Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever ****

Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever
Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever
9,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever bij:

18 reviews over Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever in het Nederlands

Heerlijk tot rust komen bij gastvrije uitbaters

Ryckaert Gino, 16-9-2017

Aangenaam - Olde Horst voelt aan als thuiskomen bij hele goede vrienden, want Serge en Josette leggen al hun gasten in de watten. Ze staan werkelijk constant klaar om iedereen te helpen, of tips te geven. Het lekkere ontbijt in de gezellige ontbijtruimte met zicht op de tuin zorgt alvast voor een heerlijk begin van elke nieuwe dag. 's Avonds zorgen Serge en Josette dan voor een heerlijke maaltijd, al dan niet zonder dessert. Nadien kan je nog gezellig wat tijd spenderen aan de bar, vooraleer je tevreden in slaap valt op je kamer of appartement. Hier kom je tot rust en geniet je met volle teugen! Echt een aanrader voor iedereen, ongeacht de leeftijd, want hier vind je voor elk wat wils!
Gereisd met partner in september 2017

Prima overnachtingsadres

Kees van Rietschoten, 20-8-2017

Vriendelijke gastheer, keurige schone kamers en prima ontbijt.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke week, lekker uitgerust en goed verwend.

Henny en Tiny Derks, 21-7-2017

Diever is leuk dorp, mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.

de B&B ligt in het centrum , ziet er goed uit, je hebt alle ruimte. Alles is er.!

Slaapkamer is wat klein, maar er is alles wat nodig is. Badkamer luxe.

Josette en Serge hebben hun zaakjes voortreffelijk voor elkaar, koken heerlijk en zijn hele goede vriendelijke gastvrouw en gastheer. Zijn bijna onzichtbaar, maar wel direct aanwezig als het nodig mocht zijn. Komplimenten!

Gereisd met partner in juli 2017

P.J., 6-7-2017

Alles prima, alleen douche kan iets groter
    Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch TT weekend

An Serneels, 29-6-2017

Weer genoten van ons verblijf bij Serge en Josette! Nette, mooie kamer, superlekkere lasagne van Josette, lekker ontbijt, een goeie babbel. Was al de derde keer voor ons. Volgend jaar zijn we er weer!
    Gereisd met partner in juni 2017

B&B op z´n best !

Arnold Mulder, 7-5-2017

samen met een groep uit Thailand (13 personen) overnacht in B&B "de Olde Horst" - één van de beste herinneringen van de vakantie in Zweden/Nederland was spontaan het ontbijt wat Serge en Josette voor ons maakte op maandagochtend 1 mei en alle kamers waren netjes en schoon - in één woord fantastisch, de kinderen kwamen ook aan hun trekken met de rondlopende kippen, konijnen en de speelaccomodatie. Dit was een enorm contrast vergeleken met Bangkok waar de meeste van de groep vandaan kwamen. De ligging is centraal, alles binnen fiets-, loop en autobereik - Deze B&B is ten sterkste aan te bevelen !
    Gereisd met vrienden in april 2017

Aanrader

Sabine, 4-5-2017

Nachtje verbleven. Ook een aanrader. Mooie ligging, aardige mensen. En een top ontbijt wordt er voor je geserveerd. Echt boven verwachting. Enigste nadeel. Het is erg gehorig. We komen zeker terug
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Fantastische groepsaccommodatie!

Maaike, 3-1-2017

We huurden Aangenaam - Olde Horst als groepsaccommodatie voor ons Oud & Nieuws feest. Genoten van begin tot eind. Fijne kamers, heerlijke winter BBQ verzorgd door Serge en ook de recreatieruimte incl bar en voldoende koelkasten en opbergruimte waren top! Zeker voor herhaling vatbaar!
    Gereisd met vrienden in december 2016

Top locatie met super ontvangst en verzorging!!

Michel1968, 14-8-2016

Kamers zijn smaakvol ingericht en vertellen een verhaal. Het ontbijt is super. De high beer en Auspit zal voor velen een aangename verrassing zijn. Serge en Josette maken het verhaal compleet. Adviezen en tips worden gemakkelijk gedeeld. We hebben de locatie inmiddels 2 keer bezocht (april met groep van 10 man en augustus met gezin) en gebruiken het als uitvalsbasis voor fietstochten (race en MTB). Hier komen we nog wel vaker terug!!
    Gereisd met vrienden in april 2016

Zeer "Aangenaam" verblijf gehad met ons gezin.

Bianca Ronde, 5-8-2016

We waren de gelukkige om te verblijven in appartement "Oceanië".

Het appartement is erg smaakvol en functioneel ingericht en van alle gemakken voorzien, mooie badkamer, heerlijke bedden.

Serge en Josette geven je een zeer welkom en "Aangenaam" gevoel, ze staan open voor een vraag of geven je tips van hun eigen belevenissen in de regio.

Het ontbijt is heerlijk, van broodjes tot vers brood, crackers, yoghurt, jus, thee en een persoonlijk tintje wat ze ook hier aangeven, waren we verrast door.

Kortom, een B&B om aan iedereen aan te bevelen en zeker aan onze familie, vrienden en kennissen. Dank je wel Serge en Josette, het was Top!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever in Diever, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Appartmenten Groepsaccommodatie Aangenaam - Olde Horst Diever scoort een 9.63 uit 10 op basis van 18 reviews.