Camping Minicamping Gezond Boeren Verstand **

9,4

19 reviews over Camping Minicamping Gezond Boeren Verstand in het Nederlands

Super relaxte, gezellige campibg

Sigrid Loenen, 12-8-2017

Voor paardenliefhebbers, wandel-en fietsliefhebbers die op zoek zijn naar een gastvrije, vriendelijke en gezellige camping. Dan is dit de ideale plek.

Mooie omgeving in het prachtige Drenthe, waar altijd iets te doen is. Veel gevarieerde eetgelegenheden in de omgeving en zomermarkten.

Gereisd anders in juli 2017

Weer ontzettend leuk en mooi dit jaar

Emma Paul, 9-5-2016

Mooie kampeerplekken. Goede rijlessen, betrouwbare paarden. Goeie service
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Heerlijke vakantie

Marijke, 1-9-2015

Wederom genoten van een heerlijke vakantie op Gezond Boerenverstand.

Mijn dochter van 11 vermaakt zich de hele dag met de paarden en bij slecht weer binnen bij de tafeltennis, op de hangbank voor de tv of boekjes lezend of knuffelend met de poezen.

Op de camping kun je paardrijden (lessen voor beginners t/m vergevorderd) in de daarvoor aangelegde bak(ken) en voor gevorderde ruiters zijn er ook buitenritten. Verder zijn er heerlijke chil-hangmatten en een trampoline.

's avonds gaat er een kampvuur aan. Gezellig en op de wat koudere avonden, lekker warm....

Na een dagje rondzwerven in Drenthe is het heerlijk om weer terug te komen en te genieten van alle rust en een prachtige zonsondergang.

Er is ook een 'terrasje' waar je bv koffie kunt drinken of hamburger kunt eten......

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

heerlijke paard-vakantie

fam manders, 24-8-2015

Ruime plaats, relaxte sfeer, kinderen genoten van de paardrijlessen

Afgesloten met een heerlijke lunch op het terras.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

tot de volgende keer!

Ingrid, 9-8-2015

Mini camping gericht op paarden en kinderen/jong volwassenen die paard rijden. Dit is niet op mij van toepassing, ik ging mijn zus met dochter bezoeken die daar 4 weken vakantie vierden. 1 nacht verbleven op de B&B, daaraan vastgeplakt 2 nachten in tenthuis. De B & B is heel goed, mooie kamer en badkamer. Ontbijt fantastisch! Tenthuis ook prima te doen. Alles is schoon naar camping maatstaven, de eigenaren betrokken. De sfeer is heel ontspannen en vriendelijk, niks moet , alles kan. Heerlijk om even bij te tanken, ook als je niet veel met paarden hebt. Een terug komertje,
Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Heerlijke uitvalsbasis voor een paardenvakantie!

Alien M, 10-6-2015

Knusse en gezellige camping- goede sfeer en fijne mensen.

Fantastische locatie voor paarden/pony liefhebbers met in de buurt prachtige gebieden te ontdekken per paard/pony onder begeleiding van eigenaar Albert.

Sanitair is prima in orde en ook voor ontspannende activiteiten naast het paardrijden is gedacht met een tafeltennis/ TV in het 'Boerenplezier' en buiten skelters en hangmatten.

Voor de ouders wordt 's avonds een vuurtje aangestoken alwaar onder het genot van een (zelf verzorgd) drankje de dag nog even doorgenomen kan worden samen met de andere gasten.

Heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Gave activiteiten!

Danique, 10-6-2015

Afgelopen weekend heb ik deelgenomen aan het georganiseerde ruiterweekend van Gezond Boeren Verstand, het ging hierbij om het paardrijden van de Hondsrugtrail. Alles was op en top verzorgd en niemand kwam wat tekort, nog paard nog ruiter. Daarnaast was ook de route geweldig! De mooiste plekjes van Drenthe zijn langs gekomen, genieten om dit vanaf een paardenrug te bekijken. Nu kom ik al heel wat jaren op deze plek en nog steeds kom ik elk jaar met alle plezier weer terug, niet alleen met de georganiseerde weekenden maar ook alle vakanties etc. is het weer genieten! Een absolute aanrader voor alle paardenliefhebbers, maar natuurlijk ook voor niet paardenliefhebbers!
Gereisd met vrienden in januari 2015

boeren verstand

m schaeffer, 25-7-2014

camping gezond boeren verstand is een kleine rustige camping

maar ik heb er 5 dagen gezeten en ik ben er niet achter kunnen komen waarom het hier op internet zo een ontzettend goede camping wordt gevonden . het is mij net een beetje te basic het is jammer dat het 4 kilometer is voor dat je in dalen bent , met te ver om te fietsen

Gereisd alleenreizend in januari 2014

Voor herhaling vatbaar

Fam van der Vorst, 21-8-2013

De camping is klein en gezellig met ruime plaatsen, schoon sanitair en een relaxte sfeer.

Paardenplezier is niets te veel gezegd! Onder begeleiding van Albert valt er zowel voor ervaren als onervaren ruiters veel te leren. Tijdens de buitenritten weet Albert ook veel te vertellen over de mooie omgeving. De paarden zijn lief en betrouwvbaar en de kinderen mogen helpen paarden poetsen en voeren. In de stallen kunnnen ze naast zorgen voor de paarden ook tafeltennissen, tafelvoetballen, tv kijken en lezen. In de omgeving zijn leuke dingen te doen, o.a. dierenpark Emmen, Ellert en Brammert, lekker zwemmen, Hunebedden kijken en er zijn prima restaurantjes in Dalen.

Het enige minpuntje was dat onze kinderen eigenlijk niet meer mee naar huis wilden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Gemoedelijke boerencamping

sandra, 12-8-2013

Deze camping net onder de rook van Emmen is er één waar ziel en zaligheid in zit. De plaatsen zijn erg ruim en de zonsondergang is werkelijk fenomenaal. In Dalerveen is volgens ons niet zo heel veel te beleven, dus voor hen die er voor hun rust komen de uitgelezen stek. Voor wat meer bedrijvigheid kan men het best naar Emmen gaan, op 12 km afstand. In de buurt van de camping zijn heel veel mooie natuurbaden en buitenbaden te vinden. O.a. de zandpollen en het buitenbad in Sleen. Meneer Albert is een strenge doch rechtvaardige paardrij-instructeur met heel veel kennis van paardrijkden en veiligheid staat bij hem voorop. Zowel de beginnende als gevorderde ruiter kan nog heel wat leren.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Gezond Boeren Verstand in Dalen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Gezond Boeren Verstand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Gezond Boeren Verstand scoort een 9.36 uit 10 op basis van 19 reviews.