Uitstekend

3 reviews over BedAndBreakfast De Tuinfluiter in het Nederlands

geweldig !

j.geluk, 13-9-2009

Een aanrader voor iedereen.

Het huis-de inrichting- de voorzieningen; alles is voortreffelijk geregeld. Hele fijne en hartelijke eigenaren. De omgeving is prachtig.

Gereisd met partner in september 2009

geweldig

familie Geluk, 31-7-2009

We hebben het heel goed gehad in de Tuinfluiter. Het waren een paar fijne dagen met zeer gastvrije eigenaren. Het ruime huis is volledig en royaal ingericht. Super schoon en heel gezellig. Leuk tips voor uitstapjes. Prachtige omgeving . Je zit midden in het dorp en hebt een mooi uitzicht over de Brink. Niet zo geschikt voor kleine kinderen, omdat het aan de straat ligt. Wij komen zeker weer ! En bevelen het van harte aan.
Gereisd met partner in augustus 2008

Fantastisch!!!

Elly en Jos, 8-7-2009

Deze B en B is nieuw in Dwingeloo en wij hebben als een van de eerste gasten mogen verblijven in dit geweldige huis. Je vraagt een bed en ontbijt en je krijgt een hele woning tot je beschikking. Wij zijn een en al lof over eigenlijk alles. Het huis is zeer sfeervol ingericht, je hebt een eigen keuken met senseo!, een gezellige en ruime woonkamer met uitzicht over de brink en een prachtige slaapkamer met heerlijke bedden. De gastvrouw en gastheer waren vriendelijk en gastvrij. Veel privacy!! Nieuwe badkamer en toilet en ook nog eens heerlijk geurend, wow!

We konden tijdens dit mooie weer ook nog lekker buitenzitten op ons eigen terras.

Het ontbijt was compleet. Wij hadden eerlijk gezegd niets meer te wensen over!!

Wat een ruimte en service voor deze prijs en op deze lokatie. Wij weten het zeker, volgend jaar komen we weer.

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast De Tuinfluiter in Dwingeloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast De Tuinfluiter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast De Tuinfluiter scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.