Camping Minicamping Klaver Vier

9,6

11 reviews over Camping Minicamping Klaver Vier in het Nederlands

Heerlijke rustige camping.

Garry en Margaret Kuijs, 15-8-2017

Camping heeft zeer ruime plaatsen en mooi vrij uitzicht.Alles is goed verzorgd.

Vriendelijk campingbeheerder erg gastvrij die veel wist te vertellen over de omgeving.Komen hier zeker weer.

Gereisd met partner in augustus 2017

Rust, groen en top sanitair

Erna, 8-8-2017

Kleine rustige en groene camping vlakbij uitgebreide fietsroutes door de prachtige Drentse bossen en heide.

Sanitair is TOP! Ruime douche met voldoende haakjes, plank en stoel om je spullen droog kwijt te kunnen. In beide douches is een wastafel aanwezig.

Zeer vriendelijke eigenaren die je van harte welkom heten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Wouter en ilona, 21-8-2016

Moe van het lopen komen we bij deze camping, teleurgesteld omdat er geen winkel is. Met de vraag of Willem dan een pak vla kan missen uit zijn eigen koelkast verast hij ons met het volgende. Twee grote mokken zelfgemaakte tomatensoep, vers afgebakken stokbroodje en kruidendokter. En een volle pak vla. Voor deze extra service geven we Willem en fam een dikke tien. Toiletgebouw is netjes en schoon. Een leuke rustige kleine camping met een heel warm ontvangst.
Gereisd met partner in augustus 2016

Fijne, kleine en rustige camping

Roel, 30-7-2014

Deze camping is ideaal voor een rustige, kortere vakantie. De plekken zijn ruim en de voorzieningen zijn meer als voldoende en schoon. De campingbeheerders zijn top
Gereisd met partner in juli 2014

Fantastische plek

wildt.phhvd, 18-6-2011

Mooie camping met vriendelijke eigenaar. Alles dik in orde maar nog een kleine kanttekening. De afwasplek is bij slecht weer wat kwetsbaar.

Camping ligt in een geweldig fietsgebied.

Gereisd met partner in mei 2011

The place to be in Drenthe...

Rien, 7-6-2011

Deze camping is een minicamping met de faciliteiten van een een maxicamping..

De beheerder Willem (een Vlaardinger) en zijn gezin zijn fantastisch..

Gereisd met partner in januari 2011

Kom tot rust!

Jan, 30-5-2010

Hier met hemelvaart en pinksteren gestaan, een arrangement voor maar €115,00 !!De caravan konden wij dan in die tussenperide laten staan. Zeer rustige en nette camping. Heel wat campings bezocht maar nog nooit zulke schone toiletten en grote douches gezien. Je word gewekt door het getjilp van de vogeltjes! Omdat de camping niet geschikt is voor kinderen is het ongelofelijk rustig. Héérlijk! Prachtige omgeving. Mooie ruime plaatsen. één nadeel vonden wij, dat onze plaats nr. 13 erg veel schaduw had de hele dag. Misschien fijn in de zomer maar in deze periode niet.

Maar écht een aanrader als u echte rust zoekt!

Gereisd met partner in mei 2010

Heerlijke camping!

Saskia , 14-11-2009

Een onwijs lekker rustig camping omdat hij niet geschikt voor kinderen is. Mooie ruime plaatsen en schitterend sanitair wat goed schoongehouden wordt. Prachtige omgeving met mooie fietsroutes. Heerlijk restaurantje schuin aan de overkant.
Gereisd met partner in november 2009

gewoon ontzettend goed, volgend jaar zeker weer

Klaas en Carina, 28-8-2009

Zijn via internet op deze minicamping gestoten. Wat ons het eerste opviel was dat er tussen de caravans genoeg ruimte er tussen voor de nodige privacy.

Bij aankomst hartelijke begroeting door Willem (eigenaar). Die ons de weg wees naar ons vooraf gereserveerde plaatsje. Maar als wij wilden konden we ook gewoon ergens anders gaan staan. Geen probleem. Willem hielp zelfs met de caravan op zijn plaats zetten. Hierna rondleiding gekregen waar alles is.

Hierna de caravan verder geinstaleerd en de rest van de dagen heerlijk genoten van de prachtige omgeving / zon en de rust.

Ook de door Willem zelf gebouwde faciliteiten zijn gewoon top en heel schoon.

En er staan nog meer te bouwen faciliteiten gepland.

Mensen al je van rust, gezelligheid, privacy en goede kwaliteit houd dan is Klavervier een echte aanrader.

Willem ga zo door.

Gereisd met partner in augustus 2009

Helemaal fantastisch!

Saskia, 25-5-2009

Minicamping Klavervier in de Kiel is een heerlijke camping. Prachtige plaatsen, lekker rustig en schitterend sanitair. In de omgeving kan je heerlijk fietsen en wandelen.
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Klaver Vier in De Kiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Klaver Vier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Klaver Vier scoort een 9.61 uit 10 op basis van 11 reviews.