Vakantiepark Zonnetij ***

9,3

• Activiteiten8,9
  • Onderkomen9,1

33 reviews over Vakantiepark Zonnetij in het Nederlands

Hou je van paarden, dan is dit TOP!!!!!!

Johan, 11-8-2012
  • Onderkomen10

Geen luxe, geen annimatieteam, maar een heerlijke camping. Echt iets voor paardenliefhebbers. Veel activiteiten die min of meer spontaan ontstaan. Er zijn veel kinderen, die heerlijk samen spelen. In de omgeving kan je fantastische paardritten maken. Zowel de beheerder als verschillende vrijwilligers nemen graag de tijd om je de omgeving te laten zien.

Kijkend naar de faciliteiten van de camping zou je het duur kunnen noemen, maar gezien de sfeer en secundaire dingen is het een dikke 10.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

lekker paard rijden in het bos

fam verheijen, 29-7-2012
  • Onderkomen10

wij zijn net terug van onze vacantie met ons gezin en we hebben een geweldige 2 weken gehad met onze dochters gelijk moest ik weer boeken om volgende jaar weer te gaan en dan liefst 3 weken

als je wilt paard wil rijden dan ben je op de goede en betere plaats

je kunt altijd te recht

en de personeel zijn heeeeeel vriendelijk en gastvrijheid

en voor de prijs daar kun je niet voor weg blijven

wij hebben een plek gevonden om echt vacantie te vieren

ze organizeren om voor ieder wat te doen

wij kunnen tip geven om daar vacantie te boeken wij weten het al u ook

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Aan de rand van het bos en de heide....heerlijk!

isa, 29-9-2011
  • Onderkomen10

Met een groep meiden hebben we deze zomer samen met onze paarden verbleven op Zonnetij, de paarden in de ruime, nette stallen, wij met z'n zessen in de safaritent, dit gaan we zeker nog eens doen. Mooi ingerichte tent, heerlijke bedden, warm en koud water, verwarming, privésanitairgebouw met douche, toilet en wastafel. Dik tevreden. Mooie ritten gemaakt in het bos en over de heide, onderweg Theehuis Anserdennen in Ansen bezocht. Voor herhaling vatbaar!
Gereisd met vrienden in augustus 2011

super geweldig ontspannen vakantiepark

fam. de Lange, 28-9-2011
  • Onderkomen10

Zonnetij in Dwingeloo is helemaal te gek. Je kunt er van alles maar hoeft niets en dat is geweldig. Paardrijden, wandelen, fietsen, luieren, genieten en noem maar op. Voor de kinderen is er ook altijd wel een leuke activiteit zoals broodjes bakken of een spooktocht. Ook in combinatie met de paarden van jezelf of van Zonnetij wordt er van alles georganiseerd.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Gezellig, knus, kleinschalig, toplocatie!

Smit, 27-9-2011
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Afgelopen zomer mogen vertoeven op Zonnetij....in 1 woord fantastisch! Prima plek om helemaal tot rust te komen. Kleine camping, prachtig (in brocante stijl) ingerichte safaritent. Paardgereden, soeptocht (soep met broodjes onderweg in het bos, tijdens een rit), lekker gezwommen in het bosbad, vergebakken appeltaart op het "zonnetij"-terras,uit eten geweest in Dwingeloo....wij kunnen hier weer een lange tijd op teren....en komen zeker terug!!
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Geweldige vakantie

familie met kinderen, 6-9-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

In augustus hebben wij hier een week gekampeerd. De camping is zeer mooi gelegen, aan de rand van het bos! Enthousiaste eigenaren, die altijd voor je klaar staan. Dit is ook de ideale camping voor paardenliefhebbers! Jong en oud! Je kunt je iegen paard mee nemen en/of een paard huren!

Wij hebben zelf mooie wandelingen gemaakt waarbij we ook wel eens twee ongelooflijk makke stapponny's huurden voor onze kinderen. Die vonden dit helemaal te gek!

Ondanks het weer toch een geweldige vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Heerlijk paard gereden

Marja en Sanne, 27-9-2010
  • Onderkomen10

Wij zijn dit weekend met de camper geweest en hebben heerlijk paardgereden! Gastvrije camping en superlieve paarden! Komen van de zomer zeker terug!
Gereisd met vrienden in september 2010

Geweldig !

Fam.hof, 11-12-2009
  • Onderkomen9

Mooi chaletpark met enkele campingplaatsen. Zwembad en overweldigende natuur binnen handbereik. Zalige vakantie gehad. We komen zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Prachtig gelegen

Frank, 5-11-2009
  • Onderkomen8

We hebben een prachtige vakantie gehad. De Noorse bungalows zijn super en de camping is heerlijk. Het parkje grenst aan het bos en het ruiterpad begint tegenover de ingang. Wij zaten in een Noorse bungalows en deze was prima ingericht. De paarden zijn zeer goed verzorgd. We hoorden van de beheerder dat ze de oude huisjes aan het afbreken zijn. Deze gaan allemaal plaatsmaken voor nieuwe houten bungalows
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

leuke plek maar het huisje `Vink `was een krot!

Brigit, 24-8-2009
  • Onderkomen1

We hebben het heerlijk gehad hier, vooral met de paarden maar dat er een huisje wordt verhuurd voor zoveel geld wat in zo een slechte staat is is echt te erg. Het stapelbed voor de kinderen was door de vloer gegaan en de badkamer was een drama. We zijn gebeten door iets wat in het matras zat kwamen we thuis achter. ( vertelde de dokter) We hebben het ni de hele week kunnen volhouden, erg jammer. Het stonk er zo dat we onze kleding 3 keer hebben moeten wassen. Gelukkig was het mooi weer en de mensen aardig!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Zonnetij in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Zonnetij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Zonnetij scoort een 9.28 uit 10 op basis van 33 reviews.