Beoordelingen Vakantiehuis Scandinavisch dorp*

43 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiehuis Scandinavisch dorp*
Oude Badweg 1, 9766 TJ, Eelderwolde
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Scandinavisch dorp* in Eelderwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Scandinavisch dorp* zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiehuis Scandinavisch dorp scoort een 8,2 uit 10, op basis van 43 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Scandinavisch dorp* in Eelderwolde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Scandinavisch dorp*, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiehuis Scandinavisch dorp* de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 14 vakantiefoto's van Vakantiehuis Scandinavisch dorp* vinden. Je kunt 1 video van Vakantiehuis Scandinavisch dorp* bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Vakantiehuis Scandinavisch dorp* met andere accommodaties in Eelderwolde.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

43 beoordelingen over Scandinavisch dorp*

43 beoordelingen
8,8
7,7
7,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijk weekje Drenthe"vertalen
Maarten
7,0

09-08-2014 Gastvrij ontvangen, blokhut standaard was prima te doen mede door het fantastische weer wat wij hadden. Wie van eenvoud en rust houd is hier helemaal op zijn plek ook met jonge kinderen prima verblijf gehad. Heerlijk gegeten in het restaurant. Lekker gezwommen in het meer wat op blote voeten te bereiken is.

met jonge kinderen, 2014
"Mooie plek, eenvoudige huisjes en goede sfeer"vertalen
Jacco
8,0

08-08-2014 Prachtig gelegen aan het Paterswoldse meer. Zwemmen kan op loopafstand of iets verder (2km) bij de Hoornse Plas. Huisjes zijn eenvoudig maar dat heeft wel charme. Eigenlijk is het een vorm van luxe kamperen.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Dit nooit meer"vertalen
trudie lexis
3,0
6,0

21-07-2014 In het weekend dat wij er waren, was het 33 graden. In de huisjes was het niet uit te houden van de warmte. Dit kwam ook, omdat er geen enkel raam open kon, dus tochtte het niet door. Wij hadden een baby bij ons. Zij kon dus niet in het huisje slapen. Toen hebben we het bedje buiten gezet onder een boom. Door te veel licht, lukte het haar niet om te slapen.. 'S avonds rond 22 uur was het nog veel te warm in het huisje, dus kon ze niet binnen slapen. Een ramp dus, een baby die niet wil slapen en alleen maar huilt.
En om 22 uur kwamen de muggen. Niet normaal, zoveel. We zitten onder de muggenbulten. Er is ook geen muggengordijn of zo voor de deur. Dit was dus niet te doen en hebben we rond 23 uur een hotel geboekt. Jammer!! We hadden ons zo verheugd op dit weekend. En ons geld zijn we kwijt!

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiehuis Scandinavisch dorp*...

met partner, Juni 2014
"Mooie omgeving"vertalen
Coby Remmerswaal
8,0

20-06-2014 Lekker relaxen in een mooie omgeving met een prima restaurant en vriendelijk personeel.

met partner, Juni 2014
"Fantastische plek"vertalen
Van der Vlist
8,0

06-06-2014 Mooi gelegen. Rustig. Ruim. Voelt daadwerkelijk als een stukje Scandinavië.

met vrienden, Mei 2014
"Eenvoudig maar heerlijk relaxen"vertalen
Arnold Beettjer
8,0

05-05-2014 Zonder veel luxe een weekendje er heerlijk tussen uit op een fantastische lokatie aan het Paterswoldse meer

met partner, Feb. 2014
"Heerlijk, romantische setting"vertalen
J. Schaafsma
7,0

17-02-2014 Ideale plek om eem romantisch weekend te beleven. Goede sfeer, goede bediening en een goede locatie.

met partner, Nov. 2013
"Heerlijke plek om tijd door te brengen."vertalen
Helene
10,0

02-12-2013 Hele mooie plek in het bos bij de meren vlakbij de stad waar je niets van merkt. Gezellige blokhut met alle voorzieningen,ruim genoeg voor ons,man vrouw grote hond. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Prachtig om te wandelen en te fietsen.Slaapkamer plafond is wat laag maar dat heeft wel wat en je hoeft daar niet te staan om te slapen.

met vrienden, Nov. 2013
"Absolute aanrader"vertalen
Adri
8,0

19-02-2014 Heerlijk verblijf gehad in een Blokhut Extra. Bij aankomst alles prima in orde. Schoon en netjes. De haard is zeer eenvoudig aan te steken en binnen 10 minuten heerlijk warm binnen.
De blokhut is erg knus. Slim ingericht, zodat het ruim genoeg is voor 2 volwassenen. Buiten het seizoen is het er rustig en gemoedelijk. In het Elanderhuis kun je prettig verblijven met of zonder consumptie te nuttigen.
Het is zeer aan te raden om daar ontbijt lunch en/of diner te gebruiken.
In de afgelopen jaren diverse keren ervaren dat de kwaliteit van de gerechten uitstekend is en de bediening zeer vriendelijk.
De brandende open haard bij winterdag maakt het extra sfeervol

met partner, Sept. 2013
"Fantastische plek"vertalen
Hannie de vos
7,0

27-09-2013 We hebben het fijn gehad erg tevreden over de kwaliteit bediening, omgeving rust en op fiets afstand van de stad groningen. Kortom gewoon goed. Voor herhaling vatbaar

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?