Vakantiepark Westerbergen *****

1328 reviews over Vakantiepark Westerbergen in het Nederlands

Rederlijk

Leanne, 19-9-2017
  • Onderkomen7

We verblijven nu voor 2 weken in de aangepaste bungalow. Ruime bungalow goed aangepast voor anders validen. Het huis is prima, de hygiëne is helaas ver te zoeken. Keukeninventaris was erg vies. Veel stof en spinnenwebben. Ook veel spinnen en pissebedden in huis, ik begrijp dat dit de omgeving en het seizoen is, maar mijns inziens kan hier echt iets aan gedaan worden. De vloer was ook duidelijk niet gedweild. Dit aangeven bij de receptie. Ze kwamen de vloer nog dweilen maar verder werd er niets aan gedaan. De ligging is prima.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldig!

M. Wier, 18-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Alles klopte op dit park! Schoon, vriendelijk, veilig, rustig, netjes en een top animatieteam.

Het zwembad was het enige wat een beetje tegenviel. Het water was binnen erg koud dus niet geschikt voor onze jongste van 2. Er is een klein peuterbadje maar er zitten veel grote kinderen in.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Best wel een aardige camping.

Fam de Jong, 16-9-2017

De camping heeft mooie ruime plaatsen, goed en net sanitair. Het was helaas niet zulk denderend weer en dan vraag ik me toch af waarom er geen verwarming (aan) is in het sanitair gebouw. Verder vonden wij het best wel storend dat er veel bouwverkeer langs reed gedurende de gehele dag. Er werd iets verderop een boomhut gebouwd, de werkzaamheden gingen tot 20.00 uur door en begonnen rond 7 uur 's morgens. Nu kamperen wij buiten het seizoen, maar dit was best wel storend. De geluid van de snelweg is aanwezig op de achtergrond, net als de weg naast de camping. Personeel is vriendelijk, maar heeft er aardig de vaart in in hun servicekarretjes.
Gereisd met partner in september 2017

Super verblijf

Silas, 12-9-2017
  • Onderkomen8

Altijd gezellig op Westerbergen, met wc's die altijd schoon zijn + douches. Een leuk recreatie team en leuke dingen te doen voor jongeren en volwassenen
Gereisd met vrienden in juli 2017

In 1 woord geweldig

Eijgelsheim, 11-9-2017
  • Onderkomen8

Wij komen hier al 8 jaar dat zegt toch al meer dan genoeg. De kinderen willen elk jaar terug.

Er is altijd eem gezellige sfeer maar je kan ook lekker rustig genieten .

Altijd leuke animatie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Het was in één woord fantastisch!

Mevrouw Lindhout, 11-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Absoluut goed geregeld! Leuk dat er elke week een nieuw programma boekje wordt gemaakt, en dat er zoveel leuke activiteiten zijn voor kinderen en volwassenen! Erg goed geregeld, en we hopen opnieuw een vakantie te mogen boeken binnenkort en volgend jaar weer! Echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super vakantie bestemming voor jong en oud.

Fam Vis, 11-9-2017
  • Onderkomen9

Mooie omgeving. Wordt veel voor de kinderen van jong tot oud georganiseerd.

Alleen jammer als je met honden komt en je huurt niet maar komt met caravan de prijs voor hond net zo hoog is. Dat vindt ik vrij prijzig.

Roelina Watzema, 11-9-2017
  • Onderkomen10

Een super leuk vakantiepark waar veel te doen is voor de kinderen en volwassenen. Vriendelijk personeel!! zeker een aanrader.

Top camping

J ottens, 11-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Top camping!!! Waar je je prima kan vermaken in de vakantie mijn man heeft er zelfs 33 jaar gestaan met zijn ouders en wij zetten de traditie voort.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig park met voor ieder wat wils

Fam. Boon, 11-9-2017
  • Onderkomen10

Er is voor iedereen wat te doen, voor jong en oud. Geweldig park voor kinderen. Fantastisch animatieteam, heel professioneel. Vriendelijk en behulpzaal personeel. Mooie, schone bungalows.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Westerbergen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Westerbergen in Echten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Westerbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Westerbergen scoort een 8.61 uit 10 op basis van 1329 reviews.