Vakantiehuis Scandinavisch dorp *

WebsiteLink naar website

58 reviews over Vakantiehuis Scandinavisch dorp in het Nederlands

Erg genoten!

Hanneke tichelaar, 5-6-2017

Zeker aan te bevelen, genoeg te doen, zeker ook voor kinderen!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Mooie omgeving,vrije ligging huisjes
Gereisd met vrienden in juni 2016

Nice and cosy

Alekzandra, 4-9-2015

Kleine hutten, helaas kunnen de ramen niet open dus wat benauwd.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

super, hoogseizoen 2015 aantrekkelijke prijs

Familie Oerlemans , 26-7-2015

Wij hebben met een kindje van 1,5 jaar oud 2 weken hier doorgebracht. De service was top en vriendelijk.

Het eten in Elanderhus boven verwachting. goed rekening gehouden met eten voor onze zoon.We hadden voor 15 dagen geboekt en waren niet op de hoogte van een arrangement.Dit werd ons bij aankomst verteld waardoor we 40 euro minder kwijt waren en extra kregen:

1 uur privé sauna, 1 dag fietsen huren, 2 maal ontbijt (was heerlijk) en 1 maal diner. De blokhut is klein en knus. Wij wisten dat het niet groot zou zijn, daar stel je jezelf op in.Fijne gashaard die we goed benut hebben.Vindt ergens maar eens voor deze prijs in het hoogseizoen 2 weken een bestemming. Wanneer je een klein kind hebt en niet minimaal 1000 km wil rijden voor zon garantie en weet dat je in NL fantastisch vakantie kan vieren dan is dit een van die fijne plekjes.

Tip: neem een hekje mee om de veranda die op een verhoging staat af te schermen zodat je kind vrij kan spelen zonder van de veranda te vallen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie gelegenheid maar niet schoon

P. Fefor, 5-12-2014

De laatste jaren enige malen een bezoek gebracht aan dit restaurant. We hebben er ook een feest gegeven.

De locatie is prachtig en het eten is goed, maar na aantal voorvallen houden wij het voor gezien.

Na ons feest was er onenigheid over de rekening. Dit werd uiteindelijk wel opgelost, maar het nare gevoel blijft, vooral door de onvriendelijke benadering.

Ook is ons opgevallen dat de tafels vaak niet schoon waren (plakkerig en kruimels).

De benadering is niet altijd klantvriendelijk en dat is erg jammer want het is een prachtige locatie.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Voor herhaling vatbaar

José Meijer, 24-10-2014

Wij hebben dit dorp tijdens de fietsvierdaagse van Zuidlaren ontdekt. Wij zijn liefhebbers van het noorden. In deze omgeving zijn prachtige natuurgebieden om lekker te kunnen fietsen over goede fietspaden. Ook kun je veel vogels zien, zoals de zilverreiger, de ooievaar, ganzen, kieviten enz. Natuurgebied De Onlanden!
Gereisd met partner in oktober 2014

ontzettend genoten!

Matthias Hammer, 11-10-2014

Wij hebben een heerlijk weekend gehad, de service was uitmuntend en alles was tot in de puntjes geregeld. De romantische blokhut is echt een aanrader en voor het eten komen wij zeker vaker terug!
Gereisd met partner in oktober 2014

Heerlijk weekje Drenthe

Maarten, 9-8-2014

Gastvrij ontvangen, blokhut standaard was prima te doen mede door het fantastische weer wat wij hadden. Wie van eenvoud en rust houd is hier helemaal op zijn plek ook met jonge kinderen prima verblijf gehad. Heerlijk gegeten in het restaurant. Lekker gezwommen in het meer wat op blote voeten te bereiken is.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie plek, eenvoudige huisjes en goede sfeer

Jacco, 8-8-2014

Prachtig gelegen aan het Paterswoldse meer. Zwemmen kan op loopafstand of iets verder (2km) bij de Hoornse Plas. Huisjes zijn eenvoudig maar dat heeft wel charme. Eigenlijk is het een vorm van luxe kamperen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Scandinavisch dorp bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Scandinavisch dorp in Eelderwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Scandinavisch dorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Scandinavisch dorp scoort een 8.32 uit 10 op basis van 58 reviews.