Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck****

Hogenboom Landgoed 't Wildryck****
118 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck****
Groningerweg 13, 7981 LA, Dieverbrug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** in Dieverbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck scoort een 8,7 uit 10, op basis van 118 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** in Dieverbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 121 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** met andere accommodaties in Dieverbrug.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,5
7,1
6,0
Toon score en beoordelingen van:
Mrt. 2014
"Zeker nog één keer terugkomen!"vertalen
Fabien
10,0

25-3-2014 In het begin twijfels gehad want was bang voor park van ketens achtige gebeuren maar dit was gelijk weg zodra de deur van het huisje (nr.84) open ging. Wat is dat prachtig! Alles erop en eraan! Sauna, houtkacheltje, Vaatwasser.
Als de eigenaren van dit huisje het lezen: Fan-tas-tisch!

met partner, Feb. 2014
"Mooi park, maar soms klantonvriendelijk"vertalen
gunterman
3,0

15-2-2014 Mooie camping met fraai sanitair. Wel 'vreemde' kosten:
-inspectiekosten sanitair bij vertrek. Kosten € 5. Wel betaald, niemand gezien;
-reserveringskosten volgens prijslijst van 15,-. Deze kosten moeten altijd worden betaald, ook bij niet reserveren;
-wintertoeslag elektra € 1,-. Doe dit gewoon bij de dagprijs. Dan voel je je minder voor de gek gehouden;
-toeristenbelasting worden hier parklasten genoemd. De enige reden die ik hiervoor kan bedenken is om gezeur van gasten te voorkomen;
-bij 1 dag eerder vertrek (met caravan) door overmacht (windkracht 9, KNMI code geel) krijg je geen restitutie van dagprijs. Daar kan ik begrip voor opbrengen tijdens drukte, maar niet in de winter als er slechts 3 plekken bezet zijn. Dit vind ik dus echt kinderachtig !

Aanbeveling voor 't Wildryck:
Stel een eenduidige prijslijst op en probeer je gasten niet voor de gek te houden. En mocht iemand gegronde redenen hebben om in het laagseizoen eerder te moeten vertrekken, stel je dan niet zo star op !

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie camping!"vertalen
Laura
7,0

11-8-2013 We hebben een hele leuke week gehad en daarom nog 3 dagen extra bijgeboekt. De ligging van de camping is perfect, je kunt alles bereiken per fiets.
Wij waren met een klein kindje (9maand) waar we graag mee zwemmen. Helaas was het zwemwater erg koud! Binnen 5 minuten zat onze dochter te bibberen van de kou.
Ideaal zijn de prive sanitair bij elke kampeerplaats!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Hogenboom Landgoed '...

alleenreizend, Juli 2013
"Prachtig park"vertalen
Jeroen
9,0

8-7-2013 Mooie huisje (nr 104) met een gezelige inrichting. De tuin achter het huisje is prachtig aangelegd. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een rustige omgeving.

met partner, Juni 2013
"Mooi park"vertalen
van der weerd
9,0

28-6-2013 hebben midweek doorgebracht in bungalownummer 85. deze bungalow heeft zeer mooie ligging met veel ruimte rondom. interieur doet erg gezellig aan. goed schoon.
park is op zich wel erg stil; veel onbezette bungalows. op het park zelf weinig te doen voor grotere kinderen.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Heerlijk"vertalen
Linda
8,0

10-6-2013 Wij hebben gebruik gemaakt van een weekend proefkamperen in Drenthe. 't Wildrijck bood naast een kampeerplek ook nog een dag fietsenhuur, een wandeling met boswachter Arie en een pannenkoek aan.
Het is een schitterend gelegen camping en ik zou een 10 gegeven hebben als onze laan niet naast een weg had gelegen. Je viel in slaap met het geluid van voorbij razende auto's.
Maar verder was het uitstekend: we mochten een pannenkoek kiezen van de uitgebreide kaart, we hadden een douche met toilet bij onze plek, tussen de auto's door hebben we genoten van het gezang van duizenden vogeltjes en Arie heeft ons veel geleerd van de natuur in Drenthe.
Met de fiets hebben we een paar brinkdorpen bezocht en een heerlijk ijsje gegeten in Diever.
Het personeel is erg vriendelijk en omdat onze plaatsen niet direct weer verhuurd waren, konden we zondag zolang blijven als we nodig hadden ipv 12 uur vertrekken.
Een absolute aanrader, maar vraag een plek verder van de weg af.

