Beoordelingen Plopsa Indoor Coevorden

Plopsa Indoor Coevorden
155 beoordelingen
Beoordelingen Plopsa Indoor Coevorden
Reindersdijk 57, 7751 SH, Dalen

Wil je weten wat anderen vonden van Plopsa Indoor Coevorden in Dalen? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Plopsa Indoor Coevorden.
Plopsa Indoor Coevorden scoort een 7,1 uit 10, op basis van 155 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Plopsa Indoor Coevorden in Dalen? Op deze pagina lees je beoordelingen van Plopsa Indoor Coevorden. Je kunt 64 vakantiefoto's van Plopsa Indoor Coevorden bekijken. Daarnaast kun je 8 video's van Plopsa Indoor Coevorden zien op Zoover. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Plopsa Indoor Coevorden in Dalen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

151 beoordelingen over Plopsa Indoor Coevorden

155 beoordelingen
7,1
Toon score en beoordelingen van:
"Tegenvallen"vertalen
Jappie30
2,0

18-06-2014 Valt erg tegen voor het geld dat je moet betalen. Is kleiner dan verwacht. Voor veel minder geld zijn er in de buurt leukere pretparken/speeltuinen in de buurt. Ook raar dat personeel meerdere attracties moeten bedienen waardoor je steeds moet wachten tot diegene terug is. Ik snap dat het geen hoogseizoen is, maar pas dan ook de prijzen aan. Er zijn ook veel minder shows dan in het hoogseizoen.

"Twitter beoordelingen"
27-04-2014 @stefkehoelen @DamenKaren @JosjeHuisman @kristelktje het was super leuk in plopsa indoor .Ik kan niet meer wachten terug ontmoeten --- Bron: https://twitter.com/stefkehoelen/status/460514958405824512
"Sfeervol parkje"vertalen
Marleen
8,0

17-06-2014 Zeer mooi park, erg sfeervolle inrichting. Alles ziet er netjes en schoon uit. Grootste gedeelte overdekt. Wij waren er op een erg warme dag en vonden het niet erg om binnen te zitten. Verwacht geen groot park, alles is op korte afstand van elkaar. Daardoor de prijs ook wel fiks. Je bent er vrij snel door. Voor kleintjes (tm 3 jaar) niet heel veel te doen. Steeds een teleurstelling als ze ergens niet in mogen. Maar de attracties op zich zijn erg leuk. Nadeel vonden wij dat op deze rustige dag sommige attracties om en om bemand werden. Wachten dus bij het ene waar je net in mag met je kleintje omdat een andere attractie dan open is. Vind ik ook niet horen bij de entreeprijs. Shows zijn leuk, ook de kleine shows op het binnenplein. Horeca is netjes en waar voor je geld. Parkeren is met €6 belachelijk hoog geprijsd. Aanrader voor kinderen ouder dan 4 maar trek wel je portemonnee.

"Niet voor jonge kinderen"vertalen
Linda
6,0

04-07-2014 Er wordt terecht geadverteerd met het mooiste indoorpark van Nederland. Mooi is het zeker, daar is veel tijd en energie in gestoken. Voor kleine kinderen is het echter niet te doen. Behalve de Bumba speeltuin en de Bumba show kunnen ze niets doen / zien. Binnen een uur stonden we weer buiten. Het was verder ook echt super rustig zo vlak voor de vakantie. Buiten is er wel een speeltuin maar in de volle zon, en zonder zitgelegenheid.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Erg leuk voor de kinderen"vertalen
Marijke Kuilder
8,0

09-07-2014 De kinderen hebben zich enorm goed vermaakt. Vooral leuk voor de kleintjes.

Mei 2014
"Leuk voor een regenachtige dag"vertalen
Schwab
7,0

12-05-2014 Misschien was onze 2 jarige nog een beetje te klein voor de meeste dingen.
Helaas mocht hij ook niet op de foto met Bumba, want de rij was al gesloten.
Maar hij heeft geweldig genoten van Bumba zijn voorstelling.

Apr. 2014
"Leuke plek"vertalen
Jan Swart
8,0

26-04-2014 Op het internet lijkt het heel groot, maar in werkelijkheid valt dat tegen. Hangt wel een leuke sfeer en alles ziet er leuk uit. Voor de allerkleinsten is er niet veel te doen.Om nu die kids een hele dag op een paar vierkante meter te laten klauteren en ravotten, dat gaat toch wel snel vervelen bij deze kleine kids. Moet wel zeggen dat de service en klantvriendelijkheid Fantastisch is. We wilden de Bobo show zien en hadden via internet gevraagd om een voorkeursregeling bij de show ivm de rolstoel van mijn moeder. Bij ontvangst kregen we bandjes om en bij navraag, werden er 5 plekken gereserveerd in het theater. Dat wat dus geweldig geregeld. Al met al wel een geweldige dan, mede dankzij de mensen van Plopsaland.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Leuk voor de kinderen"vertalen
mfleers
8,0

22-04-2014 De kleintjes hebben genoten! De ouderen hadden na een paar uur vooral hoofdpijn van de herrie. Maar ja, het is voor kinderen, dus als volwassene moet je gewoon niet piepen ;-)

met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Gezellige dag uit!"vertalen
jessica
8,0

04-03-2014 Wij waren met onze kinderen van 13. 10 en bijna 8 jaar in Coevorden. Omdat we met een ander gezin daar waren, kon ook onze oudste van 13 zich nog prima vermaken. De andere twee hebben we niet meer gehoord en amper meer gezien. Voor hen was het zowel buiten als binnen leuk. Het viel me op dat alles er heel verzorgd uitzag en mooi afgewerkt. Van onvriendelijk personeel hebben wij in ieder geval niets gemerkt. Toen 1 van onze kinderen een attractie wat eng vond, werd er juist bezorgd gevraagd of alles wel okay was. Wij hebben een hele leuke dag gehad!

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Top"vertalen
Monique
9,0

21-02-2014 De kindjes hebben het er super naar hun zin gehad!

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Leuk voor kleine kinderen maar duur"vertalen
Robin
7,0

17-02-2014 Onze kinderen van 1 en 3 hebben zich hier zeer goed vermaakt. Entreeprijzen zijn aan de hoge kant, daarnaast moet er nog betaald worden voor schminken, kluisjes en parkeren.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?