Beoordelingen Camping De Stal*

De Stal*
20 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Stal*
Kanaal Oost zijde 19, 9419 TK, Drijber

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Stal* in Drijber, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Stal* zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Stal scoort een 8,0 uit 10, op basis van 20 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Stal* in Drijber, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Stal*, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Stal* de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 39 vakantiefoto's van Camping De Stal* vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Camping De Stal* met andere accommodaties in Drijber.
Even geduld a.u.b.

8,2
8,6
5,6
7,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met jonge kinderen, Juli 2013
"Super vakantie gehad met onze 2 kleine kinderen!"vertalen
J.Goudriaan
8,0

09-10-2013 Camping de stal is een kleine maar o zo gezellige camping.
Bij aankomst stond de koffie al klaar. Regelmatig liep Gea over de camping om te kijken of alles goed was en om even een praatje te maken.
De 2 speeltuintjes waren helemaal het einde, we hebben de kids bijna niet gezien als we op de camping waren want dan zaten ze weer in de speeltuin.
Het is een top camping, met een leuke locatie om te wandelen en te fietsen.
Een aanrader voor gezinnen dei voor niet al te veel geld naar een leuke camping willen!

Met een groep, Mrt. 2013
"Dit is echt een aanrader"vertalen
Ed
8,0

03-04-2013 Wij zijn het paasweekend 2013 met de Caravanclub op deze Camping geweest, wij werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaar van de camping en ging gelijk een kopje koffie maken voor ons, daarna gingen wij de caravan op zijn plek zetten erg ruime plekken, het buiten sanitair was nog afgesloten, dit was heel normaal met vorst met pasen, maar er waren binnen een paar wc en douche, in de omgeving is ook heel wat te zien dus vervelen hoef je je niet, deze mensen van de camping zijn heel erg meegaand en behulpzaam wij gaan er zeer zeker nog eens een keer prive naar toe maar dan niet met een witte pasen hopen op warm weer dus een dikke pluim voor deze familie.

Ed & Meta Nowee

Met oudere kinderen, Mrt. 2013
"Vakantiewoning 11 personen"vertalen
sophia robers
5,0
5,0
1,0
7,0

23-03-2013 De woning is beneden veel te klein voor 11 personen maar was wel schoon.
De invertaris was een bij elkaar gezocht zaakje[ kringloop] wij mochten de oven gebruiken in een ander huisje anders heb je geen vers brood s'morgens want er zitten geen winkels in de buurt je moet er zelf wat van maken er is niets te doen

Met jonge kinderen, 2013
"Heerlijk vertoeven op het platteland!!"vertalen
Guchelaar
8,0

17-03-2013 Wij zijn er vorig jaar een paar dagen geweest en hebben het heel erg leuk gehad!! Erg aardige mensen en veel te zien in de omgeving...een aanrader!!

Met vrienden, Feb. 2013
"Huis voor 11 personen bleek veel te klein"vertalen
Marianne
4,0
4,0
3,0
3,0

15-02-2013 Met twee gezinnen met volwassen kinderen dachten we een gezellig weekend door te brengen in deze accommodatie. Om met zijn allen te kunnen eten moesten we zelf tafels bijhalen die in een aangrenzende ruimte stonden. Daarvoor moest de hele woonkamer worden omgebouwd. De inrichting was gigantisch gedateerd. Er moest een oven aanwezig zijn maar dit bleek niet het geval. De onvriendelijke eigenaresse noemde dit een foutje. We mochten gebruik maken van de oven in de recreatieruimte.
Na een klacht bij reisorganisatie zijn we niets verder gekomen.
Eerste en laatste keer dat we via die organisatie geboekt hebben

Met jonge kinderen, 2012
"Super locatie"vertalen
Knol
9,0

22-12-2012 Camping de Stal is wat ons betreft een aanrader. Wat een gastvrijheid !!
We werden zeer hartelijk ontvangen en konden met vragen altijd terecht. De kinderen konden naar hartelust spelen en er is volop ruimte. We hebben zeker plezier beleefd en genoten van de accomodatie. Heerlijk ruim voor niet al teveel geld, top. Komen graag nog eens terug !!

Met een groep, Dec. 2012
"Ons onthaastingsplekje"vertalen
Fam.van Wees
9,0

19-01-2013 Aan een zeer natuurrijk en natuurlijk begroeid oud kanaal in Drente ligt de camping de Stal,Wandelen langs de andere zijde van het kanaal was voor ons een echte aanrader wat een stuk pure natuur!
Bij aankomst stond de koffie klaar!
Onze vakantiewoning bood een zeer verzorgde indruk,schoon,hygienisch,en volledig ingericht en netjes onderhouden. De Boerderij word omringd door weilanden en boomhagen zo ver je kijkt!
Voor fietsers een prachtige lokatie .Vele mooie fiets route"s,mooie Drentse plaatsjes,Natuur en vooral gezelligheid!
Na een dagje uit kom je terug in een heerlijk gemoedelijk sfeertje!
Iedereen helpt elkaar en Arjan en Gea staan dag en nacht voor je klaar!!
Arjan heeft ook een rondleiding geregeld op de boederij met 600 koeien.
Wat een beleving.
Onze vakantie was heerlijk ontspannen mede door de geweldige inzet van Camping de Stal !

Met oudere kinderen, Aug. 2012
"Kindvriendelijke en gemoedelijke camping!!!"vertalen
tessa75
9,0

19-08-2012 Heerlijk rustige camping waar je zeker met je kinderen een heerlijke vakantie kunt beleven. Zelfs onze kids (14, 11 en 8 jaar) hebben zich er zeer vermaakt!! Mooie grote ruime plaatsen, wekelijkse zeer gezellige bbq en regelmatig schoongemaakt sanitair doet het helemaal goed!! Ook de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en in voor een praatje. Al met al een heerlijke 2 weken vakantie gevierd op Camping "de stal" !!
Groetjes Familie Visser.

Met partner, Juli 2012
"Fantastische plek"vertalen
ina smit
9,0

31-08-2012 Het is een heel mooie camping, zeer ruime plekken,waterpunt bij de caravan,speeltoestel in het midden van het veld.
De omgeving is heel mooi, er zijn diverse wandel- en feitsroutes.
Ze hebben een recreatieruimte,skelters voor de kinderen en 1 keer per week een barbecue. Er is viswater bij de camping plus een steiger.
Wij hebben meegedaan aan de barbecue wat echt heel gezellig was.
Toen nog een rondleiding door de koeienstal met Andre van Vliet. Wij hebben het er erg naar onze zin gehad.
De douche,wc was zeer netjes, er stond ook een wasmachine.
Gratis WIFI. Andre en Gerda zijn zeer vriendelijk.
Wij gaan er vast nog een keer naartoe.
groetjes Harm,Ina en Cleo

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Mooie camping zeker met jonge kinderen"vertalen
Freddy Hollander
8,0

06-08-2012 Mooie camping zeker met jonge kinderen, 2e jaar nu en weer naar ons zin. Toiletgebouwen worden meerdere keren per dag schoongemaakt en ze zijn zeer behulpzaam, in overleg is alles mogelijk.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?