Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck****

Hogenboom Landgoed 't Wildryck****
126 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck****
Groningerweg 13, 7981 LA, Dieverbrug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** in Dieverbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck scoort een 8,7 uit 10, op basis van 126 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** in Dieverbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 128 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** met andere accommodaties in Dieverbrug.
Even geduld a.u.b.

9,2
8,5
7,7
7,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juni 2014
"Heerlijk weekend gehad!"vertalen
Corine
8,0

01-07-2014 Mooi park, ruim opgezet en rustig maar wel gezellig. We hadden een landhuis A4 plus geboekt. En mooi en ruim huis. Ook buiten prima vertoeven en alle benodigdheden waren aanwezig.
Kinderen hebben zich heel goed vermaakt in de speeltuin (met springkussen) en het zwembad. Personeel was vriendelijk. Restaurant en snackbar zijn prima. Enige 'minpuntje' restaurant was pas vanaf 14 uur open, waardoor je niet lekker 's ochtends een bakje koffie kon drinken terwijl de kinderen in de speeltuin spelen.
Verder echt een aanrader! Ook de omgeving is leuk met veel mogelijke uitstapjes.

met partner, Juni 2014
"Een prachtig huis zonde van de tuin"vertalen
J Hagens
9,0

30-06-2014 Een prachtig huis met alles er op en aan Top. Zonde van de tuin die heeft een snoei beurt nodig je moet nu heel de dag lampen aan maar we komen vast een keer terug Toppie. Groetjes Frans Jacqueline Hagens

met partner, Juni 2014
"Heel mooi"vertalen
Fam Tijmes
9,0

16-06-2014 Wij hadden een weekend geboekt, en we hadden huis nr 129.Een prachtige woning aan de bosrand, mooi ingericht , echter waarom geen toilet op verdieping , maakt deze prachtige woning helemaal af. Het park is lekker rustig en bij het restaurant is het erg leuk met kleine kinderen op het springkussen Fietsen kan hier geweldig goede fietspaden .Het personeel was erg vriendelijk, kortom wij hebben een fijn weekend gehad en komen graag nog eens terug.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Hogenboom Landgoed '...

met partner, 2014
"Fantastische camping met privé sanitair!!!"vertalen
Carla
8,0

02-06-2014 Wij hebben weer op de camping van 't wildryck gestaan, wat een fantastische plek,
Iedere plek heeft zijn privé unit met eigen sanitair, zelfs in de winter is het heerlijk vertoeven want een groot aantal units heeft zelfs vloerverwarming.
Wat een luxe voor een zeer schappelijke prijs. 's morgens word je gewekt door de vogels en met een beetje geluk zie je zelf een ree over de camping lopen. Vanaf de camping kun je heerlijk fietsen en wandelen, echt een aanrader!

met oudere kinderen, Mei 2014
"Prachtig park"vertalen
Ilse Van De Bunt
8,0

02-06-2014 Twee keer gekampeerd. Ruime plaatsen en prachtig gelegen. Privé sanitair bij de kampeerplaats, erg fijn.
Hiervoor ook drie keer in een bugalow verbleven. Erg mooie huisjes, ook prachtig gelegen en gezellig ingericht. Kortom een mooi park!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Leuke camping, het eigen sanitair is fantastisch"vertalen
mathieuvw
8,0

12-06-2014 Wij stonden hier in de meivakantie en het was superrustig. De voorzieningen hadden we dus haast voor onszelf en dat was fantastisch. Het zwembadje is prima en het speeltuintje naast het centrumgebouw erg leuk voor kleine kinderen. Vooral het eigen sanitair naast de tent (voorzien van vloerverwarming zodat alles snel droogt) was een ongekende luxe. Wij komen nog zeker eens terug.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Mooi groen, direct in natuurgebied"vertalen
fam. Neels
8,0

10-06-2014 Heerlijk rustig park, veel ruimte. Mooie huizen.
fiets en wandelroutes vanaf het park direct in nationale parken. Vooral de hei en het bos bij Dwingelderveld zijn prachtig.
Vriendelijke medewerkers.

met partner, Mei 2014
"Nooit meer"vertalen
anja
5,0
3,0
4,0
4,0

22-05-2014 ondanks prachtige ligging huisje 95 vreselijke vakantie gehad.
eerste week elke avond grote rode kevers vangen voordat we naar bed konden. ondanks dichte ramen, deuren en horren. reactie parkreceptie: we zitten in een bos!? . Deze keverplaag kwam oi niet van buiten.
huisje slecht schoon gemaakt. Vieze snijplanken, magnetron en broodtrommel niet schoon gemaakt. bestek met dik aangekoekte etensresten in besteklade enz.
eetkamerstoelen,fauteuiltjes en 3-zitsbank hopeloos versleten: zaten geen van alle nog comfortabel en zouden allemaal vervangen moeten worden. Heel jammer dat verhuurders zo slecht letten op kwaliteit van zitmeubels.
Heel jammer , want het park was verder heerlijk rustig.

Mrt. 2014
"Zeker nog één keer terugkomen!"vertalen
Fabien
10,0

25-03-2014 In het begin twijfels gehad want was bang voor park van ketens achtige gebeuren maar dit was gelijk weg zodra de deur van het huisje (nr.84) open ging. Wat is dat prachtig! Alles erop en eraan! Sauna, houtkacheltje, Vaatwasser.
Als de eigenaren van dit huisje het lezen: Fan-tas-tisch!

met partner, Feb. 2014
"Mooi park, maar soms klantonvriendelijk"vertalen
gunterman
3,0
6,0

15-02-2014 Mooie camping met fraai sanitair. Wel 'vreemde' kosten:
-inspectiekosten sanitair bij vertrek. Kosten € 5. Wel betaald, niemand gezien;
-reserveringskosten volgens prijslijst van 15,-. Deze kosten moeten altijd worden betaald, ook bij niet reserveren;
-wintertoeslag elektra € 1,-. Doe dit gewoon bij de dagprijs. Dan voel je je minder voor de gek gehouden;
-toeristenbelasting worden hier parklasten genoemd. De enige reden die ik hiervoor kan bedenken is om gezeur van gasten te voorkomen;
-bij 1 dag eerder vertrek (met caravan) door overmacht (windkracht 9, KNMI code geel) krijg je geen restitutie van dagprijs. Daar kan ik begrip voor opbrengen tijdens drukte, maar niet in de winter als er slechts 3 plekken bezet zijn. Dit vind ik dus echt kinderachtig !

Aanbeveling voor 't Wildryck:
Stel een eenduidige prijslijst op en probeer je gasten niet voor de gek te houden. En mocht iemand gegronde redenen hebben om in het laagseizoen eerder te moeten vertrekken, stel je dan niet zo star op !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?