8,1

26 reviews over Camping Hoeve aan den Weg in het Nederlands

Mooie camping midden het Drents-Friese wold

Luc, 12-9-2016

Mooie camping met grote kampeerplaatsen.

Gelegen aan het fiets- en wandelnetwerk doorheen het Drents-Friese wold, een mengeling van bos-, heide- en duinlandschap.

Goed onderhouden sanitair.

Winkels op 4km in Diever.

Wifi op de camping tegen betaling.

Wel zeer zwak bereik van het mobile netwerk. We moesten meermaals telefoneren via internet.

Er is een restaurant op de camping. Buiten seizoen niet alle dagen open.

We waren op de camping buiten het hoogseizoen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Omgeving top, camping helaas niet

Daan en de rest, 25-7-2015

Camping voor jaarplaatshouders. Daardoor niet leuk voor mensen die daar twee weken vakantie komen vieren. Zeker niet voor kinderen. Zorgt voor aparte sfeer. Jongeren jaarplaatshouders zorgen soms voor overlast. Horeca is niet top.

Omgeving erg mooi. Sanitair was netjes. Huurtent was fijn. Maar geen goed gevoel aan over gehouden.

Gereisd familie in juli 2015

Een heerlijke camping.

Fred, 12-8-2014

Op goed geluk "prikten" we deze camping in de ACSI-gids en daar hebben we geen spijt van gehad.

Op de receptie werden we vriendelijk ontvangen, de rust straalde je tegemoet.

Er kan een keuze worden gemaakt in de grootte van de plaatsen.

De camping is kindvriendelijk, zwembad en speeltoestellen zijn aanwezig.

De toiletgebouwen worden uitstekend onderhouden.

Voor eenvoudige maaltijden en afhalen kan men terecht in het eetcafe.

Deze camping is een aanbeveling zeker waard.

Gereisd met partner in juli 2014

Camping voor grote groep vaste jaarplaatshouders

Toerist, 2-8-2014

De locatie tussen Diever en Appelscha is super. Omgeving top. Camping netjes. Fijn dat er een zwembad is. Aardige beheerders. Camping lijkt vooral gericht op en bevolkt door vaste jaarplaatshouders. Dat doet wel iets met de sfeer tegenover vakantiegangers/korte bezoekers. Campingrestaurant heeft alleen gefrituurd eten of pizza's. Niks gezonds te bekennen. Zelf niet zo'n behoefte aan activiteiten voor volwassen camping bezoekers. Dus daar niet aan meegedaan.
Gereisd met vrienden in mei 2014

Fijne vakantie!

pina_67, 7-8-2013

Mooie camping, ruime plaatsen maar wel veel "vaste gasten" ten opzichte van tieristische plekken. Voor Wi-Fi betaal je 10 euro per week, maar je kunt vaker niet dan wel op het internet...,,,beetje jammer!!

Sanitair is schoon en zwembad is heerlijk! Personeel is erg vriendeljk!

Gereisd familie in januari 2013

Fijne camping en mooi centraal gelegen

Alwin, 14-5-2013

Camping 'Hoeve aan den weg' is mooi centraal gelegen in het Drents - Friese wold, precies tussen de plaatsen Appelscha en Diever. De camping bestaat zowel uit vaste standplaatsen / seizoensplaatsen als gewone kampeerplaatsen al dan niet met comfortmogelijkheid zoals riolering e.d. De staanplaatsen zijn ruim en zijn allemaal keurig afgebakend waardoor je niet bij wijze van spreken 'bij de buren op schoot zit'.

Sanitair is prima in orde en wordt goed schoongehouden. De douches werken op 50-eurocent muntjes en dat is het enige wat ik storend vind. Op de camping zit een goed restaurant. Auto's hoor je hier niets of nauwelijks, de natuur daarentegen in de vorm van vrolijk gekwetter van vogels des te meer. Al met al is het verblijf op deze camping mij prima bevallen!

Gereisd alleenreizend in april 2013

Geweldige camping!

Lianne, 28-4-2013

Wat een mooie camping! Aan alle kanten loop je zo de natuur in. Er is een restaurant met een gezellig terras en zeer vriendelijk personeel. Niets negatiefs te melden...aan te bevelen!
Gereisd familie in april 2013

paradijs op aarde

hindrik, 14-4-2013

camping hoeve aan den weg is een gezellige leuke camping uiterst vriendelijk personeel een must do
Gereisd met partner in april 2013

Fantastische plek

Miranda, 14-4-2013

Bij camping hoeve aan den weg kun je heerlijk genieten van de rust.

Je hebt niet in de gaten dat je zo dicht bij het dorp zit.

Je kunt er heerlijk eten en de het personeel is erg behulpzaam en zeker klantvriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2012

Echt een aanrader

Cor, 6-1-2013

Leuke en gezelige familie camping, wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Aardige medewerkers en we voelden ons meteen op ons gemak op de camping. De kinderen mochten "de gekke" terijn knecht vaak helpen met klusjes. In het eetcafe kun je heel lekker eten.

Gereisd familie in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hoeve aan den Weg in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hoeve aan den Weg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hoeve aan den Weg scoort een 8.1 uit 10 op basis van 26 reviews.