Vakantiehuis Groepsaccommodatie Burgers en Buitenlui

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Burgers en Buitenlui
Groepsaccommodatie Burgers en Buitenlui

3 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Burgers en Buitenlui in het Nederlands

Fantastisch mooi huis, hele mooie kamers

Fietsvakantiegroe, 21-7-2017

Ik vond het super geregeld, je kon alles gebruiken, hele mooie tuin. 2 keukens, 2 vaatwasmachines, veel tuinmeubelen en super mooie omgeving.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Zeer goed gelegen, mooie erfgoed B&B

Babette, 6-4-2009

Wij hebben hier 2 nachten verbleven met veel plezier. De uitbaters van deze mooie, luxe B&B Luuk & Barbara zijn zeer servicegericht, in voor een praatje en hebben veel tips en materiaal voor leuke uitjes. We kregen een rugtas te leen, drinken mee voor onderweg, een kaart met fietsroutes en de fietsen waren van goede kwaliteit te huur bij de B&B zelf, waarvanuit je meteen het natuurgebied in kunt fietsen vanuit de achtertuin. Omdat het rustig was, hadden we zelfs nog op onze laatste dag de gehele dag van onze kamer gebruik mogen maken, terwijl we eigenlijk om 11.30 officieel uit zouden moeten checken. De Chirurgijn en de Astroloog in deze B&B zijn zeker een aanrader.
    Gereisd met partner in april 2009

Dit verdient een pluim!

Paula en Marcel Van Passel, 14-9-2008

Zeer vriendelijk, verzorgde mooie kamers + badkamers, zeer aangenaam om te verblijven.
      Gereisd familie in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Burgers en Buitenlui in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Burgers en Buitenlui zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Burgers en Buitenlui scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.