Hotel Lucy's Inn ***

7,6

22 reviews over Hotel Lucy's Inn in het Nederlands

fantastisch

voerman, 28-8-2017

Prima familiehotel met een heerlijke keuken. Vriendelijk personeel, lieve kinderen die meehelpen bij het ontbijt. Prettige kamer, niet nieuw maar wel voorzien van alles wat nodig is. High tea is een aanrader, alles wordt vers bereid en is heerlijk! Een absolute aanrader!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een familiehotel, schoon, mensen vriendelijk, eenv

Jan Hoogwegt en Sylvie Schoemaker, 8-8-2017

Lucys Inn is een familiehotel, eenvoudige, doch schone kamer, vriendelijke eigenaar, goede keuken. Lucy staat in de keuken, prima kok. Echtpaar heeft drie lieve kinderen, die weten hoe ze zich behoren te gedragen in het hotel.
Gereisd met partner in augustus 2017

Oubollig gedateerd

Marco, 5-8-2017

Dramatisch ontbijt, boterhammen in plastic zakken. Eigenaar maakt een vermoeide indruk. Losse tegels overal kinderspeelgoed bij de ingang. Verweerd hout, afgekloven brood door kinderen achtergelaten, smoezelige kamer.
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lucy's Inn bij:

Prima plek met attente eigenaars.

Petra, 17-7-2016

De nacht voor en na onze bruiloft hebben we in lucy's inn doorgebracht. De suite was een hele ruime kamer met een fijn zitje. En waar de inrichting misschien niet het meest modern is, maar ik denk dat dat ook niet de bedoeling is gezien het landelijke karakter met Engels thema, waren de medewerkers uiterst vriendelijk en behulpzaam. Tevens zo attent om na de bruiloft een koud flesje bubbels klaar te hebben staan... top!
Gereisd met partner in juli 2016

Gewoon prima

Wim en Mientje Soeter, 9-9-2015

als je heerlijk wilt eten en geen top kamer eist en heel fijnefiets routes wilt beleven ga er dan rustig naar toe,we hebben duurdere hotels gehad maar eenvoud siert
Gereisd met partner in september 2015

Goed(koop) overnachten in Drenthe

Ray_mond, 4-9-2014

Een mooi gelegen hotel, de kamers zijn gedateerd ingericht en een tv/telefoon was niet op de kamer aanwezig. Wel had je een soort huiskamer waar je gezamenlijk tv kan kijken, poolen of gewoon een boekje lezen. Een goede prijs incl. ontbijt. Ben je op doorreis of heb je alleen een slaap plek nodig is dit zeker een goed hotel. De ontvangst was zeer hartelijk.
Gereisd zakelijk in augustus 2014

Rust

Martin, 26-5-2014

Wij hebben erg genoten van de rust. Drankjes pak je zelf en gaat op vertrouwen, ontbijt perfect. Kortom waar voor je geld!!
Gereisd met partner in mei 2014

een goeie plek en omgeving om te vertoeven

Fam Schouten Heemskerk, 20-5-2014

Lucy's inn krijgt wisselende beoordelingen, maar als de bank nu eens vlotter geld beschikbaar stelde, dan zouden de kamers opgeknapt kunnen

worden, want ze zijn inderdaad gedateerd.

De formule die het echtpaar Sander en Lucy hanteert is succesvol : de English style die de uit Engeland afkomstige Lucy heeft ingebracht aan aankleding in bar en restaurant werf door ons hooglijk gewaardeerd en het eten is ook goed en wordt professioneel geserveerd.

Wij hebben vriendelijkheid, behulpzaamheid en warmte ervaren en terecht dat juist in deze week (14 t/m 18 mei) de grote ronde tafel in het restaurant vol stond met bloemen vanwege hun eerste lustrum samen. Dit hotel is zeker ruim 3 sterren waard als al hun plannen zijn uitgevoerd. De banken moeten toch ook zien na 5 jaar dat deze jonge ondernemers er iets moois van willen maken. Succes gewenst!!!!!

Zeer goede overnachtingsplaats

fam Brand, 11-5-2014

We hadden via een reserveringssite bij Lucy's geboekt. Toen we daarna de behoordeling op zoover lazen schrokken we een beetje.

Het bleek echter een super plaats te zijn. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam en het geheel is schoon. De kamer is van een gewone hotelkamer afmeting. Inderdaad niet heel modern en wat gedateerd, maar niet dat we dachten "we gaan eeuwen terug in de tijd". 's Avonds is er geen bar maar kun je plaats nemen in een soort huiskamer waar je zelf je drankjes kunt pakken en noteren. Het ontbijt is goed (harde broodjes, brood, toast, beschuit, worst, kaas en jam, pindakaas) Verder keuze uit gebakken, gekookt of roerei.

Wij komen hier zeker terug.

Zeer verouderd!

Mevr. M.M. Lipman-Popelier, 4-8-2013

Dit weekend, 31-07-2013 tm 04-08-2013 hier verbleven op kamer 6! Een ramp! Dit kan écht niet meer in deze tijd! Werkelijk alles verouderd! Slecht werkend wc-pot uit 1970, géén thermostaatkraan, voor 3 ramen, maar 2 slechtwerkende luxaflexen. Klein tv met dikke kast. Slecht verfwerk en afgewerkte elec.leidingen. Zeer kleine kamer. Flinterdun gordijntje.Na klacht kreeg ik kamer 10, dat was even anders en wel naar behoren. De, naar mijn idee, niet capabele manager/eigenaar kan niet tegen kritiek, en zei dat kamer 6 ook naar dat geld waard was!!!€ 50,00 p.dag incl. ontbijt!

Ook kamer 7 is zeer slecht! Deze 2 kamers zouden nooit meer verhuurd mogen worden, in deze staat. Jammer!!! Voor mij wordt het weer heerlijk naar de grote keten-hotels waar ik voor € 60,00 3 nachten in volle tevredenheid kan verblijven incl.ontbijt. Ik had graag mijn visie met de eigenaar willen delen. Een baas, die niet tegen een klacht kan, en mee wilt helpen aan tevredenheid, is niet capabel.

Gereisd alleenreizend in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lucy's Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lucy's Inn in Eesergroen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lucy's Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lucy's Inn scoort een 7.63 uit 10 op basis van 22 reviews.