Camping Torentjeshoek ***

WebsiteLink naar website

122 reviews over Camping Torentjeshoek in het Nederlands

fantastisch

Echtpaar 60+, 11-9-2017

Ruime plaatsen met eigen watertappunt en elektriciteit. Veel variatie in plaatsen voor bosrijk of zonnig. Prima sanitair dat goed werd onderhouden. Goed startpunt voor fiets- en wandelroutes. Vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping in het bos!

Hennie, 9-9-2017

De ligging van deze camping is prachtig, je wandelt of fietst zo het bos in. Ook is de camping netjes en verzorgd en mooi ruim en natuurlijk opgezet. Ik verbleef met mijn 2 kinderen van 6 en 8 jaar op deze camping en ze hebben heerlijk in het bos gespeeld. Ook waren er verschillende skelters voor een kleine prijs te huur. Een leuk animatieteam en we konden gratis naar het mooie openlucht zwembad dat naast de camping. Echt een prachtige camping, voor jong en oud. Niet te groot en overdreven, maar gewoon leuk en gezellig, met vriendelijk en gastvrij personeel!

Geweldige mooie camping

Madeleine, 8-9-2017

Een mooie camping, gezellige, vriendelijke mensen. Mooie omgeving

Super

Kiers, 8-9-2017

Mooie camping in een Mooie omgeving

Super mooie camping

Greet Koe, 7-9-2017

Een mooie, gezellige en vriendelijke camping in een mooie omgegeving
    Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer goede Camping waar alles goed geregeld is

Aart Korevaar, 7-9-2017

Fijne ontvangst,goede velden compleet met water tappunt en afvoer

Prima sanitair Goede Wifi

Gaan zeker nog een keer langs

Gereisd met partner in september 2017

Geweldige camping

Ivo, 28-8-2017

Super voor jonge kinderen. We hebben hier weer twee weken gestaan op een plek vlakbij de grote speeltuin. Ideaal zodat onze kleinste van twee ook zelf er naartoe kan lopen en we hem nog kunnen zien. De oudere kinderen vermaken zich prima op de speeltuin, water/zand speeltuin en bos. Het is een mooie camping met ruime plekken waar onze vouwwagen goed kon staan. De animatie is prima voor jonge kinderen, vrijblijvend genoeg Niet heel bijzonder maar voor de jongere kinderen is het leuk genoeg. De af en toe georganiseerde avond activiteiten zijn zeker leuk. Als je wat wilt snacken of een tosti wilt eten tussen de middag is er genoeg te halen. Het vlakbij gelegen zwembad is gratis te bezoeken.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer, en zal het ook bij niemand aanbevelen.

Annemarie, 27-8-2017

De omgeving is prachtig. Het sanitair wordt goed schoongemaakt daar is niets op aan te merken. Maar de kampeerplaats?? vooraf gebeld of dit een grote plaats was, werd door de telefoon bevestigd, maar toen we aankwamen bleek dit zowat de kleinste plaats te wezen op heel de camping. vraag je of er wat geregeld kan worden zeggen ze dat alles volgeboekt is!! nou niet dus. En wordt de schuld in de schoenen van onervaren personeel geschoven.( Naar mijn idee zet je geen onervaren personeel aan de telefoon). Deze plaats was echt een domper op onze vakantie. Gelukkig wel genoten van de omgeving.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Was een leuke camping

Tamara, 20-8-2017

Torentjeshoek daar keken onze kinderen naar uit elk jaar opnieuw. Steeds meer viel ons op. Ligging is mooi maar weinig eetgelegenheden zwembad stuk lopen. En dit jaar was animatie echt om te huilen. Misschien 1 van de vier wist een beetje wat ze deed. Maar ook niet echt want theater etc tijdens een groot evenement waar echt gedronken wordt na aankomst gewoon tussen volwassenen in die dus drinken roken... Zo slecht dat onze kinderen er dit jaar echt niets aan vonden en wij twijfelden om spullen in te pakken

geweldige camping!

Margriet, 24-7-2017

Heel verschillende plaatsen, voor iedereen wat wils. Prachtige ligging. Prima sanitair.

Heerlijk rustig en ruim.

Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Torentjeshoek bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Torentjeshoek in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Torentjeshoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Torentjeshoek scoort een 8.68 uit 10 op basis van 126 reviews.