Landhuis De Nieuwenhof

De Nieuwenhof

1 review over Landhuis De Nieuwenhof in het Nederlands

Super uitvalsbasis!

Zeer tevreden, 14-8-2008

Een fantastisch verblijf gehad. Het huisje (appartement2) is niet bijzonder groot, maar wel uitstekend onderhouden. Alles gemakken zijn aanwezig en het is fantastisch als uitvalsbasis om drenthe te verekennen. Heerlijk wezen fietsen en wandelen en attractiepark slagharen ligt op nog geen twintig minuten rijden waardoor ook onze zoon van 6 genoten heeft van onze midweek. Het weer viel wat tegen, maar dat heeft niemand in de hand. Hier komen we zeer zeker nog een keer terug en kunnen het mensen die van een verblijf in alle rust houden het van harte aanbevelen
Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis De Nieuwenhof in De Wijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis De Nieuwenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis De Nieuwenhof scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.