Bed and Breakfast Kamer 7 ****

Bed and Breakfast Kamer 7
Kamer 7
9,7

83 reviews over Bed and Breakfast Kamer 7 in het Nederlands

Dit plekje zit in ons hart!

Filip en Mieke Delannoy, 9-10-2017

Dit is gewoon een perfecte plek voor stellen zowel als families.

Wij kregen een upgrade naar "het saunahuis" omdat we 40 jaar huwelijk vierden dit weekend!

Een echte finse sauna met buiten een grote ton met verwarmd water en een zithoek met vuurkorf: Heel gezellig en romantisch!

Het ontbijt werd in het huisje bezorgd in een mand waar werkelijk alles in zat dat we wensten: Alles vers ter plaatse gemaakt!

Er staat ook een expresso machientje met alle mogelijke koffiesoorten waar we naar hartelust konden van gebruiken.

Echt een aanrader!

Helemaal het einde.

Jana, 8-10-2017

Een prachtig romantisch verblijf, sfeervol en authentiek en van alle moderne gemakken voorzien en met oog voor het kleinste detail. We konden niet beter wensen en komen zeker terug.
Gereisd met partner in oktober 2017

We hadden langer willen blijven dan een nachtje.

Fam Hoenderdos, 4-10-2017

Super, hoe flexibel met onze wensen is omgegaan.
Gereisd met partner in oktober 2017

Genieten met een hoofletter G!

Monique Hamers, 26-9-2017

Vier nachten mogen logeren in het Lelie van Dalen gastenverblijf. Het verblijf was één groot feest! Elke morgen een uitgebreid ontbijt en twee dagen van de kookkunsten van Ingrid mogen genieten. Niets was de gastvrouw en gastheer teveel: van het regelen van elektrische huurfietsen tot het opwarmen van het storvatt. Een echte aanrader!!
Gereisd met partner in september 2017

Wat n pracht B&B!

Ger en Petra Kuperus, 29-7-2017

Kamer 7 zit als n jas om je heen:alles past bij elkaar en voelt heerlijk!

De ontvangst,het diner gemaakt door Ingrid en genoten in gezelschap van de andere gasten Michelinster waardig,het ontbijt in je eigen appartement bezorgd met van alles wat je maar kunt bedenken kortom:dit was zeker niet de laatste keer dat we hier geweest zijn!

Gastvrouwschap moet door Ingrid zijn uitgevonden en ook Timo was n geweldige gastheer!

In een woord:GEWELDIG!

Gereisd met partner in juli 2017

Verwennerij in een rustieke omgeving

Bas & Inez, 11-6-2017

Alles is meer dan goed. Sfeer, locatie, elke dag een super lekker en uitgebreid ontbijt, een heerlijk driegangen diner, tapas om je vingers bij af te likken, maar bovenal de service en gastvrijheid van de eigenaren.

Dank jullie wel Timo en Ingrid! Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2017

Het was een mooie ervaring

Edith, 3-6-2017

Onder de indruk van de mooie locatie en het perfecte verblijf. Zeker een plek om terug te komen. Een pluim voor de gastvrouw en gastheer!
Gereisd met partner in mei 2017

geweldige B&B in prachtige omgeving

Jos en Maran, 28-5-2017

We logeerden in het voorhuis voor één nacht en daar hebben we zeker geen spijt van! Prachtige plek, gastvrij en een heerlijk ontbijt! Fijne badkamer.

Aanrader. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk genoten

Manon, 28-4-2017

Heerlijk relaxweekend gehad met op de aankomstdag heerlijke tapas in ons appartementje.

Ook attent dat we flesje bubbels kregen omdat we wat te vieren hadden.

Onze hond voelde zich meteen thuis en hebben heerlijke wandelingen gemaakt.

De Hot Tub is ook een aanrader!

Alles was prima lekker ontbijt heerlijke bedden.

Veel privacy.

Gereisd met partner in april 2017

Aanrader!

john & marga, 26-4-2017

Op basis van alle loftuitingen ook hier een weekend geboekt. Wij hadden gastenverblijf Lelietjes der Dalen. Nog niet eerder een B&B gehad waarbij werkelijk alles klopte. In combinatie met het heerlijke diner op vrijdagavond, wat we geserveerd kregen in ons gastenverblijf, kunnen we ons alleen maar aansluiten bij alle meer dan positieve reacties tot nu toe! We zeggen het voort hoor Ingrid en Timo :-)
Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kamer 7 in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kamer 7 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kamer 7 scoort een 9.71 uit 10 op basis van 83 reviews.