Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck****

Hogenboom Landgoed 't Wildryck****
135 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck****
Groningerweg 13, 7981 LA, Dieverbrug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** in Dieverbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck scoort een 8,7 uit 10, op basis van 135 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** in Dieverbrug, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 138 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Landgoed 't Wildryck**** met andere accommodaties in Dieverbrug.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,6
8,6
7,3
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Voor ons geen tweede keer.."vertalen
Tanja
3,0

28-10-2014 Laat ik eerst zeggen dat vriendelijkheid voorop staat bij dit park. Vijf dagen voor onze aankomst kregen we een mail i.v.m wegwerkzaamheden op de route naar het park. We konden de omleidingsborden volgen, maar wij kregen een alternatieve route gemaild, wat aanzienlijk scheelde in reistijd. Dat is echt top. Maar het park viel ons tegen. Weinig te doen voor kinderen, en ons huisje was echt ronduit smerig. Omdat wij via een actie hebben geboekt, konden we geen voorkeur aangeven. We kwamen helaas in een rokers - en huisdiervriendelijk huisje terecht. Bah bah bah!!! OVERAL lagen hondeharen! En wat een stank zeg. Daarnaast ook veel stof en spinnenwebben. Nadat we na aankomst een klacht hebben ingediend zijn ze nog een keer langs gekomen om te dweilen. Heeft helaas weinig geholpen.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Prachtig gelegen park met zeer comfortabel huisje"vertalen
myrza
8,0

25-10-2014 Een heerlijke midweek gehad op dit rustige, ruime park. Middenin het bos, goed onderhouden ruim opgezet. Zeer comfortabel landhuis met bedstee (groot succes voor onze dochter). Alles was aanwezig in en om het huisje. Faciliteiten op het park ook prima, heerlijk gegeten in het pannenkoekenhuis. Wij waren zeker aangenaam verrast en gaan bast nog eens terug!!!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijk park, mooie omgeving"vertalen
Fam. Ravenhorst
9,0

27-08-2014 Dit park is heel mooi gelegen aan de Drentse kant het Drents Friese woud. Mooie landhuisjes die goed en volledig zijn ingericht. Service is perfect, personeel vriendelijk en de omgeving heel mooi en heel groen..... Voor hondenliefhebbers, onze 2 honden konden zonder probleem mee. Leuke kleine plaatsjes, bijv. Diever of Dieverbrug, maar ook Dwingeloo met diverse winkels waaronder een mooie AH en een Aldi, maar ook restaurantjes e.d. en prachtig gelegen in een mooie natuurlijke omgeving. Je kunt er ook prima fietsen. Pretparken e.d. voor de kleintjes onder ons is alles binnen 45 minuten bereikbaar, bijv. Dierenpark Emmen, Plopsaland Coevorden, Speelstad Oranje (is maar 15 km) maar ook Kabouterland in Exloo.(aanrader, heel leuk!) Leuk winkelen voor de dames in Assen en Hoogeveen.

Met jonge kinderen, 2014
"Compleet relaxen"vertalen
Ellen Bloem

30-07-2014 Met 2 kleine kinderen een weekje 't Wildryck geboekt. Geen idee
wat te verwachten. Bij aankomst absoluut verrast. De eigenaren,
(huisje 46) hebben er echt werk van gemaakt. De kids waren direct
verkocht. Een heel leuk kinderhoekje met allerlei verrassingen.
Speelgoedkisten met verborgen schatten. Wij troffen het want er
was zelfs een hut in de grote bostuin gebouwd waar onze
kinderen zich heel erg in hebben vermaakt. Het huisje was
knus, gezellig en smaakvol ingericht..Bovendien schoon! Echt een aanrader. Mochten
wij nog een keer afreizen naar Drenthe, dan proberen we hetzelfde
huisje te boeken. Kids blij, wij blij!!

Met partner, Juli 2014
"Fantastische plek"vertalen
Ineke van Munster
8,0

04-08-2014 Landgoed t Wildryck is een fijn vakantie park voor wie rust wil, fietsen, wandelen en dan in een fijn huis wil verblijven!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Park heeft onze verwachtingen niet waar gemaakt"vertalen
Bieze
7,0

03-08-2014 Afgelopen week hebben wij doorgebracht op Wildryck en eerlijk gezegd zijn wij een beetje teleurgesteld over het park. Na afgelopen jaar naar Land van Bartje te zijn geweest, hadden wij op basis van andere recensies verwacht een soortgelijk "kind vriendelijk" park aan te treffen.

Bij aankomst troffen wij een huisje aan wat niet helemaal schoon was (urinelucht toilet, doucheruimte vies), ook de glazen tafel waar de hoekbescherming vanaf was en het missen van een kinderstoeltje was een grote tegenvaller.

Pluspunt, servicemonteur kwam direct
Minpunt, voor een Ikea kinderstoeltje werd € 30,- voor een week gevraagd (staat bij landal standaard in iedere bungalow).

Op de wegen over het park wordt hard gereden (nergens drempels o.i.d.), en alleen bij de ingang was er een speeltuintje. Ja, er was een kinderwei ( met 4 geiten)

Omgeving is prachtig, wat een rust en een mooi bos.

Kindvriendelijk was het park in onze ogen niet, wellicht door onze eerdere ervaringen zijn we wat verwend geraakt.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima plek op mooie locatie"vertalen
zeelenberg_iris
8,0

26-07-2014 Wij verbleven in Hertenspoor 1. De huisjes liggen ruim uit elkaar, daardoor veel privacy. Huis is ook ruim van binnen maar wel gedateerd, redelijk schoon met (te)zachte bedden. Voor kleine kinderen een fijne plek, entertainment is heerlijk kneuterig, kids vinden het prachtig!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Zeer rustig park met schitterend huisje"vertalen
jan willem

12-08-2014 het park :
rustig park met een zeer mooie omgeving om te fietsen
het park is geschikt voor jonge kinderen,oudere kinderen is er minder voor te doen.hetpark heefteen snackbar en restaurant.

Het Huisje nr. 94 :
Huisje nummer 94 is zeer compleet ingericht met een vaatwasser, wasmachine, en wasdroger.. Het huisje heeft een lekker zitje aan de achter en zijkant. 2 slaapkamers boven en een overloopmet een bedstee en een aparte wc boven. beneden een badkamer met ligbad woonkamer open keuken met eettafel en een opkamer met een apart zitje.

Met jonge kinderen, Juni 2014
"Heerlijk weekend gehad!"vertalen
Corine
8,0

01-07-2014 Mooi park, ruim opgezet en rustig maar wel gezellig. We hadden een landhuis A4 plus geboekt. En mooi en ruim huis. Ook buiten prima vertoeven en alle benodigdheden waren aanwezig.
Kinderen hebben zich heel goed vermaakt in de speeltuin (met springkussen) en het zwembad. Personeel was vriendelijk. Restaurant en snackbar zijn prima. Enige 'minpuntje' restaurant was pas vanaf 14 uur open, waardoor je niet lekker 's ochtends een bakje koffie kon drinken terwijl de kinderen in de speeltuin spelen.
Verder echt een aanrader! Ook de omgeving is leuk met veel mogelijke uitstapjes.

Met partner, Juni 2014
"Een prachtig huis zonde van de tuin"vertalen
J Hagens
9,0

30-06-2014 Een prachtig huis met alles er op en aan Top. Zonde van de tuin die heeft een snoei beurt nodig je moet nu heel de dag lampen aan maar we komen vast een keer terug Toppie. Groetjes Frans Jacqueline Hagens

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?