Vakantiepark Zonnetij ***

9,3

• Activiteiten8,9
  • Onderkomen9,1

33 reviews over Vakantiepark Zonnetij in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar. Behulpzame eigenaren.

Camper 112, 20-6-2017
  • Activiteiten6

Een heerlijke plek, prima camping en paarden die met respect behandeld worden. Onder begeleiding de paarden uit het land halen, poetsen, zadelen en dan pas rijden. Na de rit de paarden weer heerlijk naar de wei, het was warm, dus eerst even lekker afspoelen. Zelf genieten van de buitenrit en met een goed gevoel de paarden weer lekker naar buiten. Voor de echte paardenliefhebber maakt dat het 'af'. We werden super geholpen met onze camperpech, waardoor we na afloop weer gewoon met onze eigen camper naar huis konden. Geen wegenwacht nodig!. Gezellige en gemoedelijke sfeer. De omgeving is prachtig, heerlijk om een buitenrit te maken, te wandelen, fietsen, mountainbiken. Geen camping met uitgebreide (tiener)animatie (althans niet met Hemelvaart) maar dat zochten we ook niet. Na de bbq voor iedereen die mee wilde doen, nog heerlijk vuur gestookt in de grote bbq en gezellig met Joost bij het vuur gezeten. Je merkt dat de eigenaren en het personeel het met plezier doen. Een leuk terras voor koffie ofzo en lekker ijs. Buitenzwembad vlakbij. Mariska en Mathieu. bedankt voor een weekend vol verassingen, we komen zeker nog een keer terug! Fam v.d Bergh en fam v.d. Akker
Gereisd met vrienden in mei 2017

Aanrader!

Daniëlle, Annemarie, Roland, 8-10-2015
  • Onderkomen10

Al jaren gaan wij met een min of meer vaste groep ruiters het eerste weekend van oktober op ruiterkamp. Wij zijn al op diverse locaties geweest en dit jaar waren wij voor het eerst op Zonnetij. Geen manegebedrijf, zoals wij gewend zijn, maar een vakantiepark met paardenverhuur. We hebben ontzettend genoten van ons weekend. We verbleven in huisje De Koekoek dat onze verwachtingen ruimschoots overtrof: gezellig, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. We hebben heerlijke tochten gemaakt op lieve, betrouwbare paarden in de prachtige omgeving. Bij ons paardrijweekend hoorde ook volledige verzorging en dat was onovertroffen. Kortom: we hebben al weer geboekt voor volgend jaar!
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Een mooi gelegen parkje

E.J. Bos, 6-9-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Voor wie van wandelen houdt op en rond het Dwingelerveld is Vakantiepark "Zonnetij" een zeer goede uitvalsbasis. Vele wandelingen beginnen dichtbij het park en voor dat je het weer zit op de heide van het Dwingelerveld.

Wij zaten zelf in huisje de "De Stern". Een huisje wat alles in zich heeft aan meubilair en materialen. Het ligt echt een beetje verscholen en niet of nauwelijks zicht op andere huisjes. De veranda is heerlijk zeker wanneer de temperatuur het toelaat om buiten te eten maar de regen niet.

Als wij een opmerking aan de eigenaren mogen maken dan is het "ga de douche en WC ruimte verbeteren". Het rook daar muf en en wat allemaal een beetje ouderwets.

Wat wij misten vanuit Vakantiepark "Zonnetij" was een informatiemap hoe alles werkte op en rond het park en in het huisje zelf. Als je dan de mensen bij "de receptie", voor zover je het zo kan noemen, niet kan vinden is het even uitzoeken hoe het zit. Misschien een puntje om aan te werken.

