Hotel Eeserhof ****

8,5

30 reviews over Hotel Eeserhof in het Nederlands

Heel gastvrij! Genoten!

Cindy, 16-10-2017

Wij zijn hier naartoe gegaan met een baby van 7 maanden. Van te voren gebeld of sat geen probleem was. Bij aankomst stond er al een opgedekt bedje klaar! De eigenaren zijn zeer vriendelijk. Wij hebben 2 x in het hotel gegeten en was heerlijk. Ook geen probleem met een baby gevraagd of ze voor hem een potje wilde warm maken, kwamen ze terug had de kok voor hem een prakje gemaakt! Wij komen hier zeker nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Super genoten van een 3 daags arrangement!

Jolanda Krottje, 29-9-2017

Bij aankomst kwam de eigenaar ons meteen begroeten en hij bracht ons naar onze hotelkamer. Deze is wat gedateerd, maar wel schoon en netjes. Het eten was echt heerlijk en je kon frietjes, aardappelen of salade altijd bijvragen. Het ontbijt was goed verzorgd en eigenlijk was alles voorhanden wat je bij een ontbijt kunt verwachten. De eigenaren waren zeer vriendelijk. In Ees zelf is niets te doen, maar het naastgelegen dorp Borger, heeft daarentegen leuke terrasjes en winkeltjes. We zouden hier zo weer terug gaan.
Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel

Engel, 11-9-2017

Rustig gelegen hotel met mooie uitval basis voor wandel- fiets- en auto tochtjes.

Op het grote terras een goede kop koffie gedronken met een lekker gebakje.

Maar....waar de 4 **** vandaan komen is ons een raadsel.

De kamer was netjes en schoon maar zeer verouderd en nodig aan een facelift toe.

De bedden en matrassen zijn wel goed.

Een klein koelkastje staat op de grond dus moet je op de knieën om erin te kunnen.

In de badkamer hangt de wastafel zo laag dat je pijn in je rug krijgt.

Of de vloer werkelijk schoon is waag ik te betwijfelen.

Het ontbijt is voldoende maar op een dusdanig krappe opstelling dat de gasten elkaar behoorlijk in de weg lopen.

De fietsen kunnen i.d.d. in de grote zaal gestald worden maar voor een 4**** hotel verbaasde ons dat.

Tijdens ons verblijf waren er ook gasten die via budget bureaus geboekt hebben, daar is op zich niets mis mee maar als een 4****hotel het daar van moet hebben gaat dat ten koste van de kwaliteit.

Dat bleek ons ook nadat de weekend gasten weg waren mochten wij niet meer in het restaurant ontbijten maar in het café deel, gezellig, ja dat wel maar nogmaals, dat doe je als een gerenommeerd hotel niet.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eeserhof bij:

fantastisch een paar fijne dagen gehad

frans en aag, 10-9-2017

een goed hotel. lekker eten. goede kamer prettig personeel

helemaal top

Gereisd met partner in september 2017

Wij hebben een paar fantastische dagen gehad

Cis, 27-8-2017

Het is een uitstekend hotel vooral voor mensen die mooie fietstochten willen maken.

Het ligt ongeveer 2 km van Borger. Dat is wel een leuke plaats.

Het is minder geschikt voor jongelui die ook uit willen enzo.

Fantastisch. Gastvrij. Behulpzaam. Vriendelijk

Tom van Wanrooij, 21-8-2017

Kwaliteit prijsverhouding prima.

Nog geen minpunt gevonden

Dit hotel maakt 4-sterren niet waar

hadee, 19-8-2017

Dit hotel heeft 4-ster allures die zij niet waarmaakt. De beloofde toiletartikelen zijn vervangen door een simpele zeep dispenser. Koelkastje koelt nauwelijks en maakt erg veel lawaai, dus hebben wij het maar uitgezet. Dringen op een zeer kleine ruimte van het ontbijtbuffet. Koude roerei met spek omdat de rechaud niet aanstond. Etenswaren worden niet tijdig bijgevuld. Geklaagd over de karige schenkmaat van een glas wijn, wat ook nog eens Euro 4,50 kost! Receptie is niet bemand en wordt door een kelner of ontbijtdame waargenomen. Goeie ligging voor mooie fietstochten in de omgeving. Voor ons volgende bezoek aan de Drenthse Hondsrug kiezen wij dan toch maar liever voor een ander hotel.

heerlijk hotel

petra, 8-8-2017

Ontbijt was goed ook het avond eten badkamer was iets gedateerd maar alles was schoon wij hadden een terraskamer.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel, lekker eten, fijn personeel

Sjaan, 28-6-2017

Het hotel heeft een warme uitstraling; een mix van landelijk en huiselijk.

Buiten een groot terras.

Vriendelijke ontvangst, humor, vriendelijke bediening. Ontbijtbuffet zag er verzorgd uit, voldoende keus.

Onze kamer (8) was ruim en licht met een ruime badkamer (met douche).

Stoeltjes en tafeltje buiten, heerlijk.

Tip voor de badkamer: misschien een vierlaags rolletje papier inkopen i.p.v. een-

of tweelaags. Dit kost jullie handen vol papier.

Verder niets dan lof; zou zo wéér gaan!

Gereisd met partner in juni 2017

top top top

volkers, 19-11-2016

Helemaal goed. Vriendelijk personeel. De menu's waren heerlijk en wat je op het bord kreeg was een foto waard om vast te leggen.
    Gereisd met partner in november 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eeserhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eeserhof in Ees, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eeserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eeserhof scoort een 8.53 uit 10 op basis van 30 reviews.