Beoordelingen Plopsa Indoor Coevorden

Plopsa Indoor Coevorden
165 beoordelingen
Beoordelingen Plopsa Indoor Coevorden
Reindersdijk 57, 7751 SH, Dalen

Wil je weten wat anderen vonden van Plopsa Indoor Coevorden in Dalen? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Plopsa Indoor Coevorden.
Plopsa Indoor Coevorden scoort een 7,0 uit 10, op basis van 165 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Plopsa Indoor Coevorden in Dalen? Op deze pagina lees je beoordelingen van Plopsa Indoor Coevorden. Je kunt 65 vakantiefoto's van Plopsa Indoor Coevorden bekijken. Daarnaast kun je 8 video's van Plopsa Indoor Coevorden zien op Zoover. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Plopsa Indoor Coevorden in Dalen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

161 beoordelingen over Plopsa Indoor Coevorden

165 beoordelingen
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2014
"Afzetters daar in Drenthe"vertalen
Thijs
2,0

16-10-2014 €70,- om binnen te komen met 2 volwassenen en 2 kinderen. Weinig verkleedpoppen gezien. Bumba show redelijk ok. Lunch: €18,- voor een tosti (4 sneetjes), een grote pistolet filet, 2 pakjes melk en een water! Blikje appelsap €3,- De attracties zijn leuk maar zeker de hoge toegangsprijs niet waars. Wachttijden waren niet lang, veel mensen weten waarschijnlijk al dat het te duur is. Kluisje huren 5,- en parkeren €6,-. Leven ze hier op een andere planeet? Wij gaan nu naar speelstad Oranje, entree de helft!

"Twitter beoordelingen"
27-04-2014 @stefkehoelen @DamenKaren @JosjeHuisman @kristelktje het was super leuk in plopsa indoor .Ik kan niet meer wachten terug ontmoeten --- Bron: https://twitter.com/stefkehoelen/status/460514958405824512
"Plopsa Indoor Coevorden"vertalen
N SM
8,0

28-09-2014 Wij zijn bij Plopsa Indoor Coevorden geweest en hebben een leuke middag gehad voor onze oudere en jongere kinderen. Het was mooi weer, dus we konden ook gebruik maken van buiten. De prijs-kwaliteitverhouding vind ik minder. Hoge entreeprijs maar je kunt vaak kaartjes met korting kopen en via veiling, zeker een aanrader!

"Superleuk!"vertalen
sandra
9,0

15-09-2014 Wij zijn met vakantie naar Center Parcs geweest (aangrenzend) met zoontje van 2 jaar en 9 maanden en dochtertje van 9 maanden. Als bezoeker van Center Parcs kan je een weekkaart kopen voor de prijs van 1 normaal kaartje. Ideaal en heel goedkoop op die manier, we zijn vier keer geweest.

Mijn zoontje is dus nog geen drie jaar en mocht echt al in heel veel attracties. Begeleid wel maar dat is uit veiligheid en als mama wil je toch dat je dat je kindje niks overkomt. We zijn dus gewoon bijna overal meegegaan. Hij is zelfs in de achtbaan geweest. Hij kon er geen genoeg van krijgen. De Bumba show is ook echt een aanrader. Zo leuk!
Mijn dochtertje van 9 maanden kon in de Bumba speeltuin al wat rondkruipen en schommelen.

Buiten is het ook leuk geworden. Groot verkeerspark waar de kindjes zelf een auto kunnen besturen of brandweerman spelen.

We hebben echt genoten en gaan zeker terug!

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Duur, klein , vervelend personeel voor kinderen"vertalen
René
2,0

14-09-2014 duur, klein zeker geen waar voor je geld. 4 karakters ( polp, marja, wicky, boemba) die elk 15 minuten blijven staan en dat 2x over een dag. 1 show om 14.30 uur dus met de kleintjes niet eens gezien. Kinder attracties onder de 2 zijn niet zonder ouders of meestal helemaal niet mogelijk. Leuke verkeerstuin, jammer dat de gasknop bijna niet in te krijgen is voor kleine kinderen en ouders niet op de auto mag gaan zitten. Eetgelegenheid ruim de helft van de hal en duur.

"Duur en vreselijke drukte"vertalen
a.a
1,0

25-08-2014 €70 kwijt om met 2 volwassenen en 1 4-jarige en 1 2-jarige naar binnen te gaan. Voor de kleinste weinig attracties waar ze in mocht. Overal muziek, herrie en lichten, attracties dicht op elkaar veel wachtrijen. Sminken en een aantap andere attracties kosten extra geld. Bumba show was leuk maar het is ons niet bevallen.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Kinderen blijven het leuk vinden!"vertalen
Wim En Wendy
9,0

10-08-2014 Altijd weer leuk om hier te zijn, buiten ook leuk geworden.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuk, maar niet heel groot."vertalen
Veerle
7,0

09-08-2014 Best prijzig voor wat je krijgt.

"Tegenvallen"vertalen
Jappie30
2,0

18-06-2014 Valt erg tegen voor het geld dat je moet betalen. Is kleiner dan verwacht. Voor veel minder geld zijn er in de buurt leukere pretparken/speeltuinen in de buurt. Ook raar dat personeel meerdere attracties moeten bedienen waardoor je steeds moet wachten tot diegene terug is. Ik snap dat het geen hoogseizoen is, maar pas dan ook de prijzen aan. Er zijn ook veel minder shows dan in het hoogseizoen.

"Sfeervol parkje"vertalen
Marleen
8,0

17-06-2014 Zeer mooi park, erg sfeervolle inrichting. Alles ziet er netjes en schoon uit. Grootste gedeelte overdekt. Wij waren er op een erg warme dag en vonden het niet erg om binnen te zitten. Verwacht geen groot park, alles is op korte afstand van elkaar. Daardoor de prijs ook wel fiks. Je bent er vrij snel door. Voor kleintjes (tm 3 jaar) niet heel veel te doen. Steeds een teleurstelling als ze ergens niet in mogen. Maar de attracties op zich zijn erg leuk. Nadeel vonden wij dat op deze rustige dag sommige attracties om en om bemand werden. Wachten dus bij het ene waar je net in mag met je kleintje omdat een andere attractie dan open is. Vind ik ook niet horen bij de entreeprijs. Shows zijn leuk, ook de kleine shows op het binnenplein. Horeca is netjes en waar voor je geld. Parkeren is met €6 belachelijk hoog geprijsd. Aanrader voor kinderen ouder dan 4 maar trek wel je portemonnee.

"Niet voor jonge kinderen"vertalen
Linda
6,0

04-07-2014 Er wordt terecht geadverteerd met het mooiste indoorpark van Nederland. Mooi is het zeker, daar is veel tijd en energie in gestoken. Voor kleine kinderen is het echter niet te doen. Behalve de Bumba speeltuin en de Bumba show kunnen ze niets doen / zien. Binnen een uur stonden we weer buiten. Het was verder ook echt super rustig zo vlak voor de vakantie. Buiten is er wel een speeltuin maar in de volle zon, en zonder zitgelegenheid.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Beste accommodaties in Dalen

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?