Gereisd met partner in augustus 2015

Erg mooi goed verstopt plekje

Dennis, 19-7-2015
  • Onderkomen9

Heerlijke camping waar je geheel tot rust kan komen.
Gereisd alleenreizend in juli 2015

Super accommodatie/fantastische omgeving

Sippy Zwalua-Boorsma, 29-1-2015
  • Onderkomen10

Wij hebben voor de tweede keer een vriendinnenweekend doorgebracht in accommodatie de Vink. Het heerlijke huis met alles erop en eraan heeft ertoe bijgedragen dat we het weer geweldig naar onze zin hebben gehad. Wij gaan volgend jaar gewoon weer.
Gereisd met vrienden in november 2014

Fantastische voor veel genot en veel rust

douwe en Annie van 't Blik, 22-1-2015
  • Onderkomen10

Wij hebben nu twee keer een weekend genoten van De Vink

En twee keer een week heerlijk !!

Het is een geweldig huis met alles erop en eraan.

Het is gewoon een grote verwennerij om hier een aantal dagen te mogen verblijven !

Het interieur is warm en gezellig met een houtkachel.

De bedden zijn heerlijk

De heerlijke grote douche beneden met lekkere dubbele wastafels

De luxe stoomdouche op de eerste etage is werkelijk fantastisch

En het bad is heerlijk ruim en diep, water blijft lekker lang op temperatuur

En dan nog even lekker zonnebanken

Alles is heel bereikbaar

Bijvoorbeeld lekker een lange boswandeling maken of elders lekker de omgeving verkennen.

Bijvoorbeeld naar Dwingeloo, Beilen, Hoogeveen of een dagje naar de dierentuin in Emmen.

Gereisd met partner in januari 2015

Een aanrader !

Fam. v/d Pol, 22-1-2015
  • Onderkomen10

Een heerlijk park in een prachtige omgeving met fantastiche vakantiehuizen !

We hebben hier 2x vakantie mogen vieren (1x in de Grutto en 1x in de Bosuil) en hopen nog vaker te gaan !

De huizen zijn echt zo fijn, alle luxe en comfort aanwezig en gezellig ingericht.

De kinderen vermaken zich prima, schommels, trampoline, paarden borstelen en knuffelen. In de omgeing zijn veel leuke uitstapjes te maken (Openluchtmuseum Ellert en Brammert, Ponypark Slagharen, Attractiepark Drouwenerzand) maar ook heerlijk de bossen in, leuke fietstochten en zwemmen).

Kortom de perfecte vakantie voor jong en oud !!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Echt een hele mooie plek midden in de natuur!

Janna, 21-1-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Heerlijk relaxen, stoomdouche, lange boswandeling, heerlijk bij de houtkachel, badje, zonnebankje...
Gereisd met vrienden in januari 2015

weekend arrangement paardrijden

Sylvia van Leeuwen, 2-10-2014
  • Onderkomen8

Afgelopen weekend ben ik voor de tweede keer in een half jaar met zes personen een weekend wezen paardrijden bij Zonnetij. We hadden het speciale weekend paardrijd arrangement. Compleet met ontbijt, lunch en dineer. Alles was top verzorgd, een stevig ontbijt, heerlijke soep, en een goed verzorgde barbecue. Allemaal tip top verzorgd door Mariska. Alle drie de dagen ging Matthieu met ons mee als gids. Hij liet ons de mooiste plekken zien. De hei, het bos. In stap, draf, galop, en als wij daar aan toe waren een stevige ren galop. De paardjes zijn prettig te rijden en betrouwbaar. Het is echt een aanrader. Ow ja....en alles gaat in overleg. Dat is ook erg prettig. Wij komen zeker terug! Enige nadeel....je wilt zondag niet meer naar huis!!
Gereisd met vrienden in september 2014

In 1 woord........Geweldig!

Fam. Theunissen, 15-6-2014
  • Onderkomen10

Hou je van paarden, rust, mooie omgeving, vriendelijke mensen.

Bij vakantiepark Zonnetij vervult men alle wensen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Zonnetij in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Zonnetij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Zonnetij scoort een 9.28 uit 10 op basis van 33 reviews.