Bed and Breakfast De Oude Molensteen

8,4

2 reviews over Bed and Breakfast De Oude Molensteen in het Nederlands

Gastvrij en gezellig

Wietze Zwart, 24-10-2015

Wij hadden deze B&B geboekt om te overnachten, na een bruiloft. De eigenaresse Maria was zo aardig ons 2 fietsen te lenen. Verder hebben we er heerlijk geslapen, goed ontbeten en gezellig met Maria gepraat. Zeker een plaats om bij gelegenheid opnieuw aan te doen.
Gereisd met partner in oktober 2015

Prima plek om te overnachten

Alma Schaafstal, 22-10-2013

Bed and Breakfast de Oude Molensteen in Eelde is een bijzondere accommodatie, mede ingegeven door het natuurproject waar de eigenaren zich mee bezighouden. De sfeer is persoonlijk, en het is er gezellig. De kamer is erg basic, maar het bed is prima en er is WIFI. Douche en toilet op de gang. De vloer kraakt, lastig met andere bezoekers die op een ander tijdstip van het etmaal lijken te leven. Prima om te komen, ik kom zeker terug!
Gereisd alleenreizend in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Oude Molensteen in Eelde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Oude Molensteen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Oude Molensteen scoort een 8.38 uit 10 op basis van 2 reviews.