemountainbiked in de bossen.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Heerlijk huis!

N. van Dam, 1-12-2013

We hebben deze accommodatie gehuurd voor een week in de herfstvakantie met een groep van 16 personen (8 volwassenen en 8 kinderen). We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Het huis heeft een mooie hal met open haard met comfortabele banken, een open keuken en een zeer ruime zitkamer boven met uitzicht over de weilanden. De keuken is zeer goed uitgerust qua pannen, bestek, ser-vies, glaswerk en apparatuur. De koelkasten (2x tafelmodel) en de vriezer (tafelmodel met 3 lades) zijn echter te klein voor de grootte van de accommodatie. De slaapkamers zijn zeer sober ingericht maar met bedden zijn goed. We misten wel kastruimte op de slaapkamers ! Kleding kon ook niet in een kast op de gang worden opgeborgen. De douches zijn prima: goede straal en lekker warm water. De jacuzzi is heerlijk en er is een mooi terras achter het huis. In de omgeving zijn veel dingen te doen en te zien. Problemen (vals brandalarm/uitvallen van wifi) waren in een mum van tijd opgelost !
Gereisd met vrienden in oktober 2013
Mieke Pasman-Hofland,
Beste familie, bedankt voor jullie reactie. Fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. We blijven altijd bezig om verbeteringen door te voeren, dus alle opmerkingen zijn welkom. In de kamers zelf is helaas niet veel ruimte voor kasten, maar we gaan een extra kast plaatsen op de 1e verdieping op de gang bij de slaapkamers. Zo wordt het hopelijk steeds mooier en beter. We hopen jullie een volgende keer weer te mogen verwelkomen!

Een zee van ruimte

Anemieke Otto, 11-9-2013

Een heerlijk huis om met familie of vrienden te verblijven. Een sobere maar functionele inrichting. Super uitzicht, lekker terras en fijne jacuzzi. Zeer vriendelijke eigenaars. Genoeg te doen in de omgeving.
Gereisd familie in januari 2013

Geweldige mooie locatie

Familie Drenth, 13-5-2013

Wij waren met een groep van 20 personen , waaronder ook kleine kinderen en tieners. We werden erg vriendelijk ontvangen. De locatie was erg gezellig en sfeervol. Ook is de jacuzzi een extra toevoeging. De nachtelijke kampvuren viel bij de ouderen in de smaak. Prima keuken om je eigen happen te maken. Serviesgoed ruim aanwezig. Voldoende kamers met eigen toilet en douche. De grote huiskamer boven geeft een prachtig uitzicht.
        Gereisd met vrienden in mei 2013

Waar voor je (vele) geld

Lévi, 23-4-2013

Behoorlijk aan de prijs, maar je krijgt waar je voor betaald.
        Gereisd met vrienden in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ruimte & Rust Dorpsstraat 5a in Eesergroen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ruimte & Rust Dorpsstraat 5a zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ruimte & Rust Dorpsstraat 5a scoort een 8.63 uit 10 op basis van 14 reviews.