Bed and Breakfast De Hooge Stukken *****

9,3

57 reviews over Bed and Breakfast De Hooge Stukken in het Nederlands

Meer dan fantastisch

Berry en Ineke Stavast, 10-8-2017

De acomodatie, de service, de ligging, de eigenaren. In één woord geweldig
Gereisd met partner in augustus 2017

Wij vonden het fantastisch!

Trijnie, 24-12-2016

De ontvangst is prima. Rustige lokatie. Gezellig ingericht appartement. Goed bed. Gezellige mensen.

Kortom, een verblijf om aan terug te denken.

Gereisd met partner in december 2016

Geweldig, goed management van Tia en Ybo ,genoten.

Jan en liesbeth, 16-9-2016

Jammer dat de weg erg druk is vooral smorgens

Maar verder was alles perfect

Veel informatie en zelfs een nieuwe fiets!

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke plek om te onthaasten

Sabine, 26-1-2016

Mooie, rustige locatie. Omdat een van de kamers de mogelijkheid heeft nog een aparte kamer erbij te verkrijgen, is het zeer geschikt voor gezinnen met (jonge) kinderen. Her appartement is modern ingericht en zeer netjes. Ontbijt is lekker en uitgebreid en zit variatie in. Buiten een speelplekje voor kinderen en een groot grasveld om te kunnen spelen. Wij overwegen zeker nog eens terug te komen.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Ook deze tweede keer weer een fijne plekje!

Manon, 4-1-2016

We komen hier nu voor de tweede keer en hopen er nog vaker te komen. Prachtig plekje, fijn appartement met twee aparte (erg ruime) slaapkamers, ruime zit/eetkamer en praktische keuken waar je ook makkelijk voor je eigen avondeten kunt zorgen. Je kunt al je eetspullen makkelijk kwijt in de ruime koelkast en de supermarkt is dichtbij. Wij maken ons eigen ontbijt, wat ook geen enkel probleem is. En dan de prachtige, grote tuin waar onze twee kinderen lekker in mogen spelen (en waar o.a. heerlijke pruimen in groeien!). De eigenaren zijn heel vriendelijk en gastvrij. Voor ons een super uitvalsbasis als we in Nederland zijn en familie en vrienden in het noorden van Nederland willen bezoeken. Een echte aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Mooie B&B met veel sfeer!

Liesbeth J., 6-12-2015

Een heerlijke plek om te overnachten. De boerderij is erg leuk ingericht en heeft een frisse uitstraling.

De B&B ligt een klein stukje rijden vanaf Groningen. Eelde heeft een prachtige omgeving om te fietsen of te wandelen. Zelf houd ik daar niet zo van, maar vanuit de auto zag de omgeving er mooi uit.

Het grootste pluspunt vond ik dat alles heel schoon was. Er was geen stofje te bekennen. De badkamer was fris en had een moderne uitstraling. Mijn beppe kon de lekkere bedlakens en handdoeken erg waarderen ( heeft zij 3x gezegd).

Een leuke overnachting. Het verblijf werd afgesloten met een heerlijk ontbijtje. Ik kan deze B&B zeker aanraden.

Gereisd anders in december 2015

Prachtig, gezellig & pure luxe!

Ilse, 1-9-2015

Een prachtige & gezellige B&B, midden in het groen, prachtige & gezellige tuin, met apart speelgedeelte voor de kinderen. De uitbaters zijn uitermate vriendelijk en doen hun uiterste best om het je naar je zin te maken. Grote kamers, met zithoek (living), aparte keuken, luxe badkamer met inloopdouche...producten van Rituals ontbraken niet :-)! De knipoog naar de oude boerderij zit er hier en daar nog in! Een luxe ontbijt met verse producten, met ja zelfs, bramen uit hun tuin! Kinderen sliepen in aparte kamer met speelgoed en konden er maar niet genoeg van krijgen! Ze wilden niet weg ;-). Wifi aanwezig, tv & pc en genoeg info over de streek & dingen te doen. Het was alsof je thuis was (boekjes, koffie, gezelschapsspellletjes, alles aanwezig). Niet ver van de leuke stad Groningen. Kortom: luxe, vriendelijkheid: een toplocatie waar je je direct thuis voelt! Wij gaan zeker nog terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Uitstekende service , fijne plek

Masselink, 20-5-2015

De Hooge stukken ligt op een fijne plek met uitzicht over de weilanden. Fijne grote tuin met schommel en glijbaan etc voor de kinderen , en prachtig verbouwd met behoud van oude details. Een absoluut extra pluspunt aan deze B&B is de vriendelijkheid en gastvrijheid van de eigenaren , die er alles aan doen om de gasten het naar de zin te maken en je thuis te laten voelen. Het ontbijt is zeer compleet en dit is een heerlijke plek ook voor kinderen . We raden de Hooge Stukken aan iedereen aan.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Gewoon Super!

mar, 2-2-2015

Super mooi uitzicht, super bedden ,uitstekende douche straal, heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt op de afgesproken tijd gebracht. Tia en Ybo zijn zeer gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar. Bij het afscheid nog een heerlijk potje jam meegekregen.
Gereisd met partner in januari 2015

BB met 5 sterren klasse

E. Schorno, 11-5-2014

Wauw. Wat een service en gastvrijheid. Met recht zitten ze in de Top 25 van beste BB's van Nederland. Hulde. Een 5 sterren hotel wordt jaloers van de service en gastvrijheid. Tia en Ybo ga zo door. Klasse !
Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Hooge Stukken in Eelde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Hooge Stukken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Hooge Stukken scoort een 9.32 uit 10 op basis van 59 reviews.