Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck ****

Hogenboom Landgoed 't Wildryck
8,7

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hogenboom Landgoed 't Wildryck bij:

278 reviews over Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck in het Nederlands

Prachtig park met prachtige huizen

Fam. Langhorst, 19-9-2017
  • Onderkomen10

Het is een mooi schoon park met prachtige woningen. Heel goed restaurant met normale prijzen. Wij zaten in huisje 22 wat een heerlijke tuin rondom het huis heeft. Het was een zeer gezellige woning met vaatwasser, wasmachine, magnetron en heel veel inventaris. Het park ligt in een schitterende omgeving aan het DrentFrieschewold en 5 km van Dwingeloo.Een geweldige omgeving om te fietsen en te wandelen. Broodjesservice was perfect ! Helaas werkte het weer bij ons niet mee maar wij komen hier zeker nog een keer terug !
Gereisd met partner in september 2017

Campingplaatsen kleiner dan vermeld op de site

Martin en Christa, 31-8-2017
  • Activiteiten8

De plaatsen zijn nogal verschillend van grootte en bij een grote caravan kom je al gauw voor een andere caravan of tent te staan wat veel problemen geeft bij medekampeerders wat betreft het uitzicht wat dan wordt belemmerd.Jammer dat de site een verkeerd beeld geeft van de afmetingen van de plaatsen want aan 100 m2 kom je zeker niet en ze zijn afgezet met tegels zodat je binnen deze tegels je kampeermiddel en auto moet zetten maar dit zorg voor problemen omdat je de auto niet goed kwijt kan. Sanitair is prima en heerlijk warm op koude dagen. Fijn dat er een afgescheiden gedeelte zit om te douchen zodat de schade, van alles nat, nog enig sinds beperkt blijft.Ook vervelend dat wanneer je 's avonds wil douchen er maar 1 sensor in de doucheruimte zit en je in het donker moet douchen dit geldt vooral in het voor-en naseizoen wanneer de avonden al korter worden. Erg overdreven om 3 kampeeregelementen te krijgen te weten, 1 in de infomap,1 in de map met allerlei informatie voor de kampeerder en 1 in de toiletruimte. Omgeving mooi en park is keurig en schoon, personeel behulpzaam en vriendelijk.
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig! Rust

Thea, 25-8-2017
  • Onderkomen9

Wildrijck is een mooi schoon park. Mooie verzorgde huisjes. We hebben geen gebruik gemaakt van de activiteiten maar het zag er altijd gezellig uit. Vriendelijke mensen aan de receptie.

Het is ook een rustig park en dat in het hoogseizoen!

Het enige wat we misten bij het "schoonmaakpakketje" is wat schoonmaakmiddel om bv het toilet tussendoor even schoon te maken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Super camping voor kleine kinderen.

Sabine, 18-8-2017
  • Onderkomen8

Ons reisgezelschap bestond uit gezin met 3 kinderen in de leeftijd van 6, 11 en 12 jaar.

Het park is sinds 2 jaar overgenomen en je merkt dat er veel veranderd wordt in het park. Er wordt hard gewerkt.

In overleg is hier heel veel mogelijk.

Wij hadden een vouwwagen bij ons en een bijzettentje. Dit werd een beetje krap op de plek. Even naar de receptie gelopen daar was net iemand van de technische dienst. Hij liep met mij mee, kort even op de plek gekeken en het tentje mocht er nog bij staan.

Onze oudste dochter was jarig en werd 13 jaar. Toen de directie hier iets over hoorde vroegen ze of ze hier iets voor ons in konden betekenen.

We hebben heerlijke, door de kok gemaakte, monchoutaart besteld en gegeten.

Het leuke was dat het animatieteam de taart kwam brengen met 'vuurwerk' er op. Ook de eigenaresse kwam samen met haar man om te feliciteren.

Wij hadden natuurlijk niet echt ruimte in onze koelkast en we mochten de taart in de koeling zetten in het restaurant. En de rest van de taart ophalen wanneer het ons uit kwam.

Het is echt een vakantiepark voor jonge kinderen. Dus tot ongeveer 12 jaar.

Het animatieteam heeft 4 keer per dag iets voor de kinderen te doen.

Ze zijn ook erg enthousiast!

Het park ligt erg mooi in het bos en in de omgeving is genoeg te doen.

Het zwembad is klein, maar wel keurig netjes.

We voelden ons gelijk welkom, want bij binnenkomst kregen wij een bon om koffie/thee te drinken in het restaurant. Voor de kinderen was er ranja.

En we kregen er een plak cake bij. Erg leuk geregeld!!!

Kortom wij hebben een super leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig!

Marcel en Els, 29-5-2017
  • Onderkomen10

Heerlijke vakantiewoning met veel ruimte rondom. Direct gelegen aan het Drents-Friese woud, je loopt zo het bos in. Restaurant is in één woord geweldig, het eten is uitstekend, het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, niets is te veel. Aanrader!
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk en sfeervol verblijf

Henna, 21-5-2017
  • Onderkomen10

Wat een heerlijke midweek weg was dit! Prachtige ligging, veel privacy rondom het huisje, sfeervolle inrichting, basic maar prima parkfaciliteiten, vriendelijk en behulpzame receptiemedewerkers en een heerlijke omgeving. Zeker een aanrader
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Heerlijk

Vita, 27-3-2017
  • Onderkomen10

Rustig park in de maand maart, fijn ruim huis, alles vlakbij voor een boswandeling, kortom prima.
Gereisd met partner in maart 2017

Een prookjesachtig park door de gevallen sneeuw

Ans Laan, 4-3-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een bospark met schitterende landhuisjes, heel ruim opgezet, byzonder vriendelijk personeel, het restaurant is vernieuwd, wij hebben heerlijk gegeten, onze complimenten aan de kok.

Het zwembad is van 9 tot 10 uur gereserveerd voor de iets oudere zwemmers.

Er is veel voor de kinderen te doen, als het regent kunnen zij terecht op de speelzolder, echt fantastisch.

Beslist een aanrader.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Heerlijk ontspannen

A, 9-1-2017
  • Onderkomen9

Mooi kleinschalig park. Overzichtelijk voor de kinderen.

Prima zwembad en horecavoorzieningen.

Erg vriendelijke bediening in de bar en het restaurant.

Broodjesservice aanwezig. Enig nadeel daarvan dat de broodjes aan de deur worden gehangen, je de deur open doet, de broodjes over de grond vliegen.

Net, groot en schoon huisje

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

huis no.71 is een comfortabel en compleet huis

gmw, 7-1-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

een ietwat gedateerd maar toch een gezellig park. Het is geen park met veel speelmogelijkheden voor kinderen zoals waterglijbanen etc.
Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck in Dieverbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck scoort een 8.74 uit 10 op basis van 278 reviews.