Camping Wittelterbrug ***

Camping Wittelterbrug
Wittelterbrug
7,5

55 reviews over Camping Wittelterbrug in het Nederlands

fijne camping met netjes en schoon sanitair

fk, 20-8-2017

Voor mijn dochter van 7 was de animatie erg leuk. Ook hebben de kinderen erg fijn gespeeld in het zwembad. Jammer dat het wat rustig was op de camping maar ik denk dat dat door het weer kwam. We hebben een fijne week gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Beetje dubbel

Esther, 7-8-2017

We hebben een dubbel gevoel over onze vakantie. De omgeving is mooi. De camping is echt heel erg rustig. De animatie is alleen in het hoogseizoen van het Noorden, dus we hebben bijna geen animatie gehad. Toen ze er wel waren, waren het twee jonge kinderen die erg hun best deden, maar het was het net niet. Het zwembad was niet goed, zat te weinig chloor in en de ph waarde was te hoog. Ook was het aan de koude kant.

De camping was wel schoon en onze plek was ruim.

De vaste gasten waren dominant aanwezig, dat was niet altijd positief.

Dus al met al niet echt positief helaas. Wij betaalden het volle pond, terwijl de mensen die het via vakantieveiling hadden geregeld, dezelfde minder leuke vakantie hadden, maar ook erg weinig hadden betaald. Dat was wel wrang.

Oh ja... warm water moet met een sleutel, ook voor de afwas moest je betalen.

Leuke camping in Nederland

Joyce, 5-8-2017

Leuke camping met jonge kinderen. Ruime en zonnige plek. Animatie team was voor de kids een succes. Het zwembad was aan de koude kant.

Fantastische camping

Marit wester, 2-8-2017

Leuk voor kinderen en een schoon sanitair ook is het zwembad lekker warm. ik heb het er zeker leuk gehad
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Ga nooit naar deze camping.

De haas, 27-7-2017

Waar moet ik beginnen.

Volgens de eigenaar die honds brutaal is tegen zijn gasten. Zou de camping vol zijn. Met veel gezinnen met kinderen. Is niet waar gemiddelde leeftijd. Is 70+.

Zwembad zou min 25 graden zijn. Water is zo koud dat mijn kids na 10 min met blauwe monden uit het water komen.

Vervolgens hebben ze een camping knecht die net zo brutaal is tegen de gasten. Geen tand in zijn mond heeft en ontzettend stinkt uit zijn mond.

Hij gaat om 17:30 het gras maaien als wij aan ons eten zitten.

Verder is erg voor de kids maar weinig te doen het animatie team wil wel maar heeft amper middelen om wat te doen.

Zo kan ik nog wel even door gaan helaas.

Ik ga hier nooit meer heen en kan u ook aanraden het niet te doen is zonde van u geld. Dit is echt de slechtste camping waar ik geweest ben.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk ontspannen op een gemoedelijke camping

Leo en Tilly, 20-6-2017

Rustige camping met centrale ligging met de mogelijkheid naar veschillende gebieden te fietsen.

Daarnaast is het goed vertoeven in het zwembad met een aangename water temparatuur.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastische vakantie

Fam. Woude, 4-1-2017

Nette sanitaire. Kindvriendelijk. Mooie ruime plekken. Wij hebben een voorseizoensplaats en zijn zeer tevreden. De prijs kwaliteit is erg goed. Komen zeker terug
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Prima camping, vervelende eigenaren

Jhm Schonewille, 31-10-2016

Prima voorzieningen, eigenaren hebben er alleen niet echt veel zin meer in. Kantine erg weinig open, ruzie onder personeel, eigenaren tonen geen leiderschap en zijn amper te zien op de camping.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Gemiddeld

Jeroen, 21-8-2016

Prima sanitaire voorzieningen, zwembad valt wat tegen. Animatie is goed echter de laatste 2 weken van de schoolvakanties is er geen animatie meer en is de kantine beperkt geopend, vreemd omdat men nog midden in het seizoen zit. Camping is op zich rustig echter wordt er niet echt opgetreden tegen geluidsoverlast vanuit de kantine.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

prachtig

s.metz, 27-7-2016

alles even goed absolute aanrader met prima zwembad
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wittelterbrug in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wittelterbrug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wittelterbrug scoort een 7.48 uit 10 op basis van 55 reviews.