Camping De Stal *

De Stal
8,2

31 reviews over Camping De Stal in het Nederlands

Ad en Ria, 2-9-2017

Een goede camping met ruime plaatsen en erg goed onderhouden. Erg gastvrije eigenaar die regelmatig een praatje komt maken. Goed warm water voor de afwas en schoon sanitair . Voor de kinderen zijn er leuke speeltuintjes en vele skelters om rond te toeren. Iedere week een bbq voor de gasten die erg goed verzorgd is en ook erg gezellig. De vissers kunnen ook een hengeltje uitgooien in het kanaal. Iedere morgen kun je vers gebakken broodjes kopen, wel zo makkelijk omdat de supermarkt wel wat ver weg is. Wij hebben het erg leuk gehad en zeker een aanrader. Komen zeker nog eens terug.

Gea en Arjan bedankt voor de gastvrijheid.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige gezellige camping

Frieda Waaijer, 11-8-2017

Prachtige, gezellige camping met zeer vriendelijk echtpaar, ruime plaatsen, eigen water tappunt, schoon sanitair, overdekte fietsenstalling.
Gereisd met partner in juli 2017

Heel goed

Jeanet, 3-8-2016

Gemoedelijke eigenaars; goede ontvangst; grote plekken; niet duur;

net sanitair; iedere dinsdagavond samen eten ; excursie naar een boerderij met

650 koeien; onder de voortent, tegels; voor kinderen veel buiten speelgoed;

grote zandbakken/schommels/karren/fietsen; informatiepunt op de camping.

Alleen is er geen zwembadje; dat moet je zelf meenemen.

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig

Gert, 25-6-2016

Mooie omgeving, en de rust. Goede ontvangst, Drenthe is ook mooi nog een mooie omgeving. Je kunt er nog in alle rust nog fietsen .
Gereisd met partner in juni 2016

komen zeker nog een keer terug fantastisch

elkerbout, 5-11-2015

ik ben met mijn vriendin een week in een luxe boerderij chalet geweest .heerlijk relax heel mooi uitzicht .

camping is ruim opgezet zeer geschikt voor kinderen ik heb wel 18 skelters geteld .iedere morgen verse broodjes worden naar bestelling vers gebakken .komen zeker nog terug.

Super

De Boer, 16-9-2015

Als grootouders met kleinkinderen tussen de 3 en 8 jaar hebben we een heerlijke midweek doorgebracht op deze camping. Het sanitair was prima, de ontvangst was erg hartelijk en vooral de vele skelters waren een groot succes. De speeltoestellen en skelters waren prima onderhouden en veilig dus een echte aanrader om hier met kinderen naar toe te gaan. In de omgeving kun je prachtig wandelen (hond was mee) en fietsen. Het ' melkwegpad' en 'de hoogste berg van Drenthe (VAMbult) ' waren vlakbij de camping en leuk om met de kinderen naar toe te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

fantastisch

h .elkerbout, 23-8-2015

wij zaten in het boerderijchalet met zijn tweeen .

prachtig uit zicht luxe chalet van alle gemakken voorzien

en heerlijk rustig week gehad dit is echt rust en ruimte .

gezellige en huiselijk

slingerland, 17-8-2015

leuke ligging,mooi landelijk uitzicht,echt een plek voor de rust genieter. Het was allemaal goed je kon broodjes bestellen voor de volgende dag dus dat is top
Gereisd met partner in augustus 2015

mooi weekend gehad komen zeker weer terug

h.elkerbout, 29-7-2015

wij zijn met een groep vrienden 9 een weekend in een gedeelte van de boerderij geweest het 11 persoons .

gastvrouw gastvrij en klant vriendelijk .

ruime kamers boven meer ruimte als beneden .beneden voldoende ruimte voor 9 personen .

boerderij is op camping is landelijk gelegen .

wij hadden geen kinderen mee maar het huisje is zeer geschikt voor kinderen .

veel te doen voor kinderen .

er was geen eetgelegenheid op de camping .

Gereisd met vrienden in juli 2015

Een hele leuke camping met kinderen

Michel van Zomeren, 16-5-2015

Bij aan komt werden wij vriendelijke ontvangen en de koffie stond klaar. Wij hebben hier met onze kinderen een leuke vakantie gehad. Leuke speeltuin en mooie camping plaatsen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Stal in Drijber, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Stal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Stal scoort een 8.2 uit 10 op basis van 31 reviews.