7,9

50 reviews over Camping Wittelterbrug in het Nederlands

Heerlijk ontspannen op een gemoedelijke camping

Leo en Tilly, 20-6-2017

Rustige camping met centrale ligging met de mogelijkheid naar veschillende gebieden te fietsen.

Daarnaast is het goed vertoeven in het zwembad met een aangename water temparatuur.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastische vakantie

Fam. Woude, 4-1-2017

Nette sanitaire. Kindvriendelijk. Mooie ruime plekken. Wij hebben een voorseizoensplaats en zijn zeer tevreden. De prijs kwaliteit is erg goed. Komen zeker terug
Gereisd familie in januari 2017

Prima camping, vervelende eigenaren

Jhm Schonewille, 31-10-2016

Prima voorzieningen, eigenaren hebben er alleen niet echt veel zin meer in. Kantine erg weinig open, ruzie onder personeel, eigenaren tonen geen leiderschap en zijn amper te zien op de camping.
Gereisd familie in januari 2014

Gemiddeld

Jeroen, 21-8-2016

Prima sanitaire voorzieningen, zwembad valt wat tegen. Animatie is goed echter de laatste 2 weken van de schoolvakanties is er geen animatie meer en is de kantine beperkt geopend, vreemd omdat men nog midden in het seizoen zit. Camping is op zich rustig echter wordt er niet echt opgetreden tegen geluidsoverlast vanuit de kantine.
Gereisd familie in augustus 2016

prachtig

s.metz, 27-7-2016

alles even goed absolute aanrader met prima zwembad
Gereisd met partner in juli 2016

Voor herhaling vatbaar.

Familie Bouwmeester, 18-7-2016

Bij aankomst uitgebreide toeristische info gekregen van de eigenaar. Heerlijk ruime plaatsen met water en afvoer. En door het Acsi tarief ook nog heel voordelig kamperen.
Gereisd met partner in juli 2016

Leuke familiecamping

Leonie, 17-6-2016

Ondanks al de regen hebben wij ons prima vermaakt. Het peuterbad was echt ideaal (40cm diep), door de vinyloverkapping was het warm binnen en heeft mijn zoontje daar lekker kunnen spelen ondanks de stromende regen. Eigenaar is aardig, de speeltuin prima en de plekken lekker groot. In het voorseizoen ook erg voordelig qua prijs.
Gereisd familie in juni 2016

Aardig personeel

Gereisd familie in augustus 2015

heel leuk

van Dijk, 23-1-2016

Camping waar veel te doen is. Zelfs onze zoon van 14 heeft zich goed vermaakt. Viswater direct naast de camping. Ook een gedeelte waar honden in het water kunnen. De omgeving van de camping is niet heel interessant, maar Drenthe is verder een prachtige provincie. Camping vonden wij wel wat duur.
Gereisd familie in juli 2015

wij Friezen voelden we ons hier minder thuis.

Koosje, 23-7-2015

Aardige beheerders , die ervoor opgeleid zijn om goed met mensen om te gaan en eventuele irritaties van oververhitte gasten te sussen. Zwembad was kleiner dan gedacht maar wel veilig apart diep bad met hekje ervoor. Toen wij ervoor waren zaten er veel Randstedelingen dat was wat minder ons slag volk. De goeien te na natuurlijk.
Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wittelterbrug in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wittelterbrug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wittelterbrug scoort een 7.86 uit 10 op basis van 50 reviews.