Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve

8,8

25 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve in het Nederlands

Heerlijke groepsaccomodatie prima vertoeven

Gezelschap RW4daags, 31-7-2017

De indeling van de ruimtes en de keukenapparatuur.

Minder de pannen.

En de tuin die niet afgesloten was middels een hek.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima lokatie

W Kingma, 24-10-2016

We hadden familie weekend.

24 leden van verschillende leeftijden

Lokatie hier goed geschikt voor

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Fijne familieweekend

Familie veldman, 26-9-2016

Jaarlijks komen we met de hele familie (opa en oma's, ooms en tantes, kinderen en kleinkinderen en aanhang) bij elkaar.

Op de zaterdag zijn we met 30 plus, maar niet iedereen bleef slapen of lossen elkaar af en zo waren het aantal bedden prima in orde. De ruimte was ook groot genoeg. Ik heb geen moment gedacht, dat we wel iets te close waren.

Bedden zijn altijd een probleem, dit jaar heb ik er niemand over gehoord. Alleen het kleine kamertje met 2 bedden was een beetje behelpen waar je je spullen kwijt kon.

De keuken is heerlijk ruim alleen jammer dat er geen directe looproute of kortere route is naar het bar gedeelte waar alle glazen, kopjes en borden stonden. Nu moest je er helemaal omheen. Maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Kortom we hebben genoten van de locatie, heerlijk gewandeld en veel lol gehad bij pitch en Putt in Koekange. Prachtig warm weer gehad.

Volgend jaar komen we weer, al ben ik bang dat er dan meer willen slapen, maar dat komt vast weer goed👍

Gereisd met vrienden in september 2016

Gezellig, comfortabel, prijs/kwaliteit dik in orde

Patrick De Rynck, 19-8-2016

De Hubertushoeve ligt heel centraal gelegen om van daar uit de prachtige natuur te ontdekken, te voet of met de fiets.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fijne accomodatie!

Margreet, 10-11-2015

Wij waren met 14 volwassenen en 15 kinderen (0 tm 8 jaar), in totaal 7 gezinnen die prima geplaatst konden worden (op 1 kamer na) Maar dit was goed op te lossen met de overige ruime kamers. De accommodatie heeft heel veel grote (speel)ruimtes waar de kinderen heerlijk konden vermaken en de volwassenen lekker rustig konden zitten. Een prima keuken, supermarkt vlakbij en de natuur om de hoek. Het was helemaal compleet en we hebben een weekend gehad boven verwachtingen!
Gereisd met vrienden in november 2015

Fam Sweers, 26-10-2015

We hebben genoten. Een super accomodatie.

We waren met onze kinderen en kleinkinderen.

Genoeg ruimte voor iedereen en voldoende speelruimte voor de kleintjes.

De speelzolder is geweldig voor de grotere, hele wedstrijden gedaan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Prima

Andries Barla, 14-9-2015

Mooi weekend gehad met kinderen en kleinkinderen. De accomodatie voldeed in alle opzichten aan onze wensen: ruim, schoon, veel speelmogelijkheden voor de (klein)kinderen, zeer goede bedden, fraai gelegen.
Gereisd anders in september 2015

Topplek

Janny van Dam, 5-9-2015

Een heerlijke plek waar we niet voor niets voor de 2de keer waren. We waren met een groep clienten (psych.) Een groep die ruimte nodig heeft, lekker buiten wil zitten, centrum op loopafstand, fijn thuis eten dus goed uitgeruste keuken om te koken. Er is in de omgeving veel te doen, kleine musea zoals Miramar, een vlindertuin enz.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Prima

Theo van den Bergh, 3-6-2015

We waren met een groep van 21 personen.en waren zeer tevreden over het verblijf. Alles is in ruime maten aanwezig, zowel voor volwassenen als voor kinderen. 6 slaapkamers waren ruim, 1 slaapkamer was echter erg klein (zelfs voor 2 personen). Ook de omgeving is erg mooi en er is volop te doen. Ondanks het mindere weer hebben wij ons prima vermaakt. De foto's geven niet helemaal het juiste beeld. Een ruime kamer met bar en keuken met alles erop en eraan. Helaas konden we de juiste kamer ligging (t.o.v. elkaar) vooraf niet beoordelen. Gelukkig viel het in de praktijk alleen maar mee (met uitzondering van de kleinste slaapkamer)
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

een plek om terug te komen

janny, 16-10-2014

Een hele fijne mooie rustige plek. Wij waren met een groep bewoners op vakantie. Een groep waar rust en ruimte belangrijk voor is. We koken zelf dus waren heel blij met de professionele goed ingerichte keuken. Bovendien alles op loopafstand, vriendelijke eigenaar waar je altijd terecht kan.
Gereisd met vrienden in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hubertushoeve scoort een 8.81 uit 10 op basis van 25 reviews.