met jonge kinderen, Mei 2013
"Prachtige omgeving in een super mooi huisje"vertalen
doennnn
7,0

31-5-2013 super leuk kleinschalig familiepark. Voor kleine kindjes geweldig, de rust en Plopsaland in de buurt is top. het zwembad is wat oud en echt voor kleine kinderen. het huisje was echt super alles wat je kon bedenken zat er in. tuin helemaal mooi en je hoorde alleen vogeltjes. fietsen is super. het enige minpuntje vonden wij is dat heel veel restaurantjes smiddags doordeweeks niet open waren dat was wel jammer. Voor de rest hebben we het super leuk gehad en zou ik dit park zkr aanraden. personeel is ook zeer gastvrij en heel aardig.

met partner, Mei 2013
"Helaas de laatste keer."vertalen
Mark
4,0
4,0
3,0

24-6-2013 Vorig jaar op deze camping gestaan. Ik vind het eigen sanitair erg prettig. Dus,dit jaar weer! Echter de voorwaarden zijn aangepast, en niet opnieuw gelezen voordat we akkoord ging. Tja, dom van ons! Er waren dit jaar beperking gesteld aan de maten van de caravan/tent/camper/etc. Dit omdat vorig jaar de uitbouwen van voortenten/luifels/bijzet tentjes uit de hand liep. Dus jaar is nu daardoor de regel dat je alleen een voortent OF een luifel mag. Wij hebben geen grote caravan of voortent. Dit betekend voor ons dat bij slecht weer ons leefruimte zeer beperkt is. Voor de mensen die op deze camping willen staan: zorg dat je kamper, tent of caravan NIET langer/breder is dan 5 meter. Zorg voor een hele grote (diepe) voortent OF luifel. En neem eventueel een bijzettentje mee die niet groter is dan 4 vierkante meter. Hou je je niet aan deze regels dan mag je het weer afbreken. Dit is geen grapje! Val je binnen deze voorwaarden dan is dit een leuke camping. Anders kun je beter verder zoeken.

"Geweldige plek, super camping"vertalen
Mike
9,0

22-5-2013 Geweldig park netjes en ruim opgezet. Wij verbleven op de camping op een campingplek van 100m2 met eigen sanitair inclusief vloerverwarming. Een ruime opgezette sanitairunit direct naast je plek. Op deze camping heeft iedere plek prive sanitair, verwarmd of niet verwarmd. De verwarmde sanitairgebouwen zijn iets ruimer van opzet. De camping heeft 60 plekken waarvan er 30 gelegen zijn aan twee veldjes voor aan op de camping en de anderee 30 plekken zijn gelegen aan laantjes in het bos. Verder verwijderd van de centrale voorzieningen. Ook de bungalows/villa's op het park zijn keurig ruim van opzet en schoon. Centrale voorzieningen zijn goed. Winkel heeft een minimaal assortiment. Verder is het terrein ingericht voor rustzoekers, 50+ plusser en mensen met kinderen tot 8-9 jaar. Geen groots vertier. Overal op het park zijn kleine speeltuinjes terug te vinden. Verder ligt je aan de rand van het natuurpakr Drents-friese wold, waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen. .

"Mooi gelegen, heerlijk rustig"vertalen
anoniem
8,0

17-5-2013 Wij zijn met hemelvaart naar dit park geweest. Fijn huisje (112) met wasmachine, droger(!) en vloerverwarming. Wel een beetje hokkerig van indeling. Er lagen allemaal leuke tijdschriften en folders over uitjes in de omgeving. Je hoort alleen vogels, zo heerlijk rustig. We werden ontvangen met koffie en huisgemaakte cake. Deze Drentse gastvrijheid/gemoedelijkheid konden wij wel waarderen! Winkel is heel minimaal. Speelzolder kan wel een opknapbeurt gebruiken. Maar onze kinderen (6, 4 en 11mnd) hebben zich prima vermaakt. Er is een leuke speeltuin en we zijn 2 ochtenden naar het zwembad geweest en het was er nooit druk (wel fris water).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?