Beoordelingen Plopsa Indoor Coevorden

Plopsa Indoor Coevorden
170 beoordelingen
Beoordelingen Plopsa Indoor Coevorden
Reindersdijk 57, 7751 SH, Dalen

Wil je weten wat anderen vonden van Plopsa Indoor Coevorden in Dalen? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Plopsa Indoor Coevorden.
Plopsa Indoor Coevorden scoort een 7,0 uit 10, op basis van 170 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Plopsa Indoor Coevorden in Dalen? Op deze pagina lees je beoordelingen van Plopsa Indoor Coevorden. Je kunt 65 vakantiefoto's van Plopsa Indoor Coevorden bekijken. Daarnaast kun je 8 video's van Plopsa Indoor Coevorden zien op Zoover. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Plopsa Indoor Coevorden in Dalen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

166 beoordelingen over Plopsa Indoor Coevorden

170 beoordelingen
7,0
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Kies iets anders !"vertalen
Marius
3,0

07-12-2014 Ronduit slecht. Niet veel attracties, MEGA duur verder, niet erg vriendelijk, slechte ervaring. Tevens zijn food en drinks niet te betalen. 2 patat, 1 poffertje, fristi en 1 spa blauw........voor 34,58 Euro. Eten was ook nog koud en slecht.
Vandaar deze review; kies iets waar je kind meer lol heeft en jezelf ook !!!

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Leuk maar erg duur"vertalen
Adriaan
6,0

23-10-2014 In de herfstvakantie naar Plopsa in Coevorden geweest. Kaartjes via actie waardoor de entree een stukje goedkoper was dan de 18 euro die ze aan de kassa rekenen per kaartje. Binnen zijn er best wat leuke attrakties alhoewel de oppervlakte niet heel groot is. Kinderen vanaf 4 jaar kunnen zich er goed vermaken.
Eten en drinken zijn echt belachelijk duur, 3 euro voor een erg klein kopje cappucino of 4,50 voor opgewarmde kant en klaar poffertjes of pannekoek. Dan 6 euro voor het parkeren en eventueel een foto die gemaakt is "meenemen" voor 10 euro. Nee bij Plopsa kennen ze waarschijnlijk niet het principe dat je beter "10 keer een dubbeltje kan vangen dan 2 keer een kwartje" Kortom we hebben ons vermaakt, maar dat heeft wel een stevige prijs.

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Supermooi veilig en schoon"vertalen
jan
10,0

23-10-2014 mooi park, kinderen blij, super vriendelijke mensen. Veilig gevoel, alles ziet er verzorgd en onderhouden uit. Klus show was wel te hard maar doet het nog goed.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Afzetters daar in Drenthe"vertalen
Thijs
2,0

16-10-2014 €70,- om binnen te komen met 2 volwassenen en 2 kinderen. Weinig verkleedpoppen gezien. Bumba show redelijk ok. Lunch: €18,- voor een tosti (4 sneetjes), een grote pistolet filet, 2 pakjes melk en een water! Blikje appelsap €3,- De attracties zijn leuk maar zeker de hoge toegangsprijs niet waars. Wachttijden waren niet lang, veel mensen weten waarschijnlijk al dat het te duur is. Kluisje huren 5,- en parkeren €6,-. Leven ze hier op een andere planeet? Wij gaan nu naar speelstad Oranje, entree de helft!

"Plopsa Indoor Coevorden"vertalen
N SM
8,0

28-09-2014 Wij zijn bij Plopsa Indoor Coevorden geweest en hebben een leuke middag gehad voor onze oudere en jongere kinderen. Het was mooi weer, dus we konden ook gebruik maken van buiten. De prijs-kwaliteitverhouding vind ik minder. Hoge entreeprijs maar je kunt vaak kaartjes met korting kopen en via veiling, zeker een aanrader!

"Superleuk!"vertalen
sandra
9,0

15-09-2014 Wij zijn met vakantie naar Center Parcs geweest (aangrenzend) met zoontje van 2 jaar en 9 maanden en dochtertje van 9 maanden. Als bezoeker van Center Parcs kan je een weekkaart kopen voor de prijs van 1 normaal kaartje. Ideaal en heel goedkoop op die manier, we zijn vier keer geweest.

Mijn zoontje is dus nog geen drie jaar en mocht echt al in heel veel attracties. Begeleid wel maar dat is uit veiligheid en als mama wil je toch dat je dat je kindje niks overkomt. We zijn dus gewoon bijna overal meegegaan. Hij is zelfs in de achtbaan geweest. Hij kon er geen genoeg van krijgen. De Bumba show is ook echt een aanrader. Zo leuk!
Mijn dochtertje van 9 maanden kon in de Bumba speeltuin al wat rondkruipen en schommelen.

Buiten is het ook leuk geworden. Groot verkeerspark waar de kindjes zelf een auto kunnen besturen of brandweerman spelen.

We hebben echt genoten en gaan zeker terug!

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Duur, klein , vervelend personeel voor kinderen"vertalen
René
2,0

14-09-2014 duur, klein zeker geen waar voor je geld. 4 karakters ( polp, marja, wicky, boemba) die elk 15 minuten blijven staan en dat 2x over een dag. 1 show om 14.30 uur dus met de kleintjes niet eens gezien. Kinder attracties onder de 2 zijn niet zonder ouders of meestal helemaal niet mogelijk. Leuke verkeerstuin, jammer dat de gasknop bijna niet in te krijgen is voor kleine kinderen en ouders niet op de auto mag gaan zitten. Eetgelegenheid ruim de helft van de hal en duur.

"Duur en vreselijke drukte"vertalen
a.a
1,0

25-08-2014 €70 kwijt om met 2 volwassenen en 1 4-jarige en 1 2-jarige naar binnen te gaan. Voor de kleinste weinig attracties waar ze in mocht. Overal muziek, herrie en lichten, attracties dicht op elkaar veel wachtrijen. Sminken en een aantap andere attracties kosten extra geld. Bumba show was leuk maar het is ons niet bevallen.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Kinderen blijven het leuk vinden!"vertalen
Wim En Wendy
9,0

10-08-2014 Altijd weer leuk om hier te zijn, buiten ook leuk geworden.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuk, maar niet heel groot."vertalen
Veerle
7,0

09-08-2014 Best prijzig voor wat je krijgt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Beste accommodaties in Dalen

